Thumbnail
H Ενωτική Αγωνιστική Κίνηση Εκπαιδευτικών για την απαλλαγή του Διευθυντή του Μουσικού Σχολείου Κέρκυρας

H Ενωτική Αγωνιστική Κίνηση Εκπαιδευτικών θεωρεί νόμιμη και δικαιολογημένη απαλλαγή του Διευθυντή του Μουσικού Σχολείου Κέρκυρας η οποία πραγματοποιήθηκε, όπως αναφέρει στην ανακοίνωση της, αφού πρώτα χρειάστηκε να φοβηθούν θεοί και δαίμονες. 

Η ανακοίνωση της Ενωτικής Αγωνιστικής Κίνησης Εκπαιδευτικών 

I can breathe now

Επιτέλους! Η νόμιμη και δικαιολογημένη απαλλαγή του Διευθυντή του Μουσικού Σχολείου Κέρκυρας πραγματοποιήθηκε, αφού πρώτα χρειάστηκε να φοβηθούν θεοί και δαίμονες, από τα τοπικά έως το υπουργείο· αφού πρώτα δοκιμάστηκαν μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί, έσπασαν στομάχια, ψυχολογίες και έφτασαν οριακές στιγμές για το αυτονόητο: για εκείνο που έπρεπε να είχαν κάνει κατά την επιλογή των Διευθυντών, τόσο εκείνοι της Διοίκησης που υποστήριξαν ανοιχτά αυτήν την επιλογή όσο και εκείνοι που την χρησιμοποίησαν κατά το συμφέρον .

Σαφώς, η έκβαση αυτού του αγώνα ανήκει στους συναδέλφους, στους γονείς και στους μαθητές και κατά συνέπεια στην ΕΛΜΕ που αφουγκράστηκε και ανέλαβε την πολιτική ευθύνη της σύγκρουσης. Και είναι τουλάχιστο ασέβεια, μια ιστορία που γράφτηκε με πραγματικό πόνο, να γίνεται έμμεσα « συνδικαλιά» για αμνήμονες.

Γιατί, όταν ξεκίνησε το ζήτημα, πριν τρία χρόνια και διανύουμε τον τέταρτο και κυρίως όσο συνεχιζόταν και κατά διαστήματα επανερχόταν ( γι ΄αυτό και οι πολλές καταγγελίες της ΕΛΜΕ) , ήταν αυτονόητο ότι το σωματείο και κάθε έκφρασή του (αιρετοί) θα στήριζαν ένα σχολείο ,το οποίο υπέφερε σε όλα τα επίπεδα. Γι’ αυτό και επειδή το δίκιο ήταν με το μέρος των εκπαιδευτικών ,των γονιών  και των μαθητών,  φυσική προέκταση του κινήματος ήταν η καταψήφιση του εν λόγω Διευθυντή στο ΑΠΥΣΔΕ .  Υπενθυμίζουμε ,επειδή κάποιοι σκόπιμα ξεχνούν ότι η απομάκρυνση του διευθυντή ήταν απαίτηση της ΕΛΜΕ ,ως συλλογικού οργάνου και εκφραστή των συναδέλφων και  φυσικό επόμενο για τους αιρετούς να το υποστηρίξουν.

Από την άλλη, δεν περιμέναμε από τη Διεύθυνση της Εκπαίδευσης να αναγνωρίσει ότι φέρει την κύρια ευθύνη για την κατάσταση στο Μουσικό (και όχι μόνο σε αυτό…), αλλά  ακόμα και σε αυτήν τη φάση βρέθηκαν  «γραμματείς και φαρισαίοι» οι οποίοι  υποστήριξαν την συνέχιση της ίδια κατάστασης!

Η φθορά που προκάλεσε η Διεύθυνση στο Μουσικό δεν μπορεί να μπει σε κανένα excel.         

Το σχολείο θα γεμίσει  ΠΑΛΙ με ΜΟΥΣΙΚΗ και ΓΕΛΙΟ, γιατί απλά δεν μπορεί, από τη φύση του, να είναι αλλιώς.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Συναγερμός για τον 1ο καύσωνα: 43°C και υψηλός κίνδυνος πυρκαγιών

Δόμνα Μιχαηλίδου: Επίδομα 200 ευρώ για εκπαιδευτικούς και δημοσίους υπαλλήλους

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 2/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

foto_education_pencils_2.jpg
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Οργανικά κενά ανά ειδικότητα και ανά περιοχή μετά τις μεταθέσεις 2025
Οργανικά κενά στη Δευτεροβάθμια ανά ειδικότητα και ανά περιοχή μετά τις μεταθέσεις 2025 - Πίνακες
Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Οργανικά κενά ανά ειδικότητα και ανά περιοχή μετά τις μεταθέσεις 2025
κατασκηνώσεις υπουργείου Παιδείας
Κατασκήνωση Υπουργείου Παιδείας: Μέχρι πότε οι αιτήσεις εκπαιδευτικών για διακοπές με 25 ευρώ την εβδομάδα
Πρόσκληση Συμμετοχής Εκπαιδευτικών στις Κατασκηνώσεις Ζούμπερι 2025
Κατασκήνωση Υπουργείου Παιδείας: Μέχρι πότε οι αιτήσεις εκπαιδευτικών για διακοπές με 25 ευρώ την εβδομάδα
megalonei-to-sxoliko-etos.jpg
Όταν το ΙΕΠ διαγράφει την Ιντιφάντα από το σχολικό βιβλίο: Η "ουδετερότητα" που δεν είναι ουδέτερη
Όταν σταματάμε να μαθαίνουμε για τους καταπιεσμένους, αρχίζουμε να τους ξεχνάμε. Και όταν το σχολείο παύει να διδάσκει δικαιοσύνη, συμπόνια, ιστορική...
Όταν το ΙΕΠ διαγράφει την Ιντιφάντα από το σχολικό βιβλίο: Η "ουδετερότητα" που δεν είναι ουδέτερη