μέντορας σχολεία
Από την ΕΛΜΕ της Κέρκυρας

Οδηγίες στους εκπαιδευτικούς ωγια την υλοποίηση της απεργίας-αποχής από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τις υπουργικές αποφάσεις για τον Ενδοσχολικό Συντονιστή και  τον Παιδαγωγικό Σύμβουλο - Μέντορα στις σχολικές μονάδες, δίνει η ΕΛΜΕ της Κέρκυρας.

Οπως τονίζει η ΕΛΜΕ. οι εκπαιδευτικοί δε δέχονται και δε συμμετέχουν στις παραπάνω διαδικασίες, ακόμα κι αν κληθούν να το κάνουν.

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Κέρκυρας

Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ σε συνέχεια και υλοποίηση της απόφασής της Γενικής Συνέλευσης της ΕΛΜΕ (22 Σεπτεμβρίου 2022) για κήρυξη απεργίας-αποχής από τις διαδικασίες που προβλέπονται από τις υπουργικές αποφάσεις αρ. Φ12/102913/ΓΔ4 «Ενδοσχολικός Συντονιστής» και υπ’ αρ. 102919/ΓΔ4 «Παιδαγωγικός Σύμβουλος - Μέντορας στις σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης», αποφάσισε τα παρακάτω βήματα:

Να επιδοθεί, (ήδη πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2022), στο Υπουργείο Παιδείας, στη ΔΔΕ Κέρκυρας και στην ΠΔΕ Ιονίων Νήσων, εξώδικη γνωστοποίηση της απεργίας-αποχής, δηλώνοντας, έτσι, επίσημα την κήρυξή της. Η Απεργία – Αποχή, ισχύει μετά την παρέλευση 4 ημερών, από τη γνωστοποίησή της, δηλαδή από την Τρίτη και μετά.

Στο πλαίσιο αυτό, καλεί τους συναδέλφους να συμμετέχουν δυναμικά στην απεργία-αποχή της ΕΛΜΕ αποτρέποντας την υλοποίηση της αντιδραστικής αξιολόγησης, με τη μορφή των μεντόρων και των συντονιστών και συγκεκριμένα:

  1. Τους συναδέλφους διευθυντές, τις διευθύντριες, να δηλώσουν τη συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή, να μην ορίσουν μέντορες και συντονιστές και να μη συμμετέχουν σε καμία αξιολογική διαδικασία.

  2. Τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς - μέλη των Συλλόγων Διδασκόντων να δηλώσουν ότι συμμετέχουν στην απεργία-αποχή. Έτσι, τόσο, οι συνάδελφοι έχουν οριστεί μέντορες και συντονιστές, όσο και οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί του σχολείου, οι οποίοι θα πρέπει να δεχτούν την αξιολόγηση των μεντόρων και συντονιστών, δε συμμετέχουν σε καμία διαδικασία που προβλέπεται από τις παραπάνω υπουργικές αποφάσεις (υποδειγματικές διδασκαλίες, έλεγχος ύλης και διαγωνισμάτων, ετήσιες εκθέσεις και προγραμματισμός, συναντήσεις εργασίας κλπ).

Οι μέντορες και συντονιστές δεν πραγματοποιούν τις παραπάνω διαδικασίες

Οι εκπαιδευτικοί δε δέχονται και δε συμμετέχουν στις παραπάνω διαδικασίες, ακόμα κι αν κληθούν να το κάνουν.

Η δήλωση όλων των παραπάνω θα γίνεται σε ειδικό έντυπο που θα καταθέτουν συλλογικά οι συνάδελφοι (σας αποστέλλεται συνημμένα), για να γίνεται σαφής η συμμετοχή τους στην απεργία-αποχή. Η παραπάνω δήλωση θωρακίζει τους συναδέλφους με την κάλυψη που προσφέρει η συμμετοχή σε μια νομικά κατοχυρωμένη ενέργεια και αρκεί να καταχωρείται στο πρωτόκολλο του σχολείου.

