ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ

Ιταλικά: Θέση συντονιστή εκπαιδευτικού έργου ζητά η Ένωση Καθηγητών
Ιταλικά: Θέση συντονιστή εκπαιδευτικού έργου ζητά η Ένωση Καθηγητών
«Στο πλαίσιο ακριβώς της ισότιμης μεταχείρισης τόσο των μαθητών Ιταλικής γλώσσας όσο και των εκπαιδευτικών του κλάδου ΠΕ34, αιτούμαστε και την...
Ιταλικά: Θέση συντονιστή εκπαιδευτικού έργου ζητά η Ένωση Καθηγητών
Συντονιστές Εκπαίδευσης: Αδύνατη η εφαρμογή τηλε-αξιολόγησης
Συντονιστές Εκπαίδευσης: Αδύνατη η εφαρμογή τηλε-αξιολόγησης
Υπόμνημα των Συντονιστών/στριων Εκπαιδευτικού Έργου του 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής - Ζητούν να μην διεξαχθούν εξ αποστάσεως διαγωνίσματα και να μην παραδοθεί...
Συντονιστές Εκπαίδευσης: Αδύνατη η εφαρμογή τηλε-αξιολόγησης
Αξιολόγηση σχολείων: Πότε και πώς πραγματοποιείται [ΦΕΚ]
Εσωτερική και εξωτερική αξιολόγηση σχολείων: Ημερομηνίες και προγραμματισμός [ΦΕΚ]
Εσωτερική αξιολόγηση από τον Σύλλογο Διδασκόντων και υποχρεωτική συμμετοχή στις Ομάδες Δράσεις - Από τους Συμβούλους Παιδαγωγικής Ευθύνης η εξωτερική...
Αξιολόγηση σχολείων: Πότε και πώς πραγματοποιείται [ΦΕΚ]
Συντονιστές: Αδύνατη η βαθμολόγηση μαθητών μέσω τηλεκπαίδευσης
Συντονιστές: Αδύνατη η βαθμολόγηση μαθητών μέσω τηλεκπαίδευσης
Οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου του 4ου ΠΕΚΕΣ Αττικής διαπιστώνουν πως είναι αδύνατη η διεξαγωγή γραπτών εξετάσεων στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση -...
Συντονιστές: Αδύνατη η βαθμολόγηση μαθητών μέσω τηλεκπαίδευσης
Συμμετοχή της Σ. Γκίκα σε Διαδικτυακή Ενημέρωση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου
Συμμετοχή της Σ. Γκίκα σε Διαδικτυακή Ενημέρωση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου
Στη Διαδικτυακή Ενημέρωση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου για την πιλοτική δράση «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» συμμετείχε η Σίσσυ Γκίκα
Συμμετοχή της Σ. Γκίκα σε Διαδικτυακή Ενημέρωση των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου
ΙΕΠ: Και Εργαστήρια Δεξιοτήτων εξ αποστάσεως; - Ενημέρωση
ΙΕΠ: Και Εργαστήρια Δεξιοτήτων εξ αποστάσεως; - Ενημέρωση
Οι ενδιαφερόμενοι σχετικά με το περιεχόμενο του προγράμματος, τη μεθοδολογία και τις δυνατότητες υλοποίησης σε εξ αποστάσεως διδασκαλία  καλούνται να...
ΙΕΠ: Και Εργαστήρια Δεξιοτήτων εξ αποστάσεως; - Ενημέρωση
Τοποθέτηση Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου στο 1ο, 2ο, 3ο και 5ο ΠΕΚΕΣ Αττικής
Τοποθέτηση Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου στο 1ο, 2ο, 3ο και 5ο ΠΕΚΕΣ Αττικής
Η απόφαση για την τοποθέτηση Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου στο 1ο, 2ο, 3ο και 5ο ΠΕΚΕΣ της ΠΔΕ Αττικής - Πίνακας με ονόματα
Τοποθέτηση Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου στο 1ο, 2ο, 3ο και 5ο ΠΕΚΕΣ Αττικής
Τι ορίζει το νομοσχέδιο για τον Εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας σχολικών μονάδων
Τι ορίζει το νομοσχέδιο για τον Εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας σχολικών μονάδων
Ψηφίστηκε από την Ολομέλεια της Βουλής το άρθρο 37 του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας:
Τι ορίζει το νομοσχέδιο για τον Εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας σχολικών μονάδων
Αριθμός μαθητών σχολικών τμημάτων - Κριτική ανάλυση των παιδαγωγικών επιπτώσεων
Αριθμός μαθητών σχολικών τμημάτων - Κριτική ανάλυση των παιδαγωγικών επιπτώσεων
Το γενικότερο συμπέρασμα που προκύπτει είναι ότι η μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα μόνο όφελος προκαλεί ως προς τα μαθησιακά αποτελέσματα...
Αριθμός μαθητών σχολικών τμημάτων - Κριτική ανάλυση των παιδαγωγικών επιπτώσεων
Απροκάλυπτη ενημέρωση υπέρ της πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας από Συντονίστριες Εκπαιδευτικού Έργου
Απροκάλυπτη ενημέρωση υπέρ της πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας από Συντονίστριες Εκπαιδευτικού Έργου
Ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Χανίων - Να αποσυρθεί τώρα το νομοσχέδιο της διάλυσης της εκπαίδευσης!
Απροκάλυπτη ενημέρωση υπέρ της πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας από Συντονίστριες Εκπαιδευτικού Έργου
Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου: «Περισσότερη Φυσική Αγωγή στο σχολείο εγγυάται καλύτερη ποιότητα ζωής και υγεία»
Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου: «Περισσότερη Φυσική Αγωγή στο σχολείο εγγυάται καλύτερη ποιότητα ζωής και υγεία»
Με επιστολή προς την υπουργό Παιδείας 20 Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Φυσικής Αγωγής εξηγούν γιατί ζητούν να αυξηθεί ο χρόνος του μαθήματος
Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου: «Περισσότερη Φυσική Αγωγή στο σχολείο εγγυάται καλύτερη ποιότητα ζωής και υγεία»