Thumbnail
Επιστολή προς τον υπουργό Παιδείας

Είμαι  Μαθηματικός στη  Δευτεροβάθμια  Εκπαίδευση. Εχθές έληξε η  θητεία μου ως  Σχολική Σύμβουλος (ΦΕΚ 511, β΄, 15-10-18) και σήμερα (16-10-18) παρουσιάστηκα στο σχολείο μου (1ο  ΕΠΑ.Λ. Αθηνών)  όπου πληροφορήθηκα ότι η νεότερη  Μαθηματικός του σχολείου  μας θα πρέπει να αποχωρήσει σύμφωνα με ενημέρωση του Π.Υ.Σ.Δ.Ε. Α΄ Αθήνας.

Επικοινώνησα με τον υπεύθυνο στο ανωτέρω συμβούλιο  ο οποίος επικαλέστηκε το άρθρο 3, παρ. 2, 3 της ΚΥΑ Φ25γ /137912 / δ4 /2018, ΦΕΚ 3622/Β/24-8-2018, όπου αναφέρεται ότι για τις ανάγκες  της εναλλακτικής διδασκαλίας  προβλέπεται να  διατίθενται εξολοκλήρου ή για συμπλήρωση ωραρίου είτε μόνιμοι  εκπαιδευτικοί, που βρίσκονται στη  διάθεση του ΠΥΣΔΕ, είτε αναπληρωτές μέσω   ΕΣΠΑ.        

Προκύπτει λοιπόν το εξής θέμα::

Θα πρέπει η μόνιμη  εκπαιδευτικός να τοποθετηθεί σε άλλο σχολείο και στη θέση της να έρθει άλλος εκπαιδευτικός με αποτέλεσμα την αλλαγή και του ωρολογίου προγράμματος στα τμήματα που λειτουργούν κανονικά μέχρι τώρα. Όμως είναι εφικτό να συνεχιστεί η λειτουργία τους, χωρίς   να αποχωρήσει η μόνιμη Μαθηματικός, εφόσον το ωράριό της και το δικό μου επαρκούν για την κάλυψη της ενισχυτικής διδασκαλίας των Μαθηματικών.

Με δεδομένο το εκδηλωμένο ενδιαφέρον σας για τους μαθητές των ΕΠΑ.Λ. και το πρόγραμμα Μ.Ν.Α.Ε., παρακαλώ να μεριμνήσετε, προκειμένου να διορθωθεί η αδικία με την αξιοποίηση των υπαρχόντων μονίμων εκπαιδευτικών σε ΕΠΑ.Λ. στην υποστηρικτική διδασκαλία, ώστε να μην προκληθεί αλλαγή στο πρόγραμμα του σχολείου και να ανταποκριθούμε και οι δύο στο έργο μας προς όφελος των μαθητών μας.     

Συμπερασματικά, εφόσον οι ανάγκες ενός σχολείου καλύπτονται από το υπάρχον μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό, γιατί αναγκάζεται να αποχωρήσει κάποιο μέλος του σε άλλη/ες σχολική/ές μονάδα/ες (συνολικά ή εν μέρει) και το ωράριό του να καλυφθεί από αναπληρωτή ή ωρομίσθιο      εκπαιδευτικό;

                

Με εκτίμηση

Μητρογιαννοπούλου Αγγελική

Μαθηματικός στο 1ο ΕΠΑ.Λ. Αθηνών           

                   

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 10/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

vivlio
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
Η καθημερινή λέξη που χρησιμοποιούμε όλοι έχει ξένη προέλευση, ενώ η ελληνική της μορφή χάθηκε με το πέρασμα των αιώνων
Από πού προέρχεται η λέξη «τσέπη» – Η αρχαία ελληνική της ρίζα και η τουρκική επιρροή
chatgpt
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia
Η τεχνητή νοημοσύνη δεν απειλεί τη μόρφωση — αλλάζει τον τρόπο που μαθαίνουμε, σκεφτόμαστε και δημιουργούμε. Οι μαθητές δεν διαβάζουν λιγότερο· απλώς...
«Οι μαθητές μου χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη και δεν με ανησυχεί» λέει ο καθηγητής του Columbia