Κλειστό το Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο Κέρκυρας έξι βδομάδες μετά το άνοιγμα των σχολείων
Η μεταστέγαση του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου – Λυκείου Κέρκυρας μετατέθηκε χρονικά αρκετές φορές, ενώ έξι βδομάδες μετά το άνοιγμα των σχολείων το σχολείο παραμένει κλειστό, όπως καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Κέρκυρας

Κλειστό παραμένει το Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο – Λύκειο Κέρκυρας, έξι βδομάδες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, σύμφωνα με όσα καταγγέλλει η ΕΛΜΕ Κέρκυρας.

Βασικό πρόβλημα αποτελεί η στέγαση του σχολείου. «Η μεταστέγαση του σχολείου μετατέθηκε χρονικά αρκετές φορές (Δεκέμβριος 2019, Μάρτιος 2020, Καλοκαίρι 2020, Σεπτέμβριος 2020) κι αφού η Δημοτική Αρχή με τυμπανοκρουσίες δήλωνε ότι "βρήκαμε το χώρο, γίνονται οι εργασίες και το σχολείο μεταφέρεται" βλέπουμε ότι έχουμε φτάσει μέσα Οκτώβρη και το σχολείο δεν είναι ακόμα έτοιμο», σημειώνει η ΕΛΜΕ.

«Καλούμε το Δήμο και την Κυβέρνηση να βρουν άμεσα λύση ,ώστε το σχολείο να τεθεί σε πλήρη λειτουργία, όπως αρμόζει στην εκπαιδευτική κοινότητα του Ειδικού Γυμνασίου Επαγγελματικού Λυκείου», τονίζεται καταληκτικά.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

Με την έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς έκαναν την παρουσία τους τα μεγάλα προβλήματα που αφορούν τη διαχείριση της πανδημίας στα σχολεία, αλλά και την ιδιαίτερη μέριμνα που απαιτείται για τις δομές Ειδικής Αγωγής. Προβλήματα που έχουν  άμεση εξάρτηση, τόσο με την απαράδεκτη  κατάσταση των σχολικών υποδομών προ πανδημίας, όσο με τα ανεπαρκή Μέσα Ατομικής Προστασίας (ΜΑΠ) και τα υγειονομικά πρωτόκολλα που δεν παίρνουν υπόψη τους την ελληνική  σχολική πραγματικότητα.

Στην Κέρκυρα όμως η κατάσταση για μία ακόμη φορά είναι ακόμα πιο δραματική. Μετά από παρεμβάσεις και κινητοποιήσεις χρόνων, του Συλλόγου Γονέων, του Συλλόγου Διδασκόντων και της ΕΛΜΕ, αποφασίστηκε η απολύτως απαραίτητη μεταστέγαση του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου - Λυκείου από το ακατάλληλο κτίριο της Άνω Κορακιάνας. Το δυστύχημα όμως είναι ότι έξι βδομάδες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, η μεταστέγαση δεν έχει ολοκληρωθεί, με αποτέλεσμα το σχολείο να μένει κλειστό και οι μαθητές να μένουν στα σπίτια τους, χωρίς να παρακολουθούν μαθήματα. Είναι ξεκάθαρό ότι αυτή η κατάσταση είναι εις βάρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας, της εξέλιξης των μαθητών που έχουν ιδιαίτερες ανάγκες και  αυτό αποτελεί μεγάλο πρόβλημα για τις οικογένειές τους. Επίσης, οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, οι οποίοι καθημερινά προσφέρουν υπηρεσίες καθαριότητας, ελαιοχρωματισμών, οικοδομικών εργασιών, βλέπουν ότι για άλλο προσλήφθηκαν κι άλλα κάνουν.

Η μεταστέγαση του σχολείου μετατέθηκε χρονικά αρκετές φορές (Δεκέμβριος 2019, Μάρτιος 2020, Καλοκαίρι 2020, Σεπτέμβριος 2020) κι αφού η Δημοτική Αρχή με τυμπανοκρουσίες δήλωνε ότι «βρήκαμε το χώρο, γίνονται οι εργασίες και το σχολείο μεταφέρεται» βλέπουμε ότι έχουμε φτάσει μέσα Οκτώβρη και το σχολείο ΔΕΝ είναι ακόμα έτοιμο.

