ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Η τηλεκπαίδευση σε μαθητές είναι απουσία εκπαίδευσης! Εκτοξεύει τα μαθησιακά κενά σε βαθμό που αργότερα δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν !
Η τηλεκπαίδευση σε μαθητές είναι απουσία εκπαίδευσης! Εκτοξεύει τα μαθησιακά κενά σε βαθμό που αργότερα δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν !
Πολυνομοσχέδιο Πιερρακάκη: Ψηφιακά μέσα και οθόνες αντικαθιστούν πλευρές του δια ζώσης σχολείου – «Με διάφορες δικαιολογίες επιδιώκουν, αν το δούμε...
Η τηλεκπαίδευση σε μαθητές είναι απουσία εκπαίδευσης! Εκτοξεύει τα μαθησιακά κενά σε βαθμό που αργότερα δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν !
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
«Το δικό μου επιχείρημα που αφορά την αξία του σχολείου είναι το εξής: Τι είναι το σχολείο λοιπόν παιδιά; Είναι ένας τόπος συνάντησης»
«Εγώ κύριε που δεν θέλω να ασχοληθώ με επιστήμες που περιέχουν μαθηματικά γιατί θα πρέπει να τα μάθω;»
Το μεγάλο σκάνδαλο του σχολείου: Πώς τα παιδιά σταμάτησαν να μαθαίνουν
Το μεγάλο σκάνδαλο του σχολείου: Πώς τα παιδιά σταμάτησαν να μαθαίνουν
Αρκετές χώρες έχουν υιοθετήσει προγράμματα σπουδών που επικεντρώνονται σε αόριστα καθορισμένες «δεξιότητες» και υποβαθμίζουν την εκμάθηση βασικών...
Το μεγάλο σκάνδαλο του σχολείου: Πώς τα παιδιά σταμάτησαν να μαθαίνουν
kleidarotrypa
Μ. Καψής: Ο κ. Κλειδαρότρυπας!
Ανιχνεύοντας από την κλειδαρότρυπα ο δημοσιογράφος Μ. Καψής, ανασύρει από την ιστοσελίδα της Δ.Ο.Ε., άρθρο της Ομοσπονδίας για τις πανεθνικές...
Μ. Καψής: Ο κ. Κλειδαρότρυπας!
pinakas
Συνδιοίκηση/συνδιαχείριση: Ξεπερασμένοι πόθοι χωρίς(σκοτεινό ή φωτεινό) αντικείμενο
«Για μας, που είμαστε δάσκαλοι, υπάρχει κι ένας λόγος παραπάνω να γυρίσει ο τροχός…»
Συνδιοίκηση/συνδιαχείριση: Ξεπερασμένοι πόθοι χωρίς(σκοτεινό ή φωτεινό) αντικείμενο
φύση, θάλασσα, δέντρα, ποδηλάτης
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;
«Κι όμως η σκέψη μας είναι εκεί, στο άγνωστο, στα νέα ερωτήματα, στις δυσκολίες πρόσληψης όλο και πιο έγκυρης γνώσης, όλο και πιο καλής κατανόησης...
Πώς κατανοούμε τον κόσμο;