Κινητοποιήσεις
Menelaos Myrillas / SOOC
«Φτάνει πια» λένε οι εκπαιδευτικοί στον Έβρο – Κινητοποίηση την Πέμπτη 18/9, 13:30, στην Αλεξανδρούπολη

Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους οι εκπαιδευτικοί στον Έβρο, με αφορμή τις τεράστιες ελλείψεις που καταγράφονται στα σχολεία της περιοχής αλλά και σε όλη τη χώρα.

Η Β΄ ΕΛΜΕ Έβρου καλεί σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου 2025, στις 13:30, στα γραφεία των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης στην Αλεξανδρούπολη, απαιτώντας την άμεση κάλυψη όλων των κενών.

Σε ιδιαίτερα οξύ τόνο, η Ένωση εκπαιδευτικών καταδικάζει τις πρόσφατες εξαγγελίες του Υπουργείου Παιδείας, τις οποίες χαρακτηρίζει «απαράδεκτες και προσβλητικές», επισημαίνοντας ότι η ευθύνη για τα χιλιάδες κενά στα σχολεία δεν βαραίνει τις άδειες κύησης και ανατροφής των εκπαιδευτικών, αλλά την ίδια την κυβερνητική πολιτική.

Η Β΄ ΕΛΜΕ Έβρου υπογραμμίζει ότι η νέα σχολική χρονιά ξεκινά με τεράστιες ελλείψεις σε προσωπικό, επιβαρυμένα τμήματα με 27-30 μαθητές, περικοπές σε θέσεις και δικαιώματα, ενώ οι εκπαιδευτικοί καλούνται να καλύψουν τα κενά μετακινούμενοι σε πολλά σχολεία.

«Η κυβέρνηση επιχειρεί να μεταθέσει την ευθύνη στους εκπαιδευτικούς, αντί να αναλάβει τις ευθύνες της για τις χαμένες διδακτικές ώρες και την υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης», σημειώνει χαρακτηριστικά η Β΄ ΕΛΜΕ, καλώντας σε μαζική συμμετοχή στη διαμαρτυρία.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

«Β΄ ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ. ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΩΝ Δ.Δ.Ε. κ Δ.Π.Ε. ΕΒΡΟΥ στην ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗ, την ΠΕΜΠΤΗ 18/09 ώρα 13.30! ΑΜΕΣΗ ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ! ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ! ΓΙΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΙ ΟΧΙ ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΚΥΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!

ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΠΕΜΠΤΗ 18 ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ 2025

ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΩΝ Δ.Δ.Ε. κ Δ.Π.Ε. ΕΒΡΟΥ στην ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗ,

την ΠΕΜΠΤΗ 18/09 ώρα 13.30!

ΑΜΕΣΗ ΚΑΛΥΨΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ!

ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ!

ΓΙΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΙ ΟΧΙ ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΚΥΗΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΡΟΦΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι!

Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε και η επίθεση εναντίον της δημόσιας εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών εντείνεται!

Για άλλη μια σχολική χρονιά, το δημόσιο και δωρεάν σχολείο, τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών δέχονται δριμύτατη επίθεση. Αντιμετωπίζονται ως κόστος για την Κυβέρνηση, το Υπουργείο Παιδείας και τις Διευθύνσεις εκπαίδευσης.

Για μια ακόμη φορά το ΥΠΑΙΘΑ παρουσιάζει τους αναγκαίους διορισμούς σαν κάποια υποτιθέμενη τομή στην δημόσια εκπαίδευση. Περιχαρείς υπουργοί και κυβερνητικά στελέχη περιφέρονται στα ΜΜΕ και κομπάζουν για το ... αυτονόητο. Οι επικοινωνιακές τυμπανοκρουσίες τους, όπως κάθε Αύγουστο και Σεπτέμβριο πριν ανοίξουν τα σχολεία, επαναλαμβάνουν το ίδιο μοτίβο, ότι η χρονιά ξεκινάει με τα σχολεία καλυμμένα από εκπαιδευτικούς. Την απαράδεκτη πραγματικότητα όμως της υπολειτουργίας των σχολείων με το ξεκίνημα των μαθημάτων την επιβεβαιώνουν οι κατά φάσεις προσλήψεις των αναπληρωτών που καλά κρατούν, καθώς και τα ίδια τα αριθμητικά στοιχεία από τις συνολικές τοποθετήσεις μονίμων και αναπληρωτών στα σχολεία που δεν επαρκούν να καλύψουν όχι μόνο τις πραγματικές ανάγκες σε εκπαιδευτικό δυναμικό, αλλά και τους ίδιους τους προγραμματισμούς των διοικήσεων και του ΥΠΑΙΘΑ.