Οι δικαιολογίες για καθυστερήσεις που οφείλονται στη μια  ή την άλλη υπηρεσία είναι απαράδεκτες.  Οι ευθύνες του Δήμου και της Κυβέρνησης είναι τεράστιες. Αντί να χρησιμοποιήσουν κάθε μέσο και να βρουν κάθε τρόπο, ώστε το σχολείο να είναι έτοιμο πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς, αφήνουν τους μαθητές στο σπίτι τους χωρίς καμία πρόβλεψη για το πότε θα πάνε στο σχολείο, αφού το κτίριο δεν έχει ούτε ρεύμα (!!!), ούτε τηλεφωνική σύνδεση (!!!) και μέσα μοιάζει με γιαπί. Αλήθεια ποιος ανέλαβε  την ευθύνη να αποκλείσει τους μαθητές από την εκπαιδευτική διαδικασία για πάνω από 1 μήνα;

Η Ειδική Αγωγή είναι για μια ακόμη φορά, θύμα των ανεπαρκειών της κεντρικής και τοπικής διοίκησης. Ήδη έχει χαθεί, κατά την ανοιξιάτικη περίοδο της καραντίνας, σημαντικός χρόνος από την εκπαίδευση των παιδιών ΑμΕΑ.  Χρόνος που δύσκολα μπορεί να αναπληρωθεί, καθώς τα παιδιά ωριμάζοντας ηλικιακά και ψυχοκινητικά, «χάνουν» σημαντικά κομμάτια  της εκπαίδευσής τους, σημαντικές  κατακτήσεις και δεξιότητες  που κατακτώνται  σε συγκεκριμένη ηλικία και αφορούν  όλους τους τομείς της ανάπτυξής τους.  Είναι φανερό ότι ο Γολγοθάς που βιώνουν τόσο οι μαθητές και οι οικογένειες τους, όσο και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου θα συνεχιστεί.

Οι απαράδεκτες ελλείψεις του Δήμου σε επίπεδο προτεραιοτήτων και οργάνωσης αλλά και της κυβέρνησης σε επίπεδο χρηματοδότησης, είναι που έχουν φέρει το Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο - Λύκειο Κέρκυρας στην κατάσταση που βρίσκεται τώρα. Όσο δεν υπάρχει καμία μέριμνα για την ανέγερση νέων σχολικών κτιρίων, με σύγχρονες και ασφαλείς υποδομές, τόσο θα διαιωνίζουμε τη φτώχια μας, βρίσκοντας μεσοβέζικες λύσεις, που  δεν ωφελούν κανέναν.

Καλούμε το Δήμο και την Κυβέρνηση να βρουν ΑΜΕΣΑ λύση ,ώστε το σχολείο να τεθεί σε πλήρη λειτουργία, όπως αρμόζει στην εκπαιδευτική κοινότητα του Ειδικού Γυμνασίου Επαγγελματικού Λυκείου.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

panelladikes (3).jpg
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Οι αλλαγές για τους φετινούς υποψήφιους και 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξουν
Το χρονοδιάγραμμα για τις αιτήσεις-δηλώσεις συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025 και οι αλλαγές που πρέπει να προσέξουν οι υποψήφιοι
Πανελλαδικές Εξετάσεις 2025: Οι αλλαγές για τους φετινούς υποψήφιους και 4 σημεία SOS που πρέπει να προσέξουν
ALEKOS MOSXOS
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
Εδώ μπαίνουν διάφορα ερωτήματα: α) η ΕΔΕ γίνεται για το αν τηρήθηκαν οι προβλεπόμενες διαδικασίες; Πως έγινε γνωστό πως αυτό είναι το αντικείμενο της...
Δεν τους βγαίνει, δεν τους βγαίνει... (5+1 αλήθειες για την ΕΔΕ σε βάρος εκπαιδευτικών Λυκείου της Βέροιας)
bullying
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
Ξυλοδαρμοί μαθητών σε...live μετάδοση και επικίνδυνα challenges
Ανησυχία στην εκπαιδευτική κοινοτητα με τα περιστατικά ξυλοδαρμών μαθητών και τα επικίνδυνα challenges
κατ ιδίαν
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση
Οδηγός με τις νεώτερες διατάξεις, ποιοι μαθητές είναι δυνατό να υπαχθούν, τις παθήσεις που δικαιολογούν την κατ' ιδίαν διδασκαλία, τις προϋποθέσεις,...
Κατ' ιδίαν διδαχθέντες μαθητές και κατ' οίκον διδασκαλία: Οι προϋποθέσεις, τα δικαιολογητικά, η αξιολόγηση