Η ΟΛΜΕ για την έλλειψη ουσιαστικού διαλόγου με το Υπουργείο Παιδείας
Παρά τις επανειλημμένες διαμαρτυρίες της Ομοσπονδίας μας για έλλειψη ουσιαστικού διαλόγου, παρατηρούμε ότι δεν ελήφθη από την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ κανένα μέτρο προς την κατεύθυνση αυτή.

Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το προηγούμενο διάστημα υπήρξε από πλευράς υπουργείου αιφνιδιαστική νομοθέτηση διατάξεων, που βρίσκουν αντίθετη όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, όπως η ισοτιμία επαγγελματικών δικαιωμάτων αποφοίτων κολλεγίων με αποφοίτους ΑΕΙ, αθέτηση δεσμεύσεων, όπως στην περίπτωση των αποφοίτων του ΠΑΜΑΚ, έλλειψη απαντήσεων σε επείγοντα θέματα, όπως η αποκατάσταση των εκπαιδευτικών που ήταν σε διαθεσιμότητα στο πρόσφατα ψηφισθέν ασφαλιστικό νομοσχέδιο και νομοθέτηση διατάξεων που αφορούν σε υπηρεσιακές μεταβολές, την ίδια ώρα που προσχηματικά μας καλεί σε επιτροπή υπηρεσιακών μεταβολών, τα μέλη της οποίας καμία ενημέρωση δεν είχαν για όσα νομοθετήθηκαν.

Τελευταίο και κορυφαίο παράδειγμα αποτελεί το νομοσχέδιο που πρόκειται να κατατεθεί τις αμέσως επόμενες μέρες στη Βουλή, για τις ακριβείς προβλέψεις του οποίου η ομοσπονδία έχει πλήρη άγνοια. Η ΟΛΜΕ τόσο στην τελευταία συνάντηση με την ηγεσία του ΥΠΕΘ όσο και με έγγραφό της (27.02.2020) ζήτησε να λάβει το πλήρες νομοσχέδιο και να γίνει άμεσα συνάντηση για αυτό, πριν την κατάθεσή του στη Βουλή. Αντ΄αυτού, μας εστάλη από το Γραφείο Τύπου και Δημοσίων Σχέσεων του ΥΠΑΙΘ δελτίο τύπου, στο οποίο αναφέρονται οι γενικοί άξονες του ν/σ.

Δηλώνουμε κατηγορηματικά ότι δε θα δεχθούμε να συνεχιστεί άλλο αυτή η κατάσταση και απαιτούμε και πάλι να ενημερωθούμε για το ακριβές περιεχόμενο του επερχόμενου ν/σ και να ακολουθήσει άμεσα συνάντηση με την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ, πριν την κατάθεση του στη Βουλή. Ελπίζουμε ότι έστω και τώρα θα ικανοποιηθεί το αυτονόητο αίτημά μας.

Σε κάθε περίπτωση, δηλώνουμε ότι εάν στο νομοσχέδιο συμπεριλαμβάνονται, σύμφωνα με τις εξαγγελίες και τις δηλώσεις της πολιτικής ηγεσίας στα ΜΜΕ, ζητήματα όπως τα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία, η αυστηροποίηση του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης των σχολικών μονάδων, η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, η τράπεζα θεμάτων και η σύνδεσή της με το εθνικό απολυτήριο και άλλα που έρχονται σε πλήρη αντίθεση με τις θέσεις της Ομοσπονδίας μας, ο κλάδος θα αντιδράσει δυναμικά.

σχετικά άρθρα

Σ. Ζαχαράκη: Πιστεύω σε αυτό που γίνεται μέσα στην τάξη - Δεν είναι μόνο ο αριθμός των μαθητών
Σ. Ζαχαράκη: Πιστεύω σε αυτό που γίνεται μέσα στην τάξη - Δεν είναι μόνο ο αριθμός των μαθητών
«Στην Α δημοτικού και στο νηπιαγωγείο υπήρχε η μείωση στα 22 παιδιά για έναν χρόνο. Άρα ουσιαστικά ομογενοποιείται αυτό το οποίο υπήρχε σε όλες τις...
Σ. Ζαχαράκη: Πιστεύω σε αυτό που γίνεται μέσα στην τάξη - Δεν είναι μόνο ο αριθμός των μαθητών
«Η υπ. Παιδείας δεν επιθυμεί συναίνεση και προσπαθεί να καρπωθεί το έργο του ΣΥΡΙΖΑ στην εκπαίδευση»
«Η υπ. Παιδείας δεν επιθυμεί συναίνεση και προσπαθεί να καρπωθεί το έργο του ΣΥΡΙΖΑ στην εκπαίδευση»
«Ο ΣΥΡΙΖΑ δημιούργησε νέα ειδικά σχολεία και τμήματα ένταξης στα γενικά σχολεία, κάλυψε σημαντικές ελλείψεις σε ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς...
«Η υπ. Παιδείας δεν επιθυμεί συναίνεση και προσπαθεί να καρπωθεί το έργο του ΣΥΡΙΖΑ στην εκπαίδευση»
Κινητοποίηση για τον Τζ. Φλόιντ στην Αθήνα - Επεισόδια στην αμερικάνικη πρεσβεία (Βίντεο)
Κινητοποίηση για τον Τζ. Φλόιντ στην Αθήνα - Επεισόδια στην αμερικάνικη πρεσβεία (Βίντεο)
Σε εξέλιξη πορεία για τη δολοφονία του Αφροαμερικανού Τζορτζ Φλόιντ, στο κέντρο της Αθήνας
Κινητοποίηση για τον Τζ. Φλόιντ στην Αθήνα - Επεισόδια στην αμερικάνικη πρεσβεία (Βίντεο)