ΟΛΜΕ για εγκύκλιο Μακρή: Στόχος η τρομοκρατία και όχι η πληροφόρηση
«Ο στόχος της εγκυκλίου δεν είναι η πληροφόρηση αλλά η τρομοκρατία όσων αντιστέκονται στις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές», σημειώνει ΟΛΜΕ για την εγκύκλιο της Ζέττας Μακρή

«Ο εκφοβισμός και η τρομοκρατία δεν θα περάσουν» διαμηνύει σε ανακοίνωσή της η ΟΛΜΕ για την εγκύκλιο της υφυπουργού ΠαιδείαςΖέττας Μακρή, με την οποία ζητά να δοθούν ονόματα καθηγητών που δεν κατέθεσαν τη βαθμολογία μαθητών για το Α' τετράμηνο.

«Ο στόχος της εγκυκλίου δεν είναι η πληροφόρηση αλλά η τρομοκρατία όσων, αναλογιζόμενοι την παιδαγωγική τους ευθύνη, αντιστέκονται στις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές και στις αντιδημοκρατικές πρακτικές της κυβέρνησης», καταγγέλλει η Ομοσπονδία των καθηγητών, τονίζοντας παράλληλα ότι «με την τακτική του βούρδουλα και του εκφοβισμού η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ προσπαθεί να διαχειριστεί τον πανικό της για την πλήρως αποτυχημένη πολιτική της».

Καταγγελίες για «φακέλωμα» εκπαιδευτικών από διευθυντές εκπαίδευσης σε διάφορες περιοχές της χώρας έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας και το προηγούμενο διάστημα. Χαρακτηριστικά υπενθυμίζονται οι ανακοινώσεις της γραμματέα της Α' ΕΛΜΕ Δυτικής ΑθήναςΑγγελικής Φατούρου, όπως επίσης και της Γ' ΕΛΜΕ Δυτικής Αθήνας για το ίδιο ζήτημα, καθώς επίσης και την καταγγελία της Δ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης για τη Διευθύντρια Δ.Ε Ανατολικής Θεσσαλονίκης.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ:

Για την «εγκύκλιο» Μακρή:

Ο εκφοβισμός και η τρομοκρατία δεν θα περάσουν!

Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ ας ασχοληθεί επιτέλους στα σοβαρά με τα αδιέξοδα της Δημόσιας Εκπαίδευσης!

Συνάδελφοι/ισσες,

Η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ προέβη την Δευτέρα 22 Φλεβάρη σε ένα ακόμα ατόπημα, δείγμα του αυταρχισμού με τον οποίο αντιμετωπίζει τον κλάδο μας. Με υπηρεσιακό έγγραφο που φέρει την υπογραφή της υφυπουργού Παιδείας Ζ. Μακρή, το ΥΠΑΙΘ απαιτεί από τους διευθυντές των σχολείων να παραδώσουν στις ΔΔΕ τα ονόματα όσων συναδέλφων δεν κατέθεσαν βαθμολογία του Α’ τετραμήνου, τα αιτιολογημένα σημειώματά τους καθώς και τα ονόματα των μαθητών που δεν έλαβαν βαθμούς στα συγκεκριμένα μαθήματα.

Η κ. Μακρή παρά την ιδιότητά της, ως νομικού, φαίνεται να αγνοεί ακόμα και το πώς συντάσσεται μία εγκύκλιος. Δεν αναφέρονται πουθενά οι διατάξεις, με βάση τις οποίες δίνεται η εντολή αυτή, ενώ αποκρύπτει για μία ακόμη φορά τη νομοθεσία που αφορά στην κατάθεση βαθμολογίας. Ποια νομοθεσία προβλέπει να παραδίδονται τα ονόματα των εκπαιδευτικών που δεν κατέθεσαν  βαθμολογία στις ΔΔΕ ή των μαθητών που δεν βαθμολογήθηκαν; Πότε άλλοτε έχει ζητηθεί κάτι τέτοιο; Από πότε το ΥΠΑΙΘ παρεμβαίνει στην «επικοινωνία» μεταξύ σχολείων και ΔΔΕ;

