Thumbnail
Τι δηλώνει

Για παρερμηνεία των δηλώσεών του σχετικά με τη Χρυσή Αυγή κάνει λόγο ο πρώην υπουργός Δικαιοσύνης, Νίκος Παρασκευόπουλος, μιλώντας στην ΕΡΤ, τονίζοντας πως σε καμία περίπτωση δεν μίλησε για εκδημοκρατισμό της Χρυσής Αυγής, καθώς όπως είπε «αυτό το μόρφωμα δεν μπορεί να αλλάξει».

Παράλληλα, ξεκαθάρισε πως «με κανέναν τρόπο δεν μπορεί να υπάρξει μορφή της Χρυσής Αυγής με την οποία θα μπορούσε κάποιος να συνεργαστεί». 

«Για την ηγεσία της Χρυσής Αυγής εν πιστεύω ότι θα θελήσουν να αλλάξουν οπότε δεν θα τεθεί θέμα. Το ότι η ιδεολογία της έχει φασιστικά και ναζιστικά στοιχεία είναι αναμφίβολο», ανέφερε, ενώ ξεκαθάρισε πως αναφερόταν στο δικαίωμα κάθε ανθρώπου να αλλάξει απόψεις.

«Γενικά δεν θεωρώ κανέναν άνθρωπο να μην μπορεί να αλλάξει. Μιλάω για όλους τους ανθρώπους που εμπνέονται από τη Χρυσή Αυγή», επεσήμανε επίσης.

Οι δηλώσεις του, όπως δημοσιεύθηκαν στη Βραδυνή της Κυριακής, προκάλεσαν σφοδρές αντιδράσεις, ακόμη και εντός του ΣΥΡΙΖΑ. 

Ο κος Παρασκευόπουλος πάντως υπογραμμίζει από την πλευρά του ότι αν έχει δημιουργηθεί πρόβλημα στον ΣΥΡΙΖΑ και του ζητηθεί, τότε θα παραιτηθεί.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

molivia
Τα εμπόδια των πανεπιστημιακών δασκάλων: Όταν ο ναρκισσισμός υπονομεύει την παιδαγωγική πράξη
Ένα από τα βασικά εμπόδια που μπορεί να χαρακτηρίζει ορισμένους πανεπιστημιακούς είναι ο διογκωμένος ναρκισσισμός. Η υπερβολική αυτοπεποίθηση...
Τα εμπόδια των πανεπιστημιακών δασκάλων: Όταν ο ναρκισσισμός υπονομεύει την παιδαγωγική πράξη