Άλλη μια χρονιά ξεκινάει χωρίς όλους τους εκπαιδευτικούς, όλες τις ειδικότητες και για όλες τις εκπαιδευτικές δομές. Τα περσινά στοιχεία και οι συγκρίσεις των προσλήψεων αναπληρωτών πανελλαδικά και στη Δ.Δ.Ε. Έβρου είναι αποκαλυπτικά:

Συγκεκριμένα:

• Την προηγούμενη χρονιά, το σχολικό έτος 2024-25, προσλήφθηκαν πανελλαδικά 39.288 αναπληρωτές  (26.245 Α/θμια και 13.043 Β/θμια εκπαίδευση) και χωρίς να έχουν καλυφθεί όλα τα κενά, ενώ αποχώρησαν φέτος λόγω συνταξιοδοτήσεων 4.700 εκπαιδευτικοί, δηλαδή με βάση τα περσινά δεδομένα τα συνολικά κενά φέτος είναι 44.000. Αν αφαιρέσουμε τους 9.816 μόνιμους διορισμούς συνολικά και στις δύο βαθμίδες, απομένουν 34.184 κενά. Από αυτά το ΥΠΑΙΘΑ κάλυψε 24.745 με τις προσλήψεις αναπληρωτών που έκανε στην Α΄ φάση. Τα εναπομείναντα κενά είναι 13.826 (44.000 κενά με βάση περσινά στοιχεία  – 24.745 προσλήψεις Α΄ φάση – 9.816 μόνιμοι διορισμοί φέτος = 9.439 εναπομείναντα κενά + 1.887 κενά από νέα τμήματα ένταξης στη Β/θμια + 2.500 τα κενά που αντιστοιχούν στα 2.556 νέα Τ.Ε. στην Α/θμια = 13.826 κενά).

Δυσμενής είναι η κατάσταση στη Β/θμια εκπαίδευση. Το σύνολο των κενών είναι 8.870. Στην Γενική Παιδεία οι προσλήψεις αναπληρωτών στην Α΄ φάση είναι μόνο 2.504 όταν πέρσι το σύνολο των προσλήψεων ήταν 8.404, ενώ φέτος διορίστηκαν 1.690 μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Τα εναπομείναντα κενά στη Γενική Παιδεία είναι 4.210 (8.404 σύνολο προσλήψεων αναπληρωτών πέρσι – 2.504 αναπληρωτές Α΄ φάση – 1.690 διορισμοί μονίμων = 4.210). Στην Ειδική Αγωγή οι προσλήψεις αναπληρωτών φέτος στην Α΄ φάση είναι 3.044, πέρυσι το σύνολο των προσλήψεων ήταν 4.670, ενώ διορίστηκαν και 1.203 μόνιμοι εκπαιδευτικοί. Τα κενά από τα νέα 892 Τμήματα Ένταξης αυξήθηκαν στη Β/θμια κατά 1.887. Τα εναπομείναντα κενά στην ειδική αγωγή είναι 2.310 (4.670 σύνολο προσλήψεων αναπληρωτών πέρυσι + 1.887 κενά από νέα Τ.Ε. – 3.044 αναπληρωτές Α΄ φάση – 1.203 διορισμοί μονίμων = 2.310). Το σύνολο των κενών στη Γενική Παιδεία και στην Ειδική Αγωγή στη Β/θμια εκπαίδευση είναι 8.870 γιατί συμπεριλαμβάνονται και τα κενά από τις 2.350 συνταξιοδοτήσεις καθηγητών που έγιναν φέτος (4.210 Γενική Παιδεία + 2.310 Ειδική Αγωγή + 2.350 συνταξιοδοτήσεις = 8.870).

