Με ανακοίνωσή της, η ΠΟΣΥΠ κάνει λόγο για έναν «δίκαιο και νικηφόρο αγώνα» μετά τις εξελίξεις γύρω από την απεργία–αποχή και τις διεκδικήσεις του κλάδου.
Η Ομοσπονδία υποστηρίζει ότι οι παρεμβάσεις των σωματείων συνέβαλαν στη διατήρηση των αποσπάσεων στις περιφερειακές υπηρεσίες εκπαίδευσης, στην προώθηση οικονομικής ενίσχυσης για διαδικασίες του ΑΣΕΠ και στην αντιμετώπιση πρακτικών ζητημάτων που είχαν τεθεί.
Παράλληλα, ζητά από το Υπουργείο Παιδείας να προχωρήσει σε ουσιαστικό διάλογο με τους εργαζόμενους.
Ολόκληρη η ανακοίνωση:
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Μετά την έκδοση της απόφασης του Πρωτοδικείου Αθηνών, η οποία έκρινε παράνομη και την απεργία-αποχή της ΑΔΕΔΥ, διότι:
- δεν απευθύνθηκε στον ΟΜΕΔ, παρότι το Υπουργείο Παιδείας που προσκλήθηκε στον ΟΜΕΔ από την ΠΟΣΥΠ δεν μπήκε καν στον «κόπο» να παραστεί. Προφανώς ο νόμος Χατζηδάκη ισχύει μόνο για τα συνδικάτα και όχι για το Δημόσιο,
- Δεν προκήρυξε την απεργία –αποχή «αρμόδιο» όργανο της ΑΔΕΔΥ, δηλαδή την προκήρυξε η Εκτελεστική της Επιτροπή και όχι η Γενική της Συνέλευση. Αλήθεια οι ασύγγνωστοι και άσχετοι «συνδικαλιστές» του χώρου μας θα καταγγείλουν τώρα και την ΑΔΕΔΥ, ότι εξευτέλισε την αξιοπρέπεια του κλάδου μας;
η ΠΟΣΥΠ και τα Σωματεία της απευθύνουν μήνυμα υπερηφάνειας, αγωνιστικότητας και νίκης για τον κλάδο μας, αφού ήδη όπως σας ενημερώσαμε:
- το Υπουργείο Παιδείας δεν μείωσε τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών στις περιφερειακές υπηρεσίες, όπως έκανε σε όλους τους άλλους φορείς και αυτό οφείλεται στην απεργία μας
- το Υπουργείο Παιδείας έχει αποδεχτεί εν τοις πράγμασι το αίτημα μας για παροχή ανταμοιβής προκειμένου να υλοποιηθεί η διαδικασία των προκηρύξεων του ΑΣΕΠ, στέλνοντας επείγον και επιτακτικό αίτημα στο ΓΛΚ για εγγραφή πίστωσης 700000 ευρώ, για τον σκοπό αυτό,
- το Υπουργείο Παιδείας ήδη έχει ενημερώσει τους Διευθυντές Εκπαίδευσης ότι θα δοθεί άτυπη παράταση στην διαδικασία και όπου κριθεί απαραίτητο θα γίνει ανακατανομή των αιτημάτων.
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,
Ο αγώνας μας ήταν δίκαιος και τον δώσαμε με τόλμη, σχέδιο και γνώση και ήδη δικαιώνεται!
Βέβαια σε αυτόν τον αγώνα δεν συμμετείχαν, ούτε τον στήριξαν όλοι οι συνάδελφοι μας, γεγονός που όμως ούτε τον απομείωσε, ούτε τον κατέστειλε, αφού υπάρχουν ισχυρές, συντεταγμένες και συνειδητοποιημένες δυνάμεις στα Σωματεία μας, που χρόνια τώρα στηρίζουν τις συλλογικές αποφάσεις και δράσεις για τον κλάδο μας. Ας αναρωτηθεί λοιπόν ο κάθε συνάδελφος που δεν συνέβαλε στον κοινό μας αγώνα τι θέλει, τι επιδιώκει και τι ελπίζει τελικά για τον εαυτό του και την εργασία του, ποιόν στηρίζει, ποιον εμπιστεύεται και ποιος τον εκπροσωπεί.
Βέβαια δεν μπορούμε να μην σχολιάσουμε τα γνωστά συνδικαλιστικά παρατράγουδα του χώρου μας, που πιστά στην διαχρονική τους πορεία του τίποτα και εκτελώντας τα χρέη εκπροσώπου του Υπουργείου Παιδείας, προσπάθησαν απροκάλυπτα να ακυρώσουν τον αγώνα και τα αιτήματα των συναδέλφων και του κλάδου μας. Όπως δυστυχώς έχουμε επισημάνει και άλλες φορές, αποτελούν τροχοπέδη για τις επιδιώξεις του κλάδου μας. Ας παραμείνουν τουλάχιστον στον συνήθη ρόλο τους, να ενημερώνονται και να σχολιάζουν τις ανακοινώσεις της ΠΟΣΥΠ, διότι μόνο έτσι μπορούν πλέον να δικαιολογήσουν την ύπαρξή τους.
Τέλος, απευθύνουμε σύσταση διαλόγου στην πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘΑ, αφού ελπίζουμε να έχει καταλάβει ότι οφείλει να σέβεται την διοίκηση, τους συναδέλφους μας και τις υπηρεσίες μας διότι οι μονομερείς και αυθαίρετες ενέργειες της, θα απαντώνται από την ΠΟΣΥΠ με τον δέοντα τρόπο.