Teach4Inclusion
Η πλατφόρμα Teach4Inclusion αποτελεί τη συνέχεια του επιτυχημένου Προγράμματος Teach4Integration διάρκειας 400 ωρών, το οποίο πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία του ΥΠΑΙΘΑ, του ΙΕΠ, της UNICEF και των Πανεπιστημίων ΑΠΘ, Θεσσαλίας και ΕΚΠΑ

Τη νέα ψηφιακή εκπαιδευτική πλατφόρμα Teach4Inclusion παρουσίασαν την Τρίτη η Γενική Γραμματεία Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και το Γραφείο της UNICEF στην Ελλάδα. Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της εκδήλωσης με θέμα: «Δράσεις υποστήριξης στελεχών της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικών και σχολείων για την ένταξη παιδιών προσφύγων», η οποία διοργανώθηκε στο ΥΠΑΙΘΑ από το Αυτοτελές Τμήμα Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης Προσφύγων του ΥΠΑΙΘΑ και το Γραφείο της UNICEF στην Ελλάδα.

Το https://teach4inclusion.gr απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε τάξεις με μαθητές πρόσφυγες, μετανάστες και ευάλωτους πληθυσμούς, παρέχοντας ένα 30ωρο Ανοικτό Διαδικτυακό Μάθημα (MOOC) για τη συμπεριληπτική εκπαίδευση. Μέσα από 12 ενότητες και 32 μαθήματα, 280 σύντομα βίντεο, ερωτήσεις αυτοαξιολόγησης καθώς και πρόσθετες πηγές, παρέχεται στους εκπαιδευτικούς η απαραίτητη υποστήριξη για πιο ολοκληρωμένη κατανόηση βασικών θεμάτων της ενταξιακής εκπαίδευσης. Oι θεματικές αφορούν στα δικαιώματα του παιδιού, τη διαφοροποιημένη διδασκαλία, τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας, την ένταξη μαθητών με αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και τις βασικές αρχές της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης.

Σημειώνεται ότι η πλατφόρμα Teach4Inclusion αποτελεί τη συνέχεια του επιτυχημένου Προγράμματος Teach4Integration διάρκειας 400 ωρών, το οποίο πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία του ΥΠΑΙΘΑ, του ΙΕΠ, της UNICEF και των Πανεπιστημίων ΑΠΘ, Θεσσαλίας και ΕΚΠΑ. Το Πρόγραμμα Teach4Integration έχει υποστηρίξει περισσότερους από 8.000 εκπαιδευτικούς, σχολικούς συμβούλους, διευθυντές σχολείων και ΣΕΠ.

Στην εκδήλωση απηύθυναν χαιρετισμούς εκπρόσωπος της Υφυπουργού Ζέττας Μ. Μακρή, ο Πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής Σπυρίδων Δουκάκης και ο Διπλωματικός Εκπρόσωπος της UNICEF στην Ελλάδα Δρ. Ghassan Khalil.

Στο μήνυμα της Υφυπουργού Ζέττας Μ. Μακρή τονίστηκε: «Με πρόταγμά μας το “ούτε ένα παιδί εκτός σχολείου” δημιουργούμε ένα σχολείο απαλλαγμένο από κατηγοριοποιήσεις και αποκλεισμούς. Με σεβασμό στα ανθρώπινα δικαιώματα, με γνώμονα την κοινωνική δικαιοσύνη και με πυξίδα το βέλτιστο συμφέρον κάθε παιδιού που ζει, μορφώνεται και ενηλικιώνεται στην Ελλάδα, δημιουργούμε τη νέα εκπαιδευτική πολιτική ένταξης και σχολικής ενσωμάτωσης των παιδιών προσφύγων/ μεταναστών».

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ο Διπλωματικός Εκπρόσωπος της UNICEF στην Ελλάδα Ghassan Khalil δήλωσε χαρούμενος για την έναρξη της νέας Πλατφόρμας T4Inclusion και τόνισε ότι «προσβλέπει στη συνέχιση της εξαιρετικής συνεργασίας με το Υπουργείο Παιδείας, την ελληνική κυβέρνηση και όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, ώστε όλοι μαζί να δώσουμε προτεραιότητα στην ποιοτική εκπαίδευση χωρίς αποκλεισμούς, για όλα τα παιδιά».

