anaplirotes-kathigites
Αναλυτική ενημέρωση από τον εκπαιδευτικό αναλυτή “Patreas” για τις διαθέσιμες πιστώσεις και τα κενά στα σχολεία

Ο εκπαιδευτικός αναλυτής “Patreas” δίνει πλήρη εικόνα για τις εναπομείνασες πιστώσεις πρόσληψης αναπληρωτών για το σχολικό έτος 2025-2026, μέσα από σχετική ενημέρωση στο Forum PDE. Μαζί παραθέτει και ένα αιχμηρό σχόλιο για την τρέχουσα κατάσταση στο εκπαιδευτικό σύστημα και τη διαχείριση των κενών.

Διαθέσιμες πιστώσεις πρόσληψης αναπληρωτών

1. 301 ΠΕ02 ΑΠΩ ΖΕΠ
Αφορούν τον Κωδικό ΟΠΣ: 6022767.

2. 242 ΠΕ23 ΜΝΑΕ
Σύμφωνα με το ΦΕΚ Τεύχος Β’ 5356/08.10.2025. Εντοπίζεται, ωστόσο, προβληματισμός: πολλά ΕΠΑΛ ενταγμένα σε ΣΔΕΥ έχουν συμπεριληφθεί, κάτι που φαίνεται να μην έχει υπολογιστεί ορθά.

3. 350 ΠΕ23 και 350 ΠΕ30
Προέρχονται από τον Κωδικό ΟΠΣ: 6022750. Διευκρινίζεται ότι οι πεντάδες σχολείων μπορούν να περιλαμβάνουν και μονάδες ΣΔΕΥ χωρίς ΠΕ23 ή ΠΕ30, επειδή οι πιστώσεις για ΣΔΕΥ έχουν εξαντληθεί.
Εκτίμηση: Δύσκολα θα βρεθεί επαρκής αριθμός ΠΕ23.

4. Περιορισμένες Πιστώσεις για Παράλληλη Στήριξη
Προέρχονται από τα ΠΕΠ, και για την Κρήτη συγκεκριμένα από τον Κωδικό ΟΠΣ: 6038302.
Σημείωση: Οι πιστώσεις είναι ανεπαρκείς σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες.

5. Ενδεχόμενα Υπολείμματα από Β2 και Παραιτήσεις
Ουσιαστικά αμελητέες ("τρίχες", όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά).
Τακτικός Προϋπολογισμός: Καμία διαθέσιμη πίστωση προς το παρόν. Παρόλα αυτά, εκτιμάται ότι θα υπάρξει ακόμα μία εγκριτική με άγνωστο αριθμό πιστώσεων.

6. Ειδική Πρόσκληση για 51 ΠΕ25 και 25 ΠΕ29
Αναμένεται άμεσα. Όμως, η κίνηση αυτή δεν επηρεάζει τα υπόλοιπα κενά.

Σχόλιο του “Patreas”

«Υπερβήκαμε τις 3 εβδομάδες από την τελευταία συνέντευξη της Υπουργού σε ΜΜΕ (στις 18/9/2025) και συνεχίζει να “κρύβεται” από τα τηλε-παράθυρα (κάτι safe εμφανίσεις για το σχολικό αθλητισμό, εγκαίνια φοιτητικής εστίας ΔΙΠΑΕ και ΚΕΔΑΣΥ Κέρκυρας κτλ. δεν μετράνε για συνέντευξη). Τι να βγει να πει άλλωστε, με τόσες χιλιάδες κενά.

Στέλνει αντ’ αυτής το Γ.Γ.-deliverά εκπαιδευτικών. Κι αν είχε λάβει κάτι την Τετάρτη το απόγευμα από Μαξίμου, σίγουρα θα είχε βγει σε Δελτίο των 8. Το ερώτημα βέβαια παραμένει: δεν πρέπει κάποιος να αναλάβει την ευθύνη για την κατάσταση που επικρατεί στα σχολεία από την άποψη των ελλείψεων σε προσωπικό;

Τα “είναι δομικό το πρόβλημα”, “πρόκειται για σύνθετη άσκηση” και να παρουσιάζεται το θέμα των κενών ως φυσικό φαινόμενο που ενέσκηψε (Σ.Σ. πάρε μάτι Γ.Γ. για σωστή χρήση του ρήματος) στην εκπαίδευση, δεν είναι ικανοποιητικές απαντήσεις. Διαπιστώσεις για αυτά κάνουν και όσοι είναι εκτός εκπαίδευσης. Οι θέσεις ευθύνης δεν είναι για διαπιστώσεις αλλά για λύσεις.»

 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 8/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ
Για ποιο όραμα μιλά η Αριστερά;
Το πρόβλημα γενικότερα της Αριστεράς είναι ότι, σε αντίθεση με την κληρονομιά των κλασικών του μαρξισμού, χαρακτηρίζεται από θεωρητική ένδεια και...
Για ποιο όραμα μιλά η Αριστερά;