αξιολόγηση
«Σταματήσαμε την αξιολόγηση στο 4ο Γυμνάσιο Λαγκαδά. Ενημερωθήκαμε ότι θα πήγαινε ο σύμβουλος για δύο συνάδελφους νεοδιόριστους»

Οι εκπαιδευτικοί της Θεσσαλονίκης κατάφεραν να σταματήσουν την διαδικασία της αξιολόγησης στο 4ο Γυμνάσιο Λαγκαδά, όπως τονίζει σε ανακοίνωσή της η Ε’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

Με την παρέμβασή τη ΕΛΜΕ και μετά από συζήτηση, ο σχολικός σύμβουλος αποχώρησε και ακυρώθηκε η αξιολογική συνάντηση.

«Συνάδελφοι, να μην αποδεχθούμε να γίνουμε αριθμοί στα σχέδια τους, συνένοχοι στη διάλυση του δημόσιου σχολείου. Στάση αξιοπρέπειας είναι να είμαστε με τις ομόφωνες συλλογικές αποφάσεις του κλάδου και όχι με τον ατομικό δρόμο που μας υποδεικνύουν για να μας υποτάξουν από την αρχή σε ένα εργασιακό καθεστώς όπου δεν θα έχουμε δικαιώματα. Να απέχουμε από την υποκρισία, τον ατομικισμό, χωρίς φόβο, ξέροντας πως ό,τι κερδήθηκε για εμάς τους εργαζόμενους κερδήθηκε χάρη σε συλλογικούς αγώνες» επισημαίνουν οι εκπαιδευτικοί.

Η ανακοίνωση της Ε’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Την Παρασκευή 24/11 σταματήσαμε την αξιολόγηση στο 4ο Γ/Σ Λαγκαδά (Λ.Τ.)

Ο αγώνας κατά της αξιολόγησης είναι μάχη υπεράσπισης του δημόσιου σχολείου και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών.

Συμμετέχουμε στην απεργία-αποχή της ΟΛΜΕ και της ΕΛΜΕ. Μπλοκάρουμε τους αξιολογητές!

Όλοι με τις ομόφωνες συλλογικές αποφάσεις του κλάδου!

Την Παρασκευή, 24/11, μέλη του Δ.Σ. της ΕΛΜΕ και συνάδελφοι/ισσες υλοποιώντας τις συλλογικές αποφάσεις του κλάδου σταματήσαμε την αξιολόγηση στο 4ο Γυμνάσιο Λαγκαδά. Ενημερωθήκαμε ότι θα πήγαινε ο σύμβουλος για δύο συνάδελφους νεοδιόριστους. Με την παρέμβασή μας, πανό της ΕΛΜΕ και μετά από συζήτηση, όπου εκθέσαμε τις αποφάσεις του κλάδου, ο  σύμβουλος αποχώρησε και ακυρώθηκε η αξιολογική συνάντηση.

Ενθαρρυντικά είναι τα μηνύματα και φέτος από τον αγώνα που δίνουμε συλλογικά να σταματήσουμε την αξιολόγηση. Πολλοί είναι οι συνάδελφοι/ισσες και  νεοδιόριστοι/ες που υπογράφουν την απεργία-αποχή στα σχολεία τους από την ατομική αξιολόγηση. Όσο περνά ο καιρός, αποκαλύπτεται η σκληρή πραγματικότητα και ο εμπαιγμός. Όπως προκύπτει από δημοσιεύματα, το Υπουργείο, μετά από συνάντηση με στελέχη του ΟΟΣΑ, σχεδιάζει αλλαγή στη διαδικασία αξιολόγησης προς πιο αντιδραστική κατεύθυνση, καθώς διαπιστώνουν “ότι βαθμολογούνται με άριστα και γι’  αυτό δικαιολογείται η επανεξέταση της διαδικασίας”! Επιβεβαιώνεται περίτρανα ότι στόχος τους είναι η κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών με άμεσες συνέπειες στο δημόσιο σχολείο, τα δικαιώματα και την εργασία μας.

Αυτό το σχέδιο υπηρετούν και όσοι σύμβουλοι απεκδύονται του παιδαγωγικού και συμβουλευτικού τους ρόλου, όταν προγραμματίζουν εν κρυπτω συναντήσεις, πιέζοντας και εκφοβίζοντας συναδέλφους/ισσες ή τους παραπλανούν με ιδεολογήματα του τύπου “δεν είναι τίποτε, μη φοβάσαι, κάντο να τελειώνεις” κ.α. Αυτοί δεν είναι σύμβουλοι, αλλά σε εντεταλμένη υπηρεσία υπηρετώντας τα σχέδια της κυβέρνησης!

