texniti noimosini
«Βρέθηκα ξοδεύω πολλές ώρες βαθμολογώντας κείμενα που έγραψε το ChatGPT. Οπότε τα παράτησα»

«Φέτος, είναι η πρώτη φορά εδώ και 20 χρόνια που δεν επιστρέφω στην τάξη. Κατά το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας μου δίδαξα γραφή, λογοτεχνία και γλώσσα, κυρίως σε φοιτητές πανεπιστημίου. Τα παράτησα, σε μεγάλο βαθμό, λόγω του ChatGPT», αναφέρει η εκπαιδευτικός, Βικτόρια Λίβινστον, στο περιοδικό TIME. 

«Όπως υποστήριξε και η ιστορικός Λιν Χαντ, η γραφή “δεν είναι η μεταγραφή σκέψεων που υπάρχουν συνειδητά στο μυαλό του συγγραφέα”. Αντίθετα, η γραφή είναι μια διαδικασία στενά συνδεδεμένη με τη σκέψη. Το γράψιμο είναι σκληρή δουλειά. Μερικές φορές είναι τρομακτική. Έχοντας διαθέσιμο τον εύκολο τρόπο της τεχνητής νοημοσύνης, πολλοί -πιθανώς οι περισσότεροι- από τους μαθητές μου δεν ήταν πλέον πρόθυμοι να ταλαιπωρηθούν.  

Οι μαθητές που αναθέτουν τα γραπτά τους στην τεχνητή νοημοσύνη, χάνουν την ευκαιρία να σκεφτούν πιο βαθιά την έρευνά τους», επεσήμανε η Βικτόρια Λίβινστον και συνέχισε: 

«Το πρόβλημα ήταν η μη αναγνώριση κειμένου που δημιουργήθηκε από AI. Στην αρχή κάθε εξαμήνου, έβαζα φοιτητές να γράφουν στην τάξη. Με αυτό το βασικό δείγμα ως σημείο σύγκρισης, ήταν εύκολο για μένα να διακρίνω τη γραφή των μαθητών μου και το κείμενο που δημιουργήθηκε από το ChatGPT. Είμαι επίσης εξοικειωμένη με τους ανιχνευτές τεχνητής νοημοσύνης, οι οποίοι υποδηλώνουν εάν κάτι έχει δημιουργηθεί από την τεχνητή νοημοσύνη. Αυτοί οι ανιχνευτές, ωστόσο, είναι ελαττωματικοί. Η γραφή με τη βοήθεια AI είναι εύκολο να εντοπιστεί, αλλά δύσκολο να αποδειχθεί.

Ως αποτέλεσμα, βρέθηκα ξοδεύω πολλές ώρες βαθμολογώντας κείμενα που έγραψε το ChatGPT. Οπότε τα παράτησα».

«Αναρωτιούνται αν βαθμολογούν μαθητές ή υπολογιστές»

Η Βικτόρια Λίβινστον, ανέφερε πως οι εκπαιδευτικοί στο μέλλον θα προσαρμοστούν στην τεχνητή νοημοσύνη και θα βρουν τρόπους να ενθαρρύνουν τους μαθητές να έχουν κριτική σκέψη και να μάθουν ότι η γραφή είναι ένας τρόπος δημιουργίας ιδεών, αντιφάσεων και αποσαφήνισης μεθοδολογιών. Μήπως είναι πολύ αισιόδοξη; 

Πληροφορίες από το περιοδικό Time

Το 1ο Πανεπιστημιακό σεμινάριο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στην Τεχνητή Νοημοσύνη από το Πανεπιστήμιο Πατρών

30.000 εκπαιδευτικοί Π.Ε. και Δ.Ε. θα επιμορφωθούν λαμβάνοντας Πιστοποιητικό από το Πανεπιστήμιο Πατρών στο Chat GPT και σε δεκάδες άλλες εφαρμογές Τ.Ν. που αφορούν αποκλειστικά το σχολείο

Χιλιάδες είναι οι εκδηλώσεις ενδιαφέροντος για το εξ αποστάσεως Πρόγραμμα

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 18/11

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κρήτης
Βράβευση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κρήτης στο 1ο Φεστιβάλ Πρόληψης «ΖΩΗ»
Βραβεύτηκε ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κρήτης, Εμμανουήλ Καρτσωνάκης
Βράβευση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Κρήτης στο 1ο Φεστιβάλ Πρόληψης «ΖΩΗ»
ξυλοδαρμος
Λαμία: Άγριος ξυλοδαρμός στη μέση του δρόμου – «Τέτοιο ξύλο δεν έχω ξαναδεί»
Άγριος ξυλοδαρμός στο κέντρο της Λαμίας: Μπουνιές και κλωτσιές στη μέση του δρόμου - «Παράτησαν το αυτοκίνητο και άρχισαν»
Λαμία: Άγριος ξυλοδαρμός στη μέση του δρόμου – «Τέτοιο ξύλο δεν έχω ξαναδεί»
Σπύρος Μαρίνης ΔΟΕ
Νεοδιόριστοι: Ξεκίνησαν οργανωμένες προσφυγές από τη ΔΟΕ για τη μονιμοποίησή τους
Η αρχή έγινε με τους νομούς του Έβρου, της Ξάνθης και της Καβάλας, όπου κατατέθηκαν τα κείμενα των προσφυγών (με βάση τις συλλογικές αιτήσεις που...
Νεοδιόριστοι: Ξεκίνησαν οργανωμένες προσφυγές από τη ΔΟΕ για τη μονιμοποίησή τους
MAKRI
Η Ζέττα Μακρή για την επέτειο του Πολυτεχνείου: Διαχρονικό, επίκαιρο, τωρινό το μήνυμα για «Ψωμί – Παιδεία – Ελευθερία»
Ζ.Μακρή: Τρεις λέξεις, ένας αγώνας από μια γενιά που μπήκε μπροστά ώστε κανείς να μη γονατίσει!
Η Ζέττα Μακρή για την επέτειο του Πολυτεχνείου: Διαχρονικό, επίκαιρο, τωρινό το μήνυμα για «Ψωμί – Παιδεία – Ελευθερία»