• Στα νέα Τ.Ε. που προβλέπεται να λειτουργήσουν φέτος σε 3.448 σχολεία δεν καλύφθηκαν τα κενά με τους 3.196 ( 1.968 Α/θμια και 1.203 Β/θμια) μόνιμους διορισμούς του υπουργείου στην Ειδική Αγωγή που έκανε φέτος γιατί οι διορισμοί αυτοί προορίζονται για να καλύψουν και κενά που υπάρχουν σε παλιότερα Τ.Ε. που λειτουργούν σε 3.796 σχολεία σε Α/θμια και Β/θμια, καθώς και κενά στα ειδικά σχολεία και στα ΚΕΔΑΣΥ.

• Η κατάσταση στον ακριτικό μας νομό, ιδιαιτέρως στο χώρο ευθύνης της Β ΕΛΜΕ ΕΒΡΟΥ ( Γ/σιο Λαβάρων έως Γ/σιο και ΓΕ/Λ. Δικαίων ) όσον αφορά τα κενά σε διδακτικό προσωπικό, σε Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π., σε εκπαιδευτικούς παράλληλης στήριξης, σχολικούς νοσηλευτές κλπ. είναι τραγική! Το ΥΠΑΙΘΑ με συνεχή πίεση άλλοτε επίσημα και άλλοτε παρασκηνιακά με προφορικές εντολές, μέσω των τοπικών τοποτηρητών του ( Π.Δ.Ε. και Δ.Δ.Ε., Δ.Π.Ε.), μας υποχρεώνει να διδάξουμε σε τμήματα των 27 - 30 μαθητών, χωρίς να λαμβάνεται υπ’ όψιν από τις προϊστάμενες αρχές στην κατανομή μαθητών στα τμήματα και να καταστρατηγείται μάλιστα η σχετική νομοθεσία ( άρθρο 11 - Νόμος 4452/2017 - Ρύθμιση θεμάτων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης ), για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες!

Τα συνολικά κενά στη Γενική Παιδεία και την Ειδική Αγωγή ( Τμήματα Ένταξης, ΣΜΕΑΕ, Παράλληλη στήριξη) στη ΔΔ.Ε. Έβρου είναι 103 και περίπου 240 ώρες στο Μουσικό Σχολείο Αλεξ/πόλεως, χωρίς να υπολογίζουμε τα κενά που αντιστοιχούν σε άλλες δομές ( όπως ενισχυτική διδασκαλία, Μ.Ν.Α.Ε., ΚΕΔΑΣΥ, Σ.Δ.Ε. ), ενώ διορίστηκαν συνολικά ΔΔΕ Έβρου και ΚΕΔΑΣΥ Έβρου 60 εκπ/κοί!

Η πολιτική των περικοπών και της λιτότητας, σε όλο το μεγαλείο της! Ο «εξορθολογισμός» τους, είναι μια πραγματικότητα που λειτουργεί σε βάρος των μορφωτικών αναγκών των μαθητών εξουθενώνει τους εκπαιδευτικούς και υποβαθμίζει τις συνθήκες εργασίας τους. Περικόπτουν θέσεις εργασίας για να «εξοικονομηθούν» πόροι, με αποτέλεσμα χιλιάδες συνάδελφοι σε όλη τη χώρα να χαρακτηριστούν ως υπεράριθμοι, να μετακινούνται σε 3 έως 5 σχολεία, με δυσβάσταχτα έξοδα μετακίνησης, αλλά και με συνέπειες στην εύρυθμη λειτουργία των σχολείων, αφού δεν μπορούν να καταρτίσουν σταθερό πρόγραμμα κλπ.

