Kενά καθηγητών σε σχολεία-ΑΕΙ: Ερωτήσεις στη Βουλή από την Μαρία Απατζίδη
Η Μαρία Απατζίδη, βουλευτής Ανατολικής Αττικής του ΜεΡΑ25, κατέθεσε τρεις ερωτήσεις προς την υπουργό Παιδείας αναφορικά με τα κενά στα σχολεία και στα πανεπιστήμια

Η Μαρία Απατζίδη, βουλευτής Ανατολικής Αττικής του ΜεΡΑ25 κατέθεσε στις 23/10/2020 ερωτήσεις στην υπουργό παιδείας, Ν. Κεραμέως, σχετικά με τα κενά στα σχολεία της Λήμνου και την έλλειψη καθηγητών στα ΑΕΙ, καθώς και μία ερώτηση στον υπουργό οικονομικών, Χ. Σταϊκούρα,  σχετικά με την κατάργηση φόρων πετρελαίου θέρμανσης για τις σχολικές μονάδες

Κατάθεση ερώτησης για την κάλυψη κενών προσωπικού στα σχολεία της Λήμνου

Η Μαρία Απατζίδη, βουλευτής Ανατολικής Αττικής του ΜεΡΑ25, κατέθεσε στις 23/10/2020  ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, σχετικά με την κάλυψη κενών προσωπικού στα σχολεία της Λήμνου .

Η κα Απατζίδη ανέφερε ότι σύμφωνα με σχετική ανάρτηση της  ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου, υφίστανται κενά εκπαιδευτικών στο νησί της Λήμνου, τα οποία δεν έχουν ακόμα καλυφθεί, ένα μήνα μάλιστα μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς.   

Συγκεκριμένα, όπως αναδεικνύουν οι εκπαιδευτικοί της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του νησιού, υπάρχουν ελλείμματα διδακτικών ωρών στο Γυμνάσιο Μύρινας, στο Γυμνάσιο Λιβαδοχωρίου και στο Εσπερινό Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Μύρινας.

Η κα Απατζίδη τόνισε ότι το συνταγματικά κατοχυρωμένο δικαίωμα στη μόρφωση και μάθηση των παιδιών αυτών, υποβαθμίζεται  εξαιτίας της κυβερνητικής βούλησης για μη μονιμοποίηση ή έστω πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών. Φαινόμενο το οποίο παρατηρείται δυστυχώς, σε πολλά σχολεία της Επικράτειας, τόσο κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς, όσο και τα προηγούμενα χρόνια.

Η βουλευτής κατέληξε ρωτώντας την Υπουργό αν θα προβεί με άμεσο τρόπο σε διαδικασία πρόσληψης εκπαιδευτικού προσωπικού για τα Γυμνάσια της Λήμνου, ώστε να διασφαλιστεί το δικαίωμα στη μόρφωση των μαθητών  και να επανέλθει το σύνολο των σχολείων σε μορφωτική κανονικότητα, έστω και υπό συνθήκες κορονοϊού.

Κατάθεση ερώτησης για  τα κενά εκπαιδευτικού προσωπικού στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση  

Η Μαρία Απατζίδη, βουλευτής Ανατολικής Αττικής του ΜεΡΑ25, κατέθεσε στις 23/10/2020  ερώτηση προς την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, σχετικά με την κάλυψη κενών εκπαιδευτικού προσωπικού στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση    .

Η κα Απατζίδη ανέφερε ότι σύμφωνα με  πληροφορίες από τη Σύγκλητο του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ), υπάρχει έντονη δυσαρέσκεια  αναφορικά με  τη μείωση των θέσεων διδασκόντων από 31 σε 24 για το  ακαδημαϊκό έτος 2020-21, όταν μάλιστα αυτή την περίοδο οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό είναι αυξημένες λόγω της πανδημίας.

