Thumbnail
«Ζούμε σε μια εποχή που το καθένα μας έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο και μπορεί και έχει άποψη»

Στο δημοκρατικό πολίτευμα που ζούμε υπάρχουν πλέον κάποια κενά. Είναι ως γνωστόν δύσκολο να έχουμε άμεσο λόγο στις πολιτικές αποφάσεις και ας μας αφορούν. Αυτό συμβαίνει διότι η ανάλυση πολιτικού λόγου, ο οποίος πολλές φορές διαρκεί μέχρι ώρες είναι αδύνατος. Αδύνατος γιατί χρησιμοποιούνται όροι δύσβατοι για την πλειοψηφία ημών και εννοείται κουράζει. Έτσι είναι λογικό να τον θεωρούμε και μη αξιόπιστο.

Αυτό αφορά και τις κοινοβουλευτικες διαδικασίες αλλά και τις διοικητικές συνεδριάσεις. Η συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων είναι για εμάς κάτι μη καθημερινό.

Ακόμα και στα σχολεία η στα πανεπιστήμια ελάχιστοι συμμετέχουν σε αυτά. Οι μαθητές στα δε σχολεία έχουν στη διάθεσή τους τα δεκαπενταμελή συμβούλια τα οποία δεν εκμεταλλεύονται όπως δύναται. Στα δε πανεπιστήμια οι φοιτητές κουράζονται απ' τον χρόνο και την βαβούρα και αγνοούν τις συνελεύσεις, προτιμούν να βγουν έξω (σ.σ και εμου), να ξεσκάσουν απ' την δύσκολη καθημερινότητα αντί να αφιερωσουν τον χρόνο τους σε κάτι τόσο παραγωγικό, μεταθέτοντας το βάρος των αποφάσεων σε λίγους.

Σκεφτείτε λοιπόν.

Ζούμε σε μια εποχή που το καθένα μας έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο και μπορεί και έχει άποψη. Είναι ακόμα πιο δύσκολο να παρακολουθήσει κάποια διάλεξη η συνέλευση.

Ας ξεκινήσουμε απ το σχολείο. Πολλοί/ες μαθητές/τριες γυρνάνε την πλάτη στο υλικό του σχολείου και ευχαριστιούνται παραπάνω με διαδικτυακά τρικ, όπως Instagram, quiz, tik tok.

Αν όμως, παράλληλα με το δεκαπενταμελές υπήρχε μια πλατφόρμα που επέτρεπε στους νέους, μέσω εφαρμογής κινητού να εκθέτουν τις ανησυχίες τους, τα αιτήματα τους και τους προβληματισμούς τους; Δεν θα ήταν πιο εύκολο να συνεισφερουν όλοι σε ένα όργανο που έχει ως στόχο την διεκδίκηση καλύτερων συνθηκών για τη σχολική της ζωή; Δεν θα υπήρχε μια διαδραστική σχέση με τα αντικείμενα πραγμάτευσης ή και μάθησης, που θα απέβαλε την παθητικότητα της διάλεξης η οποία έχει έρθει σε κορεσμό και απωθεί τον κόσμο απ' την λήψη αποφάσεων και την μόρφωση;

Αν στα πανεπιστήμια, οι φοιτητές που δεν έχουν τον χρόνο λόγω του φόρτου εργασιών, μπορούσαν και έβλεπαν συνοπτικά τα αιτήματα της κοινότητας και εξεθεταν και αυτοί τον προβληματισμό τους, δεν θα κατάφερναν να έρθουν σε επαφή με την διεκδίκηση ακόμα περισσότερων; Ή να ψηφίζουν ακόμα περισσότεροι εξ αυτών;

Μια πλατφόρμα που θα συνέλεγε τη λαϊκή γνώμη και θα επεξεργαζόταν τις ανησυχίες της.

Σήμερα, πολλοί καταφεύγουν στα fake news διότι θεωρούν πως οι πολιτικοί δεν ενδιαφέρονται για το κοινό καλό και πως οι γιατροί έχουν ως στόχο την παραπλάνηση τους. Αν υπήρχε αυτήν η πλατφόρμα θα ήταν δυνατόν να αντιληφθούν όλοι οι πολίτες με βαθύτερη οπτική την σημαντικότητα κάποιων καταστάσεων, γιατί απλά η ανάλυση των δεδομένων θα γινόταν με έναν αμφίδρομο, καθημερινό και άμεσο τρόπο.

Σκεφτείτε ένα site του gov.gr. Η μία επέκταση του open gov gr.

Μια εφαρμογή που θα έστελνε μήνυμα, στα κινητά μας αφού την εγκαθιστούσαμε. Θα είχε εννοείται το κάθε ένα μας τον λογαριασμό του.

Θα μπορούσε να είναι.. Κάπως έτσι.

Σήμερα αποφασίστηκε απ' την κυβέρνηση η θέσπιση του μαθήματος σεξουαλικης αγωγής σε δημοτικά και γυμνάσια.

Διαλέξτε την θέση που ασπαζεστε ή διατυπώστε μια δική σας άποψη.

Τυχαία παραδείγματα.

Το κόμμα των προοδευτικών και συγκεκριμένα ο τομέας ψυχολογίας και παιδείας του θεωρεί  πως: μέσω αυτου είναι εφικτή η κατανόηση της ψυχολογικής διάστασης της σεξουαλικοτητας και συνάμα της κοινωνικής με απότοκο τον σεβασμό στο σώμα μας αλλά και στους υπόλοιπους.
Η ιερά σύνοδος πιστεύει πως: τα νέα παιδιά δεν πρέπει να έχουν γνώση για την σεξουαλική ζωή από τέτοια ηλικία καθώς είναι αγνά.
Η Ένωση κοινωνιολογων ασπάζεται την κίνηση αυτήν θεωρώντας πως έτσι θα απενοχοποιηθεί η σεξουαλικη ζωή με αποτέλεσμα να μην βλέπουν απο μικρή ηλικία τα παιδιά σαν αντικείμενα ηδονής τα ανθρώπινα σώματα και να αποφευχθούν συμπεριφορές παραβιαστικές.

Θα ήταν σίγουρα μια κίνηση που θα ενίσχυε την ενημέρωση και την γνώση για καίρια ζητήματα των πολιτών, εκμεταλλευόμενη τα μέσα της εποχής. Θα ήταν επίσης ένας τρόπος για να ενισχυθεί και η  άμεση δημοκρατία.

Κύριε Πρωθυπουργέ, κύριε Πιερακκάκη, σας την προτείνω.

* Φοιτητής - συγγραφέας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ερασμους
Erasmus+: Το Γυμνάσιο - Λ.Τ. Γενναδίου στην Brescia της Βόρειας Ιταλίας
Οι μαθητές του Γυμνασίου - Λ.Τ. Γενναδίου, δίδαξαν στους Ιταλούς συμμαθητές τους, Ελληνική μαγειρική, Ελληνική γλώσσα καθώς και Ελληνικούς...
Erasmus+: Το Γυμνάσιο - Λ.Τ. Γενναδίου στην Brescia της Βόρειας Ιταλίας
kleista sxoleia 2022
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
Ο διευθυντής αφού εντόπισε τη βολίδα αγνώστου διαμετρήματος, την παρέδωσε στο τοπικό αστυνομικό τμήμα
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
εκπαιδευτικοσ
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
«Θα ήταν σοβαρή παράλειψη η μη συμμετοχή και εκπαιδευτικών ΠΕ71 οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε θέματα προσαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων όλων των...
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»