Δύο μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς, τα σχολεία της Αγίας Παρασκευής εξακολουθούν να αντιμετωπίζουν σοβαρές ελλείψεις σε εκπαιδευτικό και ειδικό προσωπικό, τόσο στην πρωτοβάθμια όσο και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Η Ένωση Συλλόγων Γονέων Σχολείων Αγίας Παρασκευής κατέθεσε υπόμνημα προς το Υπουργείο Παιδείας, ζητώντας άμεση παρέμβαση για τη στελέχωση των σχολικών μονάδων και την ομαλή λειτουργία τους.
Σύμφωνα με το υπόμνημα, πολλά δημοτικά αναγκάστηκαν να περιορίσουν ή να καταργήσουν ολοήμερα τμήματα, νηπιαγωγεία λειτουργούν με ελλείψεις νηπιαγωγών και σχολικών νοσηλευτών, ενώ δεκάδες μαθητές με γνωματεύσεις παράλληλης στήριξης παραμένουν χωρίς τον απαραίτητο εκπαιδευτικό. Παρόμοια εικόνα καταγράφεται και στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, όπου παρατηρούνται κενά σε βασικές ειδικότητες — από φιλολόγους και μαθηματικούς μέχρι καθηγητές ξένων γλωσσών και ειδικής αγωγής.
Το ψήφισμα της Ένωσης, που συνυπογράφεται από 2.118 γονείς, συλλόγους εκπαιδευτικών, παρατάξεις του Δημοτικού Συμβουλίου Αγίας Παρασκευής και φορείς της πόλης, ζητά την άμεση κάλυψη των κενών, την αναβάθμιση του ολοήμερου προγράμματος και την επαρκή υποστήριξη των μαθητών με ειδικές ανάγκες, ώστε –όπως τονίζουν– «κανένα παιδί να μη μένει πίσω».
Το υπόμνημα της Ένωσης Συλλόγων Γονέων Σχολείων Αγίας Παρασκευής στο υπουργείο Παιδείας
ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ
Δύο μήνες μετά την έναρξη των σχολείων και παραμένουν σοβαρές ελλείψεις στα σχολεία.
Πρωτοβάθμια εκπαίδευση
• Σχεδόν σε όλα τα δημοτικά καταργήθηκε τουλάχιστον ενός τμήματος ολοήμερου, σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό των Διευθυντών στην έναρξη της σχολικής χρονιάς. Οι αιτίες :
✓ Έλλειψη εκπαιδευτικών για τη στελέχωση των τμημάτων
✓ Η εγκύκλιος του ΥΠΑΙΘ, ένα μήνα μετά την έναρξη των σχολείων, επέβαλε περιορισμούς συμμετοχής και μείωση της τμημάτων στα ολοήμερα
✓ Γονείς αναγκάστηκαν να βρουν άλλες λύσεις για τη φύλαξη και μελέτη των παιδιών τους, καθώς δεν λειτούργησαν όλα τα τμήματα ολοήμερου από την αρχή της σχολικής χρονιάς.
✓ Δημιουργία τμημάτων με το μέγιστο αριθμό των 25 μαθητών στην τάξη, γεγονός που δυσχεραίνει τη μελέτη των παιδιών
• Στο 7ο νηπιαγωγείο δε λειτουργεί ακόμη ένα τμήμα ολοήμερου αφού δεν έχει τοποθετηθεί νηπιαγωγός από το ΥΠΑΙΘ και οι γονείς
• Στο 11ο νηπιαγωγείο δε δημιουργήθηκε δεύτερο τμήμα ολοήμερου για να φοιτήσουν και τα 26 παιδιά. Αντί να δημιουργηθούν δύο τμήματα με 13 παιδιά το καθένα, δημιουργήθηκε ένα τμήμα σε 25 παιδιά και 1 παιδί μένει εκτός ολοήμερου
• Στο 15ο νηπιαγωγείο δεν έχει τοποθετηθεί ακόμη σχολικός νοσηλευτής
• Σε όλα τα δημοτικά σχολεία υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις στην παράλληλη στήριξη - λείπουν 39 δάσκαλοι παράλληλης στήριξης.

Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
• Η απόφαση της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Β΄Αθήνας για τη δημιουργία τμημάτων (7 από τα 14 τμήματα) με το μέγιστο αριθμό στην Α΄ Λυκείου - 27 μαθητές ανά τάξη, δεν έλυσε το πρόβλημα των εκπαιδευτικών κενών στα σχολεία, ακόμη και σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα (οικονομικά).

• Σχεδόν σε όλα τα σχολεία υπάρχουν σημαντικές ελλείψεις εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής και λοιπών ειδικοτήτων.
Λείπουν:

Η Ένωση Συλλόγων Γονέων Σχολείων Αγ. Παρασκευής & οι Σύλλογοι Γονέων υποβάλουν το επισυναπτόμενο ψήφισμα, το οποίο συνυπογράφουν 2.118 γονείς των σχολείων, Σύλλογοι Εκπαιδευτικών, παρατάξεις του Δημοτικού Συμβουλίου Αγίας Παρασκευής & Σύλλογοι της πόλης.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ
Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 7/11
Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ
Κοκκινάκη Υπατία