Δ.Θεσσαλονίκη: Πίνακες με κενά και καταγγελίες για παρατυπίες του ΠΥΣΔΕ
Αγωνιστικές Παρεμβάσεις - Συνεργαζόμενοι: Οι παρατυπίες και εξυπηρετήσεις από τη Διοίκηση και την πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ Δυτ. Θεσ/νίκης δεν έχουν τέλος - Πίνακες με τα κενά γενικής παιδείας και τεχνικών ειδικοτήτων μετά τις τοποθετήσεις των υπεράριθμων

Την Πέμπτη, 10/9/2020 το ΠΥΣΔΕ προχώρησε στις τοποθετήσεις των λειτουργικά υπεράριθμων, εξέτασε ενστάσεις (νεοδιόριστοι, διαπολιτισμικά), ενέκρινε άδειες ιδιωτικού έργου. Διοίκηση και ΠΥΣΔΕ με ψήφους 4 -1 ενέκριναν τις τοποθετήσεις και τη λύση υπεραριθμίας εκπαιδευτικών. Διαφωνήσαμε γιατί δεν έγιναν αποδεκτές οι προτάσεις των Γ΄, Ε΄ ΕΛΜΕ (υπολογισμός κενών με λιγότερους μαθητές, κάλυψη των ολιγομελών, υπολογισμός της β΄  Ξένης γλώσσας με βάση τις επιλογές των μαθητών, χωρισμό τμημάτων που φοιτούν μαθητές με ειδικά προβλήματα, κ.ά.). Για μια ακόμη φορά συνεχίστηκαν οι μηχανορραφίες και οι μεθοδεύσεις  για εξυπηρετήσεις στις τοποθετήσεις από τον αιρετό της ΔΑΚΕ με συμφωνία των διορισμένων μελών του ΠΥΣΔΕ και συναίνεση της Διεύθυνσης. Τα διορισμένα μέλη σαν έτοιμα από καιρό, περιμένουν ένα νεύμα του  αιρετού της ΔΑΚΕ για να αποδεχτούν, τις άθλιες μεθοδεύσεις του για ρουσφετολογικές εξυπηρετήσεις  που «βγάζουν μάτι». Η Διεύθυνση εν λευκώ έχει παραχωρήσει τη διαχείριση των τοποθετήσεων στα μέλη του ψηφοδελτίου της ΔΑΚΕ.  Διοίκηση και πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ με τη στάση τους έχουν καταργήσει κάθε έννοια στοιχειώδους λειτουργίας και τήρησης κανόνων διαφάνειας σε όλες  πλέον τις διαδικασίες (τοποθετήσεις, ενστάσεις, κ.ά.). Δεν αποδέχονται καμία πρόταση των ΕΛΜΕ, τις απορρίπτουν χωρίς να τις συζητήσουν. Αποδεικνύεται ότι το ΠΥΣΔΕ εξελίσσεται  σε ένα  όργανο προειλημμένων αποφάσεων!