Η Υπουργός Παιδείας κ. Ζαχαράκη αντί να απολογηθεί στους γονείς και στον εκπ/κό κόσμο για το απόλυτο «επιτελικό» μπάχαλο κατά την έναρξη της νέας σχ. χρονιάς και για τις 400.000 χαμένες διδ. ώρες εβδομαδιαίως, επιχείρησε με έναν απαράδεκτο τρόπο να αποδώσει την κυβερνητική ενοχή για τις τραγικές ελλείψεις, στις άδειες μητρότητας των νεοδιορίστων εκπ/κών!

Με δηλώσεις προκλητικές και βαθιά προσβλητικές, που «χτυπούν» το δικαίωμα στη μητρότητα, δημιουργούν λανθασμένες εικόνες, καλλιεργούν κοινωνικό αυτοματισμό και έρχονται σε πλήρη αντίθεση με την ανάγκη στήριξης των νέων οικογενειών, άφησε ουσιαστικές υπόνοιες ότι το δικαίωμα στην άδεια κύησης και ανατροφής, ασκήθηκε καταχρηστικά!

Από τη μία λοιπόν έχουμε μία κυβέρνηση που δήθεν αγωνιά για τις συνέπειες του τεράστιου δημογραφικού προβλήματος της πατρίδας μας η οποία συρρικνώνεται πληθυσμιακά και παριστάνει πως θα λάβει μέτρα υποστήριξης και από την άλλη, όταν οι μητέρες «τολμούν» να αιτηθούν το ελάχιστο, δηλαδή άδεια κύησης ή ανατροφής, να υποδεικνύονται ουσιαστικά από το ΥΠΑΙΘΑ και κάποια πρόθυμα δημοσιογραφικά «φερέφωνά» του ( όπως το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «Καθημερινή» ), ως υπαίτιες για την προβληματική έναρξη των σχολείων! Το φοβερό της υπόθεσης πως, η «εκπαιδευτικός» υπουργός, διετέλεσε πριν αναλάβει το συγκεκριμένο υπουργείο, υπουργός Οικογένειας και Κοινωνικής Συνοχής!

Υπενθυμίζουμε λοιπόν στην κ. Υπουργό, ότι:

1.                  Οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί έπραξαν απολύτως νόμιμα.

  • Οι άδειες που αιτήθηκαν και έλαβαν είναι δικαιώματα κατοχυρωμένα στη νομοθεσία (κύησης, ανατροφής τέκνου, επαπειλούμενης κύησης, αναρρωτικές κ.ά.). Η στοχοποίηση εργαζομένων επειδή ασκούν θεμελιώδη δικαιώματά τους είναι επικίνδυνη και αδικαιολόγητη.
  • Οι άδειες δεν είναι το πρόβλημα, το πρόβλημα είναι η απουσία πολιτικής βούλησης και σχεδίου για να καλυφθούν τα κενά αμέσως, όπως οφείλει το Υπουργείο.
  • Το δομικό πρόβλημα είναι οι ανισότητες μεταξύ μονίμων και αναπληρωτών.
  • Στη δημόσια εκπαίδευση υπάρχουν σήμερα εκπαιδευτικοί δύο ταχυτήτων και οι αναπληρωτές στερούνται στοιχειωδών δικαιωμάτων (πλήρεις άδειες, δυνατότητα ασθένειας χωρίς φόβο απώλειας μισθού κ.ά.).
  • Αυτή η διάκριση αποτελεί την πραγματική δομική παθογένεια του συστήματος, που αναπαράγει την αδικία και οδηγεί χιλιάδες εκπαιδευτικούς σε καθεστώς επισφάλειας, παρότι καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες.
  • Απαιτούμε λύσεις τώρα, όχι επικοινωνιακά τεχνάσματα!

2.                  Αναμένουμε από το ΥΠΑΙΘΑ:

α) τη συμμόρφωσή του στις δικαστικές αποφάσεις και τις προβλέψεις της κείμενης νομοθεσίας και συνεπώς την έκδοση εγκυκλίου, με την οποία θα διευκρινίζεται ότι, σύμφωνα με τον ν.4830/2021, η άδεια άνευ αποδοχών για ανατροφή τέκνου χορηγείται για το διάστημα που αιτούνται οι ενδιαφερόμενοι/ες και όχι υποχρεωτικά έως 31/08!