Στην υλοποίηση του ίδιου σχεδίου συμβάλλουν και όσοι ισχυρίζονται ότι είναι “ατομικό δικαίωμα” του καθενός/μιας να δεχτεί την αξιολόγηση. Η αξιολόγηση δεν αφορά τους νεοδιόριστου/ες, μας αφορά όλους/ες. Επιδιώκουν να προχωρήσει στους νεοδιόριστους για να δημιουργήσουν κατάσταση τετελεσμένων για την εφαρμογή της σε όλους μας. Δεν είναι για μία φορά, θα είναι για πάντα, ως το τέλος του εργασιακού μας βίου!

Συνάδελφοι, να μην αποδεχθούμε να γίνουμε αριθμοί στα σχέδια τους, συνένοχοι στη διάλυση του δημόσιου σχολείου. Στάση αξιοπρέπειας είναι να είμαστε με τις ομόφωνες συλλογικές αποφάσεις του κλάδου και όχι με τον ατομικό δρόμο που μας υποδεικνύουν για να μας υποτάξουν από την αρχή σε ένα εργασιακό καθεστώς όπου δεν θα έχουμε δικαιώματα. Να απέχουμε από την υποκρισία, τον ατομικισμό, χωρίς φόβο, ξέροντας πως ό,τι κερδήθηκε για εμάς τους εργαζόμενους κερδήθηκε χάρη σε συλλογικούς αγώνες.

Η απεργία – αποχή είναι το ισχυρό μας όπλο

Όπως αναφέρεται και στην ανακοίνωση της ΟΛΜΕ: «Η απεργία αποχή προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982 και έχει κριθεί στα δικαστήρια ως απόλυτα νόμιμη και συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή απεργίας. (Δ.Εφ. Πειραιώς 486/1995, Δ.Εφ. Αθηνών 4843/2014, Μ.Π. Αθηνών 2395/2014, Δ. Εφ. Αθηνών 559/2020). Η απεργία – αποχή χρησιμοποιήθηκε από την ΑΔΕΔΥ σε όλο το Δημόσιο με μεγάλη επιτυχία και καθολική συμμετοχή των εργαζομένων, χωρίς να έχουν υπάρξει διώξεις. Η ΟΛΜΕ έχει τηρήσει όλες τις προβλεπόμενες νομικές διαδικασίες που εξασφαλίζουν την νομιμότητα της απεργίας αποχής, καταθέτοντας σχετικό εξώδικο, μέσω νομικού, στην Προεδρία της Κυβέρνησης και στα υπουργεία Παιδείας, Εσωτερικών και Οικονομικών.»

Η δήλωση συμμετοχής στην απεργία αποχή θωρακίζει τους/τις εκπαιδευτικούς με την κάλυψη που προσφέρει η συμμετοχή σε μια κατοχυρωμένη συνδικαλιστική μορφή πάλης.

Υπογράφουμε όλοι την απεργία αποχή και σταματάμε όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης! Όλοι μαζί θα τους σταματάμε παντού!

                                                                      Για το Δ.Σ

                        Ο Πρόεδρος                                   Η Γραμματέας

              Χρήστος Ζαγανίδης                              Σοφία Στεφανίδου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Παγωτό φράουλα - μπανάνα
Απολαυστικό παγωτό μπανάνα – φράουλα με μέλι και κομματάκια σοκολάτας
Μια πανεύκολη συνταγή για να ετοιμάσετε σπιτικό παγωτό, με απλά υλικά, όπως είναι οι μπανάνες και οι φράουλες, το μέλι και την κρέμα γάλακτος
Απολαυστικό παγωτό μπανάνα – φράουλα με μέλι και κομματάκια σοκολάτας
kataskinoseis.jpg
Έρευνα: Mε λιγότερα συναισθηματικά προβλήματα τα παιδιά που ζουν κοντά σε χώρους πρασίνου
Η συσχέτιση παρέμεινε ακόμα και όταν οι ερευνητές συνυπολόγισαν το φύλο του παιδιού, την εκπαίδευση των γονέων, την ηλικία τους κατά τη γέννηση και...
Έρευνα: Mε λιγότερα συναισθηματικά προβλήματα τα παιδιά που ζουν κοντά σε χώρους πρασίνου