Η τελευταία ενέργεια της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ αποτελεί μνημείο αυταρχισμού και αντιδημοκρατικής πρακτικής. Η πολιτική ηγεσία απαιτεί από τους συναδέλφους μας διευθυντές να μετατραπούν σε ένα είδος ιδιότυπου “καταδότη”, παραδίδοντας ονόματα και διευθύνσεις όσων “δεν συνεμορφώθησαν προς τας υποδείξεις” της κυβερνητικής πολιτικής. Η πρακτική αυτή παραπέμπει σε πολύ σκοτεινές εποχές που ως τώρα θεωρούσαμε ότι είχαν μπει στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας. Η ηγεσία όμως του ΥΠΑΙΘ φαίνεται πως έχει άλλη γνώμη. Έτσι ανασύρει πρακτικές των πιο γκρίζων εποχών του επιθεωρητισμού και του αυταρχισμού στα Δημόσια Σχολεία για να καλλιεργήσει στους εκπαιδευτικούς τον φόβο και τον τρόμο.

Με την τακτική του βούρδουλα και του εκφοβισμού η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ προσπαθεί να διαχειριστεί τον πανικό της για την πλήρως αποτυχημένη πολιτική της. Πανικός για να κρύψει τις αποκλειστικές της ευθύνες για το σημερινό αδιέξοδο που βιώνει η Δημόσια Εκπαίδευση, οι δεκάδες χιλιάδες εκπαιδευτικοί και οι εκατοντάδες χιλιάδες μαθητές. Τα αδιέξοδα που έχει δημιουργήσει η πολιτική των μηδενικών μέτρων για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων, η εγκατάλειψη μαθητών και εκπαιδευτικών στην τύχη τους. Πανικός για την πλήρη αποδοκιμασία της πολιτικής της από την εκπαιδευτική κοινότητα. Δεν συγχωρεί το ΥΠΑΙΘ το μαζικό κίνημα γονιών, μαθητών και εκπαιδευτικών που αποκάλυψε στην κοινωνία την ανεπάρκειά των πολιτικών τους. Δεν συγχωρεί την ακύρωση στην πράξη της αντιπαιδαγωγικής ρύθμισης για κάμερες στην τάξη. Δεν συγχωρεί την μαζική αποδοκιμασία των αντιδημοκρατικών εκλογών παρωδία των ΥΣ. Τρέμει για τη μαζική αποδοκιμασία της αξιολόγησης που θέλει να εφαρμόσει, μαθαίνοντας τα συντριπτικά ποσοστά των εκπαιδευτικών που ήδη συμμετέχουν στην απεργία αποχή.

Η αλήθεια είναι ότι η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ καταλαβαίνει πως η “βιτρίνα” της κανονικότητας που θέλει να παρουσιάζει στην κοινωνία έχει ραγίσει για τα καλά. Τίποτα δεν μπορεί να κρύψει τα σημερινά τραγικά αδιέξοδα της Δημόσιας Εκπαίδευσης. Καταφεύγει σήμερα στον μαζικό εκφοβισμό των εκπαιδευτικών για να επιβάλει το καθεστώς της σιωπής, να κάμψει και να εξαφανίσει κάθε αντίλογο στην πολιτική της. Προσπαθεί να μετατρέψει τους διευθυντές σε «χαφιέδες» για να σπάσει την ενότητα του κλάδου, αδιαφορώντας για τη διάλυση του παιδαγωγικού κλίματος συνεργασίας που απαιτείται στα σχολεία. Άλλωστε, το ποιος δεν κατέθεσε βαθμολογία, σε ποια μαθήματα και για ποιους μαθητές καταχωρίζεται στην εφαρμογή του myschool. Ο στόχος της εγκυκλίου δεν είναι η πληροφόρηση αλλά  η τρομοκρατία όσων, αναλογιζόμενοι την παιδαγωγική τους ευθύνη, αντιστέκονται στις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές και στις αντιδημοκρατικές πρακτικές της κυβέρνησης.

