τάξη, θρανία, αξιολόγηση
Κοινή προσπάθεια της εκπαιδευτικής κοινότητας και της τοπικής κοινωνίας, πρέπει να είναι: Το πολύχρωμο - αποτελεσματικό - ζωντανό & δωρεάν δημόσιο σχολειό για όλα τα παιδιά

Ανακοίνωση της Αγωνιστικής ενότητας καθηγητών για Παρέμβαση στη δυτική Ελλάδα, ανεξάρτητο δίκτυο εκπαιδευτικών παρεμβάσεων 

Αγωνιζόμαστε για το σχολείο των αναγκών και των οραμάτων μας.

Ξεκινά η νέα σχολικής χρονιάς με τον COVID – 19 στις αυλές των σχολείων. Η σύγχυση που υπάρχει δημιουργεί φόβο και αναστολές στους πολίτες, όσον αφορά την μεταδοτικότητα του ιού. Με ένα δημόσιο σύστημα υγείας που εδώ και χρόνια βρίσκεται σε μαρασμό, η κυβέρνηση προσπάθησε να αντιμετωπίσει τα μαζικά ιατρικά συμπτώματα με lock – down.

Ένα lock – down που δεν στόχευε μόνο την επιδημία αλλά και μια σειρά από εργασιακά και κοινωνικά δικαιώματα. Δεν είχαμε καμιά σοβαρή προετοιμασία ούτε στο χώρο της υγείας ούτε στο χώρο της παιδείας

Η κυβέρνηση του Μητσοτάκη κατάφερε, εκτός της εξαγοράς των μεγάλων καναλιών προπαγάνδας και τρομοκράτησης, να σύρει και την αριστερά στη δικιά της ατζέντα και ως εκ τούτου η ρητορική της αντιπολίτευσης να περιορίζεται στα επιμέρους, χωρίς να τολμά να αντιπαρατεθεί στην ουσία της πολιτικής του νέοθατσερισμού της γερμανικής Ε.Ε.

Η κυβέρνηση αντί να ακολουθήσει τα υγειονομικά πρωτόκολλα άλλων χωρών, όπως της Ιταλίας, Ολλανδίας κ.λ.π., όπου εφαρμόζουν τον μικρό αριθμό μαθητών ανά τάξη και την πρόληψη χιλιάδων εκπαιδευτικών επιπλέον, στην ελληνική εκπαίδευση κυρίως για οικονομικούς λόγους, μας επιβάλει το δευτερεύον μέσω προσωπικής προστασίας (μάσκα), ως πρωτεύον. Με συνέπειες όσο το δυνατόν εις βάρος των εκπαιδευτικών, των γονιών και των μαθητών.

Ενώ η κοινή λογική, ακόμη και ο ΠΟΥ και ο δικός τους Τσιόδρας (πέρα από τις γελοίες δηλώσεις άλλων «ειδικών») υποστηρίζουν ό,τι το πρωτεύον είναι ο μη συνωστισμός και έπεται η υγιεινή των χεριών και η μάσκα.

Δεν πρέπει να διαφεύγει το γεγονός ότι τα σχολεία είναι από τους πλέον μαζικούς χώρους συνωστισμού παρά το δεδομένο ότι ο νόμος προβλέπει 1,5 τ.μ. ανά μαθητή, εντούτοις η πορεία της ίδιας της εκπαιδευτικής και εργασιακής καθημερινότητας μπαίνουν στην Προκρούστια κλίνη, καθώς η χρήση μάσκας, τα πιθανά κλεισίματα τμημάτων, η κακόφημη τηλ-«εκπαίδευση», μια σειρά από αντιεκπαιδευτικές ρυθμίσεις  προϊδεάζουν για μια δύσκολη σχολική χρονιά.