β) τη συμμόρφωσή του στις οδηγίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για το ζήτημα της ανισότητας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην χορήγηση άδειας μητρότητας (9μηνη άδεια ανατροφής κλπ.) και αναρρωτικής άδειας.

γ) την ακώλυτη χορήγηση της άδειας που προβλέπεται στο άρ. 53 παρ.1 του ν.3528/2007 (τρίμηνη άδεια ανατροφής τέκνου ) η οποία αποτελεί δικαίωμα του γονέα – δημοσίου υπαλλήλου.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι!

Η κυβέρνηση δεν είναι αήττητη! Είναι ανάγκη το εκπαιδευτικό κίνημα να δώσει άμεσα δυναμική απάντηση στα σχέδια τους! Με ενωτική αγωνιστική δράση μπορούμε να αντικρούσουμε κάθε αντιεκπαιδευτική πολιτική!

Καλούμε όλες και όλους τους/τις συναδέλφους να συμμετέχουν ενεργά στις συνδικαλιστικές διαδικασίες και να αναφέρουν κάθε πρόβλημα που προκύπτει στην ΕΛΜΕ.

Απαιτούμε άμεσα:

·1. Άμεση κάλυψη όλων των κενών σε όλες τις εκπαιδευτικές δομές. Καμία συγχώνευση, κατάργηση τμημάτων ή σχολείων.

·2. Άμεση έναρξη της ενισχυτικής διδασκαλίας και επαναλειτουργία της Π.Δ.Σ. σε όλα τα Γυμνάσια, τα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ. .Άμεση έναρξη λειτουργίας των Ζ.Ε.Π. χωρίς περικοπές.

·3. Μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα ώστε η διδασκαλία να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες εκπαιδευτικές ανάγκες. Πάγια θέση του εκπαιδευτικού κινήματος είναι ότι: o αριθμός των μαθητών στα τμήματα δεν μπορεί να υπερβαίνει τους 20 για τα τμήματα των Γυμνασίων και της γενικής παιδείας των Λυκείων, τους 15 στις κατευθύνσεις και Ομάδες Προσανατολισμού στα ΓΕΛ, σε τομείς και ειδικότητες στα ΕΠΑΛ και τους 10 για τα εργαστήρια.

·4. Εφαρμογή της νομοθεσίας στην κατανομή μαθητών στα τμήματα, λαμβάνοντας υπ’ όψιν τη σχετική νομοθεσία για τους μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, ( άρθρο 11 - Νόμος 4452/2017 - Ρύθμιση θεμάτων ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης ).

·5. Τοποθέτηση εξειδικευμένου επιστημονικού προσωπικού (ψυχολόγων, κοινωνικών λειτουργών κ.α.) και σχολικών νοσηλευτών σε κάθε σχολείο, σε καθημερινή βάση και σε όλο το ωράριο.

·6. Γενναίες αυξήσεις στους μισθούς και τις συντάξεις. Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού και σύνταξης. Κάλυψη όλων των απωλειών των μνημονίων, του πληθωρισμού και της ακρίβειας, για ζωή με αξιοπρέπεια.

·7. Κατάργηση της διετούς υποχρεωτικής παραμονής των νεοδιορισθέντων εκπαιδευτικών στον τόπο διορισμού τους. Άμεση και ακώλυτη μονιμοποίηση όλων των νεοδιορίστων συναδέλφων χωρίς αξιολόγηση.

·8. Πλήρη διαφάνεια και αντικειμενικότητα στις τοποθετήσεις εκπαιδευτικών όλων των κατηγοριών, με δημοσιοποίηση όλων των κενών. Για λόγους ισότιμης μεταχείρισης των συναδέλφων αναπληρωτών η ΔΔΕ Έβρου, οφείλει να αποδεχτεί το δίκαιο αίτημα, για επανατοποθέτηση με κοινοποίηση όλων των κενών ( στην πράξη δηλ., να δεχτεί την ικανοποίηση των αιτήσεων βελτίωσης που υποβάλλονται ).