Πιο συγκεκριμένα για τη στάση της πλειοψηφίας του ΠΥΣΔΕ και της Διοίκησης

  • Με ψήφους 4-1 απέρριψαν τις ενστάσεις εκπαιδευτικών ΠΕ02 και ΠΕ03 για την υποχρεωτική τους τοποθέτηση στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Ζητήσαμε την εφαρμογή του νόμου 4692/2020 και συγκεκριμένα του άρθρου 48 (ΦΕΚ 111/Α/12-6-2020) που καθορίζει τη διαδικασία των τοποθετήσεων των νεοδιόριστων σε δομές της Ειδικής Αγωγής με βάση το πλήθος των μονάδων μετάθεσης. Οι αδικίες που έχουν δημιουργήσει στους νεοδιόριστους με τις υποχρεωτικές τοποθετήσεις πρέπει να αποκατασταθούν.
  •  Με ψήφους 4-1 απέρριψαν την ένσταση εκπαιδευτικού ΠΕ02 που ζητούσε να μετρήσει το μεταπτυχιακό της για την απόσπασή της στα Διαπολιτισμικά. Το Υπουργείο έχει καθορίσει ότι όλα τα μεταπτυχιακά, και όσα αναφέρονται στη διαπολιτισμική εκπαίδευση (μόνο αυτό μετράει επιμένει η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ),   μοριοδοτούνται για την τοποθέτηση των εκπαιδευτικών στα διαπολιτισμικά σχολεία. Αυτό το κριτήριο εφαρμόζεται για τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών για μόνιμη θέση στα διαπολιτισμικά. Κριτήριο που θεωρείται προσόν και ισχύει για μόνιμες τοποθετήσεις στα διαπολιτισμικά είναι παράλογο να μην ισχύει για τις αποσπάσεις, αφού εκπαιδευτικοί μόνιμοι και αποσπασμένοι για το ίδιο εκπαιδευτικό έργο προορίζονται.
  • Με ψήφους 4-1 απέρριψαν ένσταση εκπαιδευτικού ΠΕ81 κατά της παράτυπης απόφασης της πλειοψηφίας του ΠΥΣΔΕ που τοποθέτησε εκπαιδευτικό ΠΕ8802 με μηδέν μόρια για να καλύψει κενό στο Διαπολιτισμικό Γυμνάσιο, παραβιάζοντας και τις δικές τους αποφάσεις που καθόριζαν  προσόντα. Το κενό έπρεπε να καλυφθεί στις επόμενες φάσεις με δικαίωμα διεκδίκησής του από όλους τους συναδέλφους που διδάσκουν το μάθημα της Τεχνολογίας και χωρίς προσόντα, όπως καθορίζεται από τη διαδικασία των τοποθετήσεων.
  • Απείχαμε από πρωτοφανή διαδικασία μη τήρησης στοιχειωδών κανόνων διαφάνειας και ισότιμης μεταχείρισης των εκπαιδευτικών! Η πλειοψηφία ενέκρινε ένσταση εκπαιδευτικών ΠΕ87.07 και ΠΕ01 που μόλις στην προηγούμενη συνεδρίαση είχαν κριθεί υπεράριθμοι, αφού πρώτα τους ενέταξε σε ειδική κατηγορία  για να μη κριθούν υπεράριθμοι. Η διαδικασία αυτή είναι παράτυπη γιατί δεν διασφαλίζει ισοτιμία στις τοποθετήσεις. Το ΠΥΣΔΕ το προηγούμενο διάστημα κάλεσε δύο φορές όλους τους εκπαιδευτικούς (14/5/20, 2/9/20) που επιθυμούν να κριθούν υπεράριθμοι να καταθέσουν τα δικαιολογητικά τους, οι συγκεκριμένοι συνάδελφοι δεν είχαν καταθέσει σχετικό αίτημα.  Η διαδικασία αυτή τελείωσε και κανείς δε έχει δικαίωμα να την παραβιάζει. Εάν το ΠΥΣΔΕ θέλει να την επαναλάβει, πρέπει να καλεστούν όλοι οι συνάδελφοι να καταθέσουν δικαιολογητικά και όχι επιλεκτικά. Αυτή την πρόταση καταθέσαμε και την απέρριψαν.
  • Η παράτυπη αυτή απόφαση είχε ως αποτέλεσμα αδικίες σε βάρος συναδέλφων. Η πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ αντικατέστησε τους δύο εκπαιδευτικούς με άλλους εκπαιδευτικούς που τους έκρινε υπεράριθμους και τους συμπεριέλαβε στον πίνακα των υπεράριθμων. Τους στερεί όμως τη δυνατότητα να λύσουν την υπεραριθμία τους, αφού δεν μπορούν να καταθέσουν αίτηση προτίμησης σχολείων γιατί ήδη το χρονικό περιθώριο κατάθεσης αιτήσεων για λύση της υπεραριθμίας έχει τελειώσει!

    Με ψήφους 4-1 απέρριψαν πρόταση που καταθέσαμε για τις ειδικότητες ΠΕ08, ΠΕ78, ΠΕ80, ΠΕ81, κ.ά. που πέρσι στο βωμό των αντιεκπαιδευτικών σχεδίων του Υπουργείου Παιδείας χτυπήθηκαν με αλλαγές στο αναλυτικό πρόγραμμα. Οι συνάδελφοι αυτών των ειδικοτήτων φέτος είναι υπεράριθμοι και με μηδέν ωράριο. Προτείναμε να έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν και κενά κάτω από 12 ώρες, αλλά η πρότασή μας απορρίφθηκε. Τα κενά αυτά αποφάσισαν να δοθούν σε επόμενη φάση των τοποθετήσεων (διάθεση, αποσπασμένοι), χωρίς να διευκρινίσουν σε ποια. Η απόφασή τους αυτή δημιουργεί νέες ανισότητες στις τοποθετήσεις. Τα κενά πρέπει να είναι γνωστά από την αρχή και για όλες τις φάσεις για να μη βρεθούν  συνάδελφοι που το Υπουργείο τους στέρησε τις οργανικές με τις αποφάσεις του σε απομακρυσμένα σχολεία. Σημειώνουμε ότι παρέμβαση για τις παραπάνω ειδικότητες και για να δοθούν κενά κάτω από 12 ώρες έγινε και από τη Γ΄ΕΛΜΕ. Ενώ η  Διεύθυνση έκανε δεκτή την πρότασή της στη συνεδρίαση του ΠΥΣΔΕ, όχι μόνο δεν ενημέρωσε για την παρέμβαση και τη θέση της Γ΄ΕΛΜΕ, αλλά ταυτίστηκε με τον αιρετό της ΔΑΚΕ που πρωτοστάτησε για να μη γίνει αποδεκτή η πρόταση που καταθέσαμε  (άλλη μια χαρακτηριστική περίπτωση αλλαγής στάσης της Διοίκησης).