  1. Οι Σύλλογοι Διδασκόντων, επικοινωνούν με την ΕΛΜΕ, για οποιαδήποτε πίεση ή αυθαίρετη και αυταρχική συμπεριφορά που θα υπάρξει στα σχολεία.

  2. Μέντορες/Συντονιστές δεν ορίζει ο Σύλλογος Διδασκόντων. Κατά συνέπεια, αν ορίσει ο Διευθυντής, δεν μπορεί να καταγραφεί σε Πρακτικό τίποτα, πέραν του γεγονότος ότι πραγματοποιήθηκε συζήτηση. Οι συνάδελφοι καλούνται να μην υπογράψουν κανένα άλλο έγγραφο που τυχόν τους ζητηθεί από το σχολείο πέρα από τη συγκεκριμένη δήλωση.

Συνάδελφοι,

ο αγώνας για την αποτροπή της εφαρμογής της αντιδραστικής αξιολόγησης που επιβάλλει η κυβέρνηση, άρχισε, κλιμακώνεται και θα είναι νικηφόρος.

Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων και τους Διευθυντές/ντριες των σχολείων να συνταχθούν σύσσωμοι πίσω από τις αποφάσεις της ΕΛΜΕ και σε κάθε περίπτωση να ενημερώνουν το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ για τη συμμετοχή στην Απεργία - Αποχή

Όση λάσπη και αν ρίχνει το Υπουργείο Παιδείας, όσα ψέματα και αν χρησιμοποιεί για να συκοφαντήσει τους χιλιάδες εκπαιδευτικούς που δίνουν καθημερινή μάχη για τη μόρφωση των μαθητών, που κρατάνε όρθια τα σχολεία χωρίς καμία στήριξη Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΔΕ ΛΕΡΩΝΟΝΤΑΙ. Μέσα στα σχολεία μας, μέσα στις τάξεις, οι γονείς και οι μαθητές μας γνωρίζουν τι ακριβώς συμβαίνει, κρίνουν με βάση την πείρα τους.

Στον αυταρχισμό του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης απαντάμε άμεσα!

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ - ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΣΤΙΣ 9 ΝΟΕΜΒΡΗ
Υπενθυμίζουμε ότι η αποχή των εκπαιδευτικών από συγκεκριμένα καθήκοντα προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982, όπως αυτές έχουν ερμηνευτεί από τα αρμόδια Δικαστήρια (όλως ενδεικτικώς Δ.Εφ. 486/1995 κ.α.) και συνιστά απολύτως νόμιμη, συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή συνδικαλιστικής δράσης, αναγνωριζόμενη ως μορφή απεργίας η οποία καλύπτει τους συμμετέχοντες από κάθε πειθαρχική ευθύνη.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ασλανιδης
Τέμπη: Ο ανακριτής απέρριψε το αίτημα του κ. Ασλανίδη για την εκταφή του παιδιού του
Ασλανίδης και Καρυστιανού είχαν ζητήσει προ ημερών την αντικατάσταση του ανακριτή Μπαϊκάμη για παράβαση καθήκοντος
Τέμπη: Ο ανακριτής απέρριψε το αίτημα του κ. Ασλανίδη για την εκταφή του παιδιού του
αλκοολ
Συνελήφθη o καθηγητής επειδή οι μαθητές αγόρασαν αλκοόλ σε σχολική εκδρομή
Ο υπεύθυνος του μαγαζιού συνελήφθη με την κατηγορία της έκθεσης, ενώ ανάλογες κατηγορίες αντιμετωπίζει και ο καθηγητής
Συνελήφθη o καθηγητής επειδή οι μαθητές αγόρασαν αλκοόλ σε σχολική εκδρομή
σχολειο
Επιστολή Γονέων για τα εκπαιδευτικά κενά στο 1ο Γυμνάσιο Χολαργού – «Αναγκαζόμαστε να ζητάμε τα αυτονόητα»
«Η υπομονή γονέων και μαθητών έχει εξαντληθεί»
Επιστολή Γονέων για τα εκπαιδευτικά κενά στο 1ο Γυμνάσιο Χολαργού – «Αναγκαζόμαστε να ζητάμε τα αυτονόητα»