·9. Μαζικοί διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών / μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών. Κατάργηση του απαράδεκτου θεσμού των ΑΜΩ και κάθε μορφής ευέλικτης απασχόλησης. Πλήρης εξίσωση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών με αυτά των μόνιμων συναδέλφων. Όχι στο προσοντολόγιο, στον διαγωνισμό ΑΣΕΠ και την (ν)τροπολογία ΥΠΑΙΘΑ για αναπληρωτές από τις ΠΔΕ-ΔΔΕ. Όχι στην ΚΥΑ που στερεί το επίδομα ανεργίας σε χιλιάδες αναπληρωτές.

·10. Πλήρη προστασία του δικαιώματος στη μητρότητα - σεβασμός στις μητέρες εκπαιδευτικούς.

·11. Λήψη ουσιαστικών μέτρων στήριξης της διαβίωσης των αναπληρωτών και των νεοδιορίστων συναδέλφων. Οικονομική ενίσχυση των νέων συναδέλφων.

·12. Επαναφορά του ωραρίου στα προ του 2013 ισχύοντα!

·13. Άμεση χρηματοδότηση και διάθεση εκτάκτων κονδυλίων στα σχολεία ώστε να ανταπεξέλθουν στις αυξημένες απαιτήσεις λειτουργία τους, που δημιουργεί το κύμα αυξήσεων στην ενέργεια. Επαναφορά της λειτουργίας των σχ. επιτροπών.

·14. Όχι στο σχολείο – εξεταστικό κέντρο. Να καταργηθούν ΕΒΕ, Τράπεζα Θεμάτων και εξετάσεις PISA.

·15. Όχι στους μέντορες – συντονιστές – εκπαιδευτικούς ομίλους. Όχι στην αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση. Κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου της αξιολόγησης και των νόμων 4692/2020 και 4823/2021.

·16. Όχι στην καταστολή και την επίθεση στα δημοκρατικά - συνδικαλιστικά δικαιώματα και στην απεργία. Κατάργηση των ν. Χατζηδάκη, Γεωργιάδη.

·17. Να σταματήσουν οι διώξεις και τα πειθαρχικά. Κατάργηση του νέου πειθαρχικού νόμου των απολύσεων και ποινικοποίησης της δράσης σωματείων και των μελών τους.

Την Πέμπτη 18/09 οργανώνουμε την αντίδρασή μας στους σχεδιασμούς τους, για άλλη μια φορά!

Συμμετέχουμε μαζικά μαζί με τους συναδέλφους της πρωτοβάθμιας στη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης του νομού.

Για το λόγο αυτό το Δ.Σ. της Β΄ ΕΛΜΕ Έβρου προκηρύσσει 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας 11.00 -14:00

Ο αγώνας υπεράσπισης της δημόσιας εκπαίδευσης ούτε υποστέλλεται, ούτε τρομοκρατείται.

Συνεχίζουμε αποφασιστικά και αγωνιστικά με τις συλλογικές αποφάσεις του κλάδου και των Συλλόγων μας.

Αγώνας για το Δημόσιο Δωρεάν και Δημοκρατικό Σχολείο δίχως αποκλεισμούς!

Για το Δ.Σ.»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

χανια
Σπαράζει ο πατέρας του Παναγιώτη που πέθανε στο τροχαίο με την Πόρσε στα Χανιά: «Από το παιδί μου μας έφεραν μόνο τα παπούτσια του»
Ο νεαρός οδηγούσε το δικό του όχημα όταν συγκρούστηκε με μια Πόρσε, η οποία εισήλθε στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας
Σπαράζει ο πατέρας του Παναγιώτη που πέθανε στο τροχαίο με την Πόρσε στα Χανιά: «Από το παιδί μου μας έφεραν μόνο τα παπούτσια του»