  • Στις 4/9/2020 το ΠΥΣΔΕ αποφάσισε να στείλει τρεις εκπαιδευτικούς από το 2ο ΕΠΑΛ Σταυρούπολης με διάθεση στο Ε.Κ. Σταυρούπολης για τη μαθητεία. Η απόφαση αυτή υλοποιήθηκε μόνο για τους δύο εκπαιδευτικούς, ενώ για τον τρίτο εκπαιδευτικό παρόλο που είναι απόφαση του ΠΥΣΔΕ δεν υλοποιείται. Το θέμα το θέσαμε στο ΠΥΣΔΕ και η Διοίκηση δεσμεύτηκε ότι η απόφαση θα υλοποιηθεί.

Σχετικά με τα κενά γενικής παιδείας και τεχνικών ειδικοτήτων

Μετά τις τοποθετήσεις των λειτουργικά υπεράριθμων σας αποστέλλουμε τα κενά μαθημάτων γενική παιδείας και τεχνικών ειδικοτήτων  κατά ειδικότητα και σχολείο. Στα κενά περιλαμβάνονται και όσα είναι κάτω από 12 ώρες, καθώς και τα σχολεία όπου υπάρχουν πλεονάσματα και οι συνάδελφοι αυτών των σχολείων θα διατεθούν για συμπλήρωση ωραρίου. Έχουμε ήδη καταθέσει στη Διοίκηση την πρόταση των Γ΄ και Ε΄ ΕΛΜΕ οι διαθέσεις συμπλήρωσης ωραρίου να γίνουν μετά από αιτήσεις συναδέλφων και βάσει κριτηρίων (μόρια, συγκρότημα, ομάδα σχολείων / παλιοί Δήμοι, κ.ά.). Οι τοποθετήσεις για συμπλήρωση ωραρίου να ξεκινήσουν τώρα. Τα κενά που αποστέλλουμε είναι με βάση τα στοιχεία της Διεύθυνσης και αφού, μετά από επεξεργασία, αφαιρέσαμε τα κενά που καλύφτηκαν από υπεράριθμούς. Παρακαλούμε όλους τους συναδέλφους να ενημερώνουν αν τα κενά δεν αντιστοιχούν στην κατάσταση των σχολείων τους, καθώς και για όποιες αλλαγές διαπιστώνουν στα σχολεία τους (νέα κενά, αντιστοίχηση ωραρίου κενών, κ.ά.).

Καλούμε τους συναδέλφους να μην ανέχονται το όργιο των παρατυπιών από τη Διοίκηση και την πλειοψηφία του ΠΥΣΔΕ. Να μην αποδεχθούν την απαξίωση των εκπαιδευτικών στην οποία πρωτοστατεί η ΔΑΚΕ με τις ρουσφετολογικές τοποθετήσεις. Να πάρουν μέρος στις κινητοποιήσεις των ΕΛΜΕ, Συλλόγων Π.Ε., Συλλόγων γονέων, μαθητών για την ασφαλή λειτουργία των σχολείων.

Δείτε τον πίνακα με τα κενά Κενά ΠΕ01-ΠΕ02-ΠΕ03-ΠΕ06-ΠΕ08-ΠΕ11-ΠΕ78-ΠΕ79-ΠΕ80

Δείτε τον πίνακα με τα κενά ΠΕ04

Δείτε τον πίνακα με τα κενά στις τεχνικές ειδικότητες

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

πανεπιστημια
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»
Με ηλεκτρονική αίτηση μέσω του ptyxia.gov.gr και χρήση των προσωπικών κωδικών πρόσβασης στο Taxisnet και τον ΑΜΚΑ, φοιτητές, απόφοιτοι αλλά και...
Πιερρακάκης: Το σχέδιο για τα ψηφιακά πτυχία - Θυρίδες gov.gr και «ψηφιακός γκισές»