Η υπουργός παιδείας υλοποιώντας της σκληρή φιλελεύθερη πολιτική στην εκπαίδευση αντί της αραίωσης των μαθητών, με το «σπάσιμο» των τμημάτων των 27 μαθητών, τους «στοιβάζουν» μαζί με τους καθηγητές, σε πολύ μικρές αίθουσες, ενώ σε αντίστοιχους δημόσιους χώρους δεν  επιτρέπονται πάνω από τρείς πολίτες! Στο ξεκίνημα λοιπόν της νέας σχολικής χρονιάς τα μόνα μέτρα προστασίας μας είναι οι μάσκες και τα παγουρίνο! Η διοίκηση της εκπαίδευσης αναλαμβάνει σοβαρές ευθύνες πλέον.

Εν μέσω ιατρικής και πολιτικής καραντίνας, ύφεσης και όξυνσης των οικονομικών-κοινωνικών προβλημάτων του λαού η κυβέρνηση, αντί να παίρνει μέτρα ώστε να ενισχυθεί το δημόσιο σύστημα υγείας-παιδείας και να ανοίξουν τα σχολεία με ασφάλεια για μαθητές και εκπαιδευτικούς νομοθέτησε:

  • την κατάργηση μαθημάτων κοινωνικής, οικονομικής και καλλιτεχνικής παιδείας
  • την αύξηση των εξεταστικών φραγμών στο σχολείο
  • την αύξηση των μαθητών ανά τάξη, αντί της μείωσης
  • την με κάθε τρόπο καθιέρωση της τηλεκπαίδευση σε βάρος της ζωντανής διδασκαλίας.
  • Την αλλαγή των εργασιακών σχέσεων-τρίμηνοι αναπληρωτές για δραστική μείωση του μισθολογικού κόστους

αρνείται:

  • να προχωρήσει στο στοιχειώδες και βασικότερο μέτρο που θα προστατεύσει  την υγεία μαθητών και εκπαιδευτικών και την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων: ΣΤΗ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΝΑ ΤΑΞΗ
  • να προσλάβει ιατρούς και υγειονομικούς σε όλα τα σχολεία
  • την διεξαγωγή διαγνωστικών test σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα αντί των απαγορευτικών εισόδου στα σχολεία κ.α.
  • τακτικός καθημερινός καθαρισμός σχολείων – αποκλειστικής απασχόλησης καθαριστριών

Μπροστά σε όλα αυτά η εκπαιδευτική κοινότητα (γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικοί) και η κοινωνία γενικότερα βρίσκονται σε σύγχυση από τις αντιφάσεις των στρατευμένων λοιμοξιολόγων ιατρών, στο τι τελικά πρέπει να ισχύει από άποψη ιατρικής προφύλαξης από την μεταδοτική νόσο COVID-19, ενώ αντίθετες επιστημονικές φωνές έχουν εξαφανιστεί από τα συστημικά ΜΜΕ.

Την ίδια ώρα, μεγάλη αγωνία έχουν οι εκπαιδευτικοί. Όχι μόνο πρέπει να προσέχουν για τους ίδιους και τις οικογένειές τους, αλλά έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με γονείς που τους προειδοποιούν ακόμα και με επιστολές για την στάση που θα κρατήσουν, που μας μετατρέπουν ως σάκους του μποξ.

Μπροστά λοιπόν σε όλη αυτή την κατάσταση δηλώνουμε ότι θα υπερασπίσουμε την υγεία τη δική μας και των παιδιών, καθώς και το δικαίωμά τους για δημόσια δωρεάν εκπαίδευση.

Εμείς θα συνεχίσουμε να καλούμε γονείς, μαθητές, εκπαιδευτικούς ότι αντίσταση για την συλλογική υπόσταση του ανθρώπου και της κοινωνίας και όχι αυτή του μεσαίωνα που φτιάχνουν οι έμποροι των εθνών.

ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ :

  • Κανένας Σύλλογος να μην συγκροτήσει τμήματα πάνω από 15 μαθητές ανά τμήμα. Ένας μαθητής ανά θρανίο. Μαζικοί διορισμοί για τα επιπλέον τμήματα. Λεφτά υπάρχουν και δίνονται στα ΜΜΕ, την ολιγαρχία, τους Αμερικάνους, Γερμανούς, Γάλλους κλπ πλασιέ όπλων. Είναι πολιτική επιλογή να μην δίνονται στην ενίσχυση των συστημάτων δημόσιας υγείας και δημόσιας παιδείας.
  • Τα εργαστηριακά μαθήματα πρέπει να διεξάγονται σε αυτόνομες ομάδες των 5 έως 8 μαθητών, όπως άλλωστε προβλέπουν οι κανόνες τις work with a driver (απόκτηση εργασιακής ειδικότητας), όπου οι αρχές της παιδαγωγικής στην ΤΕΕ επιβάλλουν και αναφέρονται σε όλη τη διεθνή βιβλιογραφία και στη ΣΕΛΕΤΕ διδάσκονταν κατά κόρο.
  • Προστασία ευπαθών ομάδων. Ειδικές άδειες, καθηγητές για κατ’ οίκον διδασκαλία, ειδικά ολιγομελή τμήματα για μαθητές που το έχουν ανάγκη.
  • Να αποσυρθεί η τροπολογία για την τηλ-«εκπαίδευση», που την επεκτείνει για οποιοδήποτε λόγο και με οποιαδήποτε αφορμή. Τα σχολεία πρέπει να λειτουργήσουν δια ζώσης και πρέπει να παρθούν μέτρα γι’ αυτό και όχι μέσω τηλεκπαίδευσης.

Προτείνουμε μαθητικά συμβούλια, ΕΛΜΕ, σύλλογοι γονέων να οργανώσουν κινητοποιήσεις ανυπακοής με αυτά τα αιτήματα

Υ.Γ: 1. Η υπουργός παιδείας, η διοίκηση σε όλα τα επίπεδα και αυτοδιοίκηση αναλαμβάνουν  σοβαρές ευθύνες για τα πλημμελή υγειονομικά μέτρα, προφύλαξης μαθητών και εκπαιδευτικών από την μη τήρηση του αυτονόητου μέτρο του μη συγχρωτισμού και το σπάσιμο των τμημάτων.

2. Καταγγέλλουμε όσους διοικητικούς θέλουν να επιβάλλουν την κυβερνητική πολιτική για 25-27 τμήματα.

 

9 Σεπτεμβρίου 2020

Από την ΑΕΚ Δυτ. Ελλάδας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

agxos_panellinion_590_b_7.jpg
Πανελλαδικές: Tο λάθος που κάνουν οι γονείς όταν το άγχος κυριεύει τους μαθητές
Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για τη διεξαγωγή των Πανελλαδικών Εξετάσεων του 2024 και το κύριο συναίσθημα που συνοδεύει τους μαθητές και τις οικογένειές...
Πανελλαδικές: Tο λάθος που κάνουν οι γονείς όταν το άγχος κυριεύει τους μαθητές
νομικη εκπα
«Πετάει» η Νομική Αθήνας: Και νέα διεθνής διάκριση φοιτητών σε διαγωνισμό εικονικής δίκης!
Στη φωτό, η ομάδα της Νομικής ΕΚΠΑ που διακρίθηκε στο πλαίσιο του Διεθνούς Διαγωνισμού Εικονικής Δίκης «Philip C. Jessup International Law Moot...
«Πετάει» η Νομική Αθήνας: Και νέα διεθνής διάκριση φοιτητών σε διαγωνισμό εικονικής δίκης!
ekpaideysi.jpg
Το 1/4 των εκπαιδευτικών στη Μεγάλη Βρετανία καταφεύγουν στο αλκοόλ για να αντιμετωπίσουν το άγχος της δουλειάς!
Σοκάρει έρευνα στην Μεγάλη Βρετανία
Το 1/4 των εκπαιδευτικών στη Μεγάλη Βρετανία καταφεύγουν στο αλκοόλ για να αντιμετωπίσουν το άγχος της δουλειάς!
sxoliki_psixologia
Ψυχική υγεία, εικονική πραγματικότητα και Προγράμματα Σπουδών
«Ο συνδυασμός των επαγγελμάτων ψυχικής υγείας με αυτά τα σύγχρονα, δυναμικά πεδία της τεχνολογίας, μπορεί να οδηγήσει στην εξομάλυνση της όλης...
Ψυχική υγεία, εικονική πραγματικότητα και Προγράμματα Σπουδών