Στην ομιλία του ο Γενικές Γραμματέας Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής του ΥΠΑΙΘΑ Ιωάννης Κατσαρός σημείωσε: «Σταθεροί και αμετάβλητοι στόχοι του ΥΠΑΙΘΑ είναι η συμπερίληψη όλων των παιδιών στα σχολεία, με αφετηρία το σεβασμό στην προσωπικότητά τους, τις δεξιότητες και τις ανάγκες τους. Σε αυτούς τους στρατηγικούς στόχους του Υπουργείου έρχεται να συμβάλλει, με τρόπο ρεαλιστικό και μέσα από βιωμένες εμπειρίες των εκπαιδευτικών, το πρόγραμμα Teach4Inclusion. Η προηγούμενη συνεργασία με την UNICEF και την επιχειρησιακή της ομάδα, καθώς και οι συμπράξεις που αναπτύχθηκαν με το ΙΕΠ, τα Πανεπιστήμια και το αρμόδιο τμήμα του Υπουργείου, εγγυώνται την επιτυχία του εγχειρήματος».

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ακολούθησαν οι εισηγήσεις της Γκαλίνας Αλτουχόβα, Προϊσταμένης του Αυτοτελούς Τμήματος Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης Προσφύγων ΥΠΑΙΘΑ, και της Δέσποινας Καραμπερίδου, Υπεύθυνης Εκπαίδευσης του Γραφείο της UNICEF στην Ελλάδα. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκε συζήτηση με θέμα: «Η οπτική των συντελεστών και συμμετεχόντων», την οποία συντόνισε η Λίνα Πανταζή από το Αυτοτελές Τμήμα Συντονισμού και Παρακολούθησης της Εκπαίδευσης Προσφύγων με συμμετέχουσες τις:

  • Ποτούλα-Σπυριδούλα Βασιλείου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης Π.Ε. Α’ Αθήνας
  • Κωνσταντίνα Μποζονέλου, Διευθύντρια 22ου ΔΣ Α’ Αθήνας
  • Σταυρούλα Κυριακοπούλου, Διευθύντρια 16ου ΔΣ Βόλου
  • Βικτώρια Κοεμτζοπούλου, Συντονίστρια Εκπαίδευσης Προσφύγων
  • Ευγενία Γαργαλέτσου, Εκπαιδευτικός, Σύμβουλος σχολικής ζωής

Στην ολοκλήρωση της εκδήλωσης ο Γιώργος Σιμόπουλος, Σύμβουλος Εκπαίδευσης στο Γραφείο της UNICEF στην Ελλάδα, παρουσίασε την ψηφιακή πλατφόρμα «Teach4Inclusion», εκφράζοντας την προσδοκία ότι θα αποτελέσει ένα χρηστικό εργαλείο για όλη την εκπαιδευτική κοινότητα.

Την εκδήλωση παρακολούθησαν (δια ζώσης και διαδικτυακά) περίπου 400 Σύμβουλοι Εκπαίδευσης και Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων από όλη τη χώρα καθώς και στελέχη από τις Γενικές Διευθύνσεις της Κεντρικής Υπηρεσίας του ΥΠΑΙΘΑ.

f438cae5 2071 4bf7 85e9 fd33cbf6ddc7

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Η πρώτη αργία του Σεπτεμβρίου για όλες τις τάξεις τη νέα σχολική χρονιά

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 27/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ
Τα δημόσια πανεπιστήμια καλύτερα από τα παραρτήματα ξένων πανεπιστημίων
Το πιο ενδιαφέρον όμως στην κατάταξη Webometrics είναι το χάσμα ανάμεσα στις θέσεις κατάταξης των δημόσιων πανεπιστημίων και των υπό δημιουργία...
Τα δημόσια πανεπιστήμια καλύτερα από τα παραρτήματα ξένων πανεπιστημίων
κινητ
Τι έγινε όταν ένας καθηγητής απαγόρευσε κινητά και υπολογιστές στην τάξη: Πώς αντέδρασαν οι φοιτητές και τι άλλαξε στη μάθηση;
Παρά το γεγονός ότι δεν άλλαξε το περιεχόμενο ούτε το στυλ διδασκαλίας, οι πρόσφατες αξιολογήσεις του μαθήματος ήταν εντυπωσιακά πιο θετικές από κάθε...
Τι έγινε όταν ένας καθηγητής απαγόρευσε κινητά και υπολογιστές στην τάξη: Πώς αντέδρασαν οι φοιτητές και τι άλλαξε στη μάθηση;
Συνταξιούχος σε τράπεζα κοιτάει μέσα από το τζάμι
Ξεχάστε τη σύνταξη στα 62: Οι σημερινοί 55άρηδες θα δουλέψουν περισσότερο από ό,τι φαντάζονταν
Το ασφαλιστικό «ρολόι» χτυπά: Το 2030 οι συντάξεις θα έρχονται πιο αργά για όλους - Σε αδιέξοδο οι 55άρηδες, τα νέα μέτρα τους κρατούν στη δουλειά...
Ξεχάστε τη σύνταξη στα 62: Οι σημερινοί 55άρηδες θα δουλέψουν περισσότερο από ό,τι φαντάζονταν