Το σύνολο του κλάδου μας μέσα στις συνθήκες της πανδημίας δίνει καθημερινά μάχη για να κρατήσει το Δημόσιο Σχολείο όρθιο απέναντι στην καταστροφική πολιτική της κυβέρνησης. Δίνει καθημερινά μάχη για να στηρίξει τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας απέναντι στην πολιτική της εγκατάλειψης. Οι συνάδελφοί μας μέσα σε αυτές τις συνθήκες εργάζονται με γνώμονα το εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό τους κριτήριο, βάζοντας ως κύρια προτεραιότητα τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών. Σε αντίθεση με το ΥΠΑΙΘ που αγνοεί και υποβαθμίζει συστηματικά το έλλειμμα ισότιμης συμμετοχής που έχει επιφέρει η τηλεκπαίδευση, καθώς και τα επακόλουθα παιδαγωγικά προβλήματα, εφαρμόζοντας πολιτικές (τράπεζα θεμάτων, πρόσβαση στην τριτοβάθμια, αυστηροποίηση των όρων προαγωγής και απόλυσης σε λύκειο και γυμνάσιο) που θα οξύνουν ακόμα περισσότερο την προϊούσα εκπαιδευτική κρίση.

Υπενθυμίζουμε για μια ακόμα φορά πως το ισχύον θεσμικό πλαίσιο επιτρέπει τη μη κατάθεση βαθμολογίας με αιτιολογημένα σημειώματα των εκπαιδευτικών. Ως εκ τούτου κανένας συνάδελφός μας δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από τις αυταρχικές εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ. Οι ενέργειες αυτές επιβεβαιώνουν για μια ακόμα φορά τα αδιέξοδα του ΥΠΑΙΘ και την απόσταση που έχει πάρει η ηγεσία του από την πραγματικότητα. Ταυτόχρονα σκιαγραφούν με σκούρα χρώματα το μέλλον που περιμένει τους εκπαιδευτικούς και τα Δημόσια Σχολεία από την πολιτική που ασκείται από την κυβέρνηση στην εκπαίδευση.

Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καταγγέλλει την αυταρχική και αντιδημοκρατική πρακτικήμτης ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ!

Καλεί τους συναδέλφους να μην υποκύψουν σε πιέσεις και εκβιασμούς!

Καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το ΥΠΑΙΘ την Τετάρτη 24 Φλεβάρη στις 12.00μ.μ απαιτώντας από το ΥΠΑΙΘ να ανακαλέσει αμέσως το κατάπτυστο έγγραφο, να επανέλθει στην δημοκρατική οδό και να σκύψει πάνω από τα σοβαρά προβλήματα της Δημόσιας Εκπαίδευσης που δημιούργησε με την πολιτική της.

Όλες οι σημαντικές ειδήσεις σήμερα

Παρκαρισμένα αμάξια επιτέθηκαν στην ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΣ στη Πανόρμου

Ανοίγουν τα σχολεία πριν το τέλος Μαρτίου - Νέες ανακοινώσεις

ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ του Παν.Αιγαίου ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!

ΑΣΕΠ: ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΛΙΚΩΝ LTE με ΤΗΛΕΞΕΤΑΣΗ ΜΟΝΟ σε Reading - Listening (Ούτε προφορικά - ούτε έκθεση!)

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ για ΑΣΕΠ σε 10 ημέρες εξ αποστάσεως με ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

σχετικά άρθρα

Το Υπουργείο Παιδείας «παίζει τα ρέστα του» για την αξιολόγηση
Το Υπουργείο Παιδείας «παίζει τα ρέστα του» για την αξιολόγηση
Άρθρο του πρώην αιρετού στο ΚΥΣΔΕ Νεκτάριου Κορδή για τις επόμενες κινήσεις και τις στοχεύσεις του Υπουργείου Παιδείας για την "αξιολόγηση" των...
Το Υπουργείο Παιδείας «παίζει τα ρέστα του» για την αξιολόγηση
Ποινική δίωξη σε αιρετό: «Απειλές και μηνύσεις από εκλεκτό του ΥΠΑΙΘ»
Ποινική δίωξη σε αιρετό: «Απειλές και μηνύσεις από εκλεκτό του ΥΠΑΙΘ»
Ποινική δίωξη σε αιρετό ΕΛΜΕ: «Ο εκλεκτός του Υπουργείου Παιδείας θέλει να επιβάλει τη σιωπή αξιοποιώντας κάθε τρόπο»
Ποινική δίωξη σε αιρετό: «Απειλές και μηνύσεις από εκλεκτό του ΥΠΑΙΘ»