προσφυγόπουλα στο σχολείο
Μετά από την παρέμβαση των δασκάλων του, αλλά και των γονέων του σχολείου και του νομού, ο μικρός μαθητής έλαβε επιτέλουςσήμερα το άσυλο και μπορεί πλέον να διαμείνει νόμιμα στη χώρα μας

Κέρδισε τη μάχη με την γραφειοκρατία και την αναλγησία ο μικρός Κούρδος μαθητής με ειδικές ανάγκες στα Ιωάννινα, που κινδύνευε με απέλαση.

Μετά από την παρέμβαση των δασκάλων του, αλλά και των γονέων του σχολείου και του νομού, ο μικρός μαθητής έλαβε επιτέλουςσήμερα το άσυλο και μπορεί πλέον να διαμείνει νόμιμα στη χώρα μας και να συνεχίσει τη φοίτησή του στο σχολείο

Η ανακοίνωση του σχολείου

Οι Εκπαιδευτικοί του 2ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων με χαρά και ικανοποίηση ανακοινώνουμε σήμερα, την Παγκόσμια Ημέρα των Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, ότι η υπόθεση που αφορούσε την παραχώρηση ασύλου σε μαθητή ΑμΕΑ του σχολείου μας, Κουρδικής καταγωγής, είχε αίσιο τέλος.

Μόλις προχθές, διαβιβάστηκε στην οικογένεια από την Υπηρεσία Ασύλου, η Άδεια Διαμονής Ενιαίου Τύπου και μπορεί πλέον να διαμείνει νόμιμα στη χώρα μας. Έτσι και ο μαθητής μας Ζ. θα μπορεί να συνεχίσει τη φοίτησή του στο σχολείο μας.

Θυμίζουμε ότι τον Ιούλιο, σύμφωνα με δικαστήριο που είχε γίνει, δεν είχε παραχωρηθεί άσυλο στην οικογένεια και τους είχε ζητηθεί να εγκαταλείψουν το σπίτι που διαμένουν και να επιστρέψουν στην πατρίδα τους άμεσα. Γνωρίζοντας ως εκπαιδευτικοί τα προβλήματα και την κατάσταση της οικογένειας, θεωρήσαμε ότι αυτό θα ήταν καταστροφικό για την ψυχοσωματική υγεία του μαθητή μας Ζ, αλλά και για ολόκληρη την οικογένεια. Η επιστροφή τους σε μια περιοχή εμπόλεμη που δεν διαθέτει καμιά υποδομή υποστήριξης παιδιών με αυτισμό, θα σήμαινε το τέλος στην θετική πορεία που έχει σημειώσει ο μαθητής μας, θα τον σημάδευε ανεπανόρθωτα σε όλη του τη ζωή. Για τον λόγο αυτόν δημοσιοποιήσαμε το ζήτημα, απαιτώντας το αυτονόητο: Να αποδοθεί άσυλο στην οικογένεια και ο μαθητής να συνεχίσει απρόσκοπτα τη φοίτησή του στο σχολείο μας.

Αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε θερμά όσους συνέβαλαν στη διεκδίκηση του αιτήματός μας και στην θετική του έκβαση.

Η Διεύθυνση και οι Εκπαιδευτικοί του

2ου Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Ιωαννίνων

(υπογράφεται ομόφωνα από τους εκπαιδευτικούς του σχολείου)

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος γραπτός διαγωνισμός: Βγήκε η προκήρυξη - Αιτήσεις από 29/4 έως 14/5

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/04

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

mitsotakis
Πρωτομαγιά με TikTok: Ο Μητσοτάκης παρουσίασε 15 πολιτικές για την εργασία σε 60 δευτερόλεπτα
Με αφορμή τη σημερινή ημέρα, ο πρωθυπουργός επέλεξε την πλατφόρμα του TikTok για να συνοψίσει τις κυβερνητικές παρεμβάσεις – Στο επίκεντρο η αύξηση...
Πρωτομαγιά με TikTok: Ο Μητσοτάκης παρουσίασε 15 πολιτικές για την εργασία σε 60 δευτερόλεπτα
sxoleia
Λάρισα: Γονείς ξεσηκώνονται για «ζούγκλα» δίπλα σε δημοτικό – Τρωκτικά και φίδια απειλούν τα παιδιά
Αγανάκτηση στην περιοχή του Αγίου Γεωργίου – Καταγγελίες για αδιαφορία του δήμου και φόβοι για την ασφάλεια των μαθητών λόγω τρωκτικών και φιδιών...
Λάρισα: Γονείς ξεσηκώνονται για «ζούγκλα» δίπλα σε δημοτικό – Τρωκτικά και φίδια απειλούν τα παιδιά
Η κατάταξη του πίνακα των δικαιούχων πραγματοποιήθηκε με βάση τη χρονολογική σειρά υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησής τους.
«Άκαγος»: Τι σημαίνει η λέξη και πώς χρησιμοποιείται στην καθημερινή γλώσσα
Μάθετε τη σημασία της λέξης «άκαγος» και ποια είναι η προέλευσή της – Ποιες είναι οι χρήσεις της στην ελληνική γλώσσα
«Άκαγος»: Τι σημαίνει η λέξη και πώς χρησιμοποιείται στην καθημερινή γλώσσα