Επιπλέον, η κατανομή 217 υποτροφιών σε μεταπτυχιακούς φοιτητές και υποψήφιους διδάκτορες του ΕΚΠΑ για την παροχή επικουρικού διδακτικού έργου με σκοπό την υποστήριξη της εκπαιδευτικής διαδικασίας, χαρακτηρίζεται ως μη επαρκής. Μάλιστα διαπιστώνεται σημαντική καθυστέρηση στην τελική κατανομή των θέσεων αυτών, δεδομένου ότι έχουν ήδη ξεκινήσει τα μαθήματα της νέας ακαδημαϊκής χρονιάς.

Επιπροσθέτως, είναι γνωστό ότι υπάρχουν σοβαρές επιπτώσεις στην εκπαιδευτική διαδικασία εξ αιτίας των συνολικών κενών σε μέλη ΔΕΠ και λοιπό εκπαιδευτικό προσωπικό, τα οποία έχουν συσσωρευτεί κατά την τελευταία δεκαετία. Δημιουργώντας με αυτόν τον τρόπο ένα πρόβλημα όχι μόνο ποσοτικό, αλλά και ποιοτικό, δεδομένου ότι χάνονται πολλά γνωστικά αντικείμενα.

Η βουλευτής κατέληξε ρωτώντας την Υπουργό   αν θα προβεί με άμεσο τρόπο  στην επίλυση του προβλήματος με τα κενά εκπαιδευτικού προσωπικού στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, ώστε να συνεχιστεί  απρόσκοπτα η μαθησιακή διαδικασία για τους φοιτητές και τις φοιτήτριες.

Κατάθεση ερώτησης  σχετικά με την κατάργηση φόρων πετρελαίου θέρμανσης για τις σχολικές μονάδες

Η Μαρία Απατζίδη, βουλευτής Ανατολικής Αττικής του ΜεΡΑ25, κατέθεσε στις 23/10/2020  ερώτηση προς τον Υπουργό Οικονομικών  σχετικά με την κατάργηση φόρων πετρελαίου θέρμανσης για τις σχολικές μονάδες .

Η κα Απατζίδη ανέφερε ότι  τα οικονομικά δεδομένα των σχολικών μονάδων δεν βρίσκονται σε καθόλου καλή κατάσταση, αφού η μείωση της επιχορήγησής τους από το 2010 και μετά, ξεπερνά το 50%. Το γεγονός αυτό και με δεδομένη την ανάγκη προμήθειας πετρελαίου θέρμανσης   από τις σχολικές μονάδες όλης της χώρας, καθιστά επιτακτική τη λήψη ορισμένων βασικών μέτρων:

  • Την κατάργηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης, ο οποίος ανέρχεται στα 280€ το χιλιόλιτρο, αλλά και του Φ.Π.Α. στο πετρέλαιο θέρμανσης, που προμηθεύονται οι Σχολικές Επιτροπές.
  • Την πλήρη κατάργηση του Φ.Π.Α. για όλες τις δαπάνες των Σχολικών Επιτροπών
  • Τη σταδιακή αύξηση της οικονομικής επιχορήγησης των σχολικών μονάδων, ώστε σε βάθος τριετίας να επανέλθει, τουλάχιστον στα επίπεδα που ήταν πριν το 2010.

Η βουλευτής κατέληξε ρωτώντας τον Υπουργό  αν θα συμβάλει στην πλήρη κατάργηση του ΦΠΑ για όλες τις δαπάνες των Σχολικών Επιτροπών και στην κατάργηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης και αν θα αυξήσει την οικονομική επιχορήγηση των σχολικών μονάδων, ώστε να επανέλθει τουλάχιστον στα επίπεδα που ήταν πριν το 2010.

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pikantika-fagita.jpg
National Geographic: «Μαγειρέψτε σαν Έλληνες» - Ποιο σημείο της Ελλάδας ξεχωρίζει γαστρονομικά
Μαγειρέψτε σαν Έλληνες στην πατρίδα του Τσελεμεντέ - Ποιο σημείο της Ελλάδας ξεχώρισε γαστρονομικά το βρετανικό περιοδικό National Geographic
National Geographic: «Μαγειρέψτε σαν Έλληνες» - Ποιο σημείο της Ελλάδας ξεχωρίζει γαστρονομικά