Με ανακοίνωση της, η ΟΛΜΕ καταγγέλλει πως η ηγεσία του ΥΠΑΙΘ συνεχίζει στο δρόμο του αυταρχισμού και της αντιδημοκρατικής συμπεριφοράς. Απέναντι στους μαθητές και τις μαθήτριες που διεκδικούν δίκαια αιτήματα για την ομαλή και ασφαλή λειτουργία των σχολείων εξαπολύει ένα νέο κύμα τρομοκράτησης, εκβιασμού και καταστολής.
Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, το υπουργείο Παιδείας συνεχίζει τις απαξιωτικές και ντροπιαστικές για εκπαιδευτικούς και μαθητές/τριες πρακτικές αποκαλύπτοντας ποιο είναι το όραμα της πολιτικής ηγεσίας για την εκπαίδευση και το σχολείο: «Να μετατρέψει τους/τος εκπαιδευτικούς και τους Συλλόγους Διδασκόντων σε όργανα καταστολής και να στήσει καταδοτικό μηχανισμό στα σχολεία».
Η ΟΛΜΕ σημειώνει πως οι απειλές για αποκλεισμούς και απουσίες σε μαθητές και μαθήτριες, μόνο ντροπή και θυμό προκαλούν.
Να σημειωθεί πως στην Υπουργική Απόφαση 111525/ΓΔ4 "Παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2021-22" της 10-09-2021 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ τ.Β, 4188/10-09/2021, επαναλαμβάνεται η περσινή ρύθμιση σύμφωνα με την οποία: «Μαθητές/τριες, οι οποίοι/ες με τις πράξεις τους καθιστούν αδύνατη ή ιδιαιτέρως δυσχερή τη διεξαγωγή της εκπαιδευτικής διαδικασίας σε τμήμα/τμήματα σχολικής μονάδας ή σε ολόκληρη τη σχολική μονάδα, δεν επιτρέπεται να συμμετέχουν στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση και λαμβάνουν απουσία για όσες διδακτικές ώρες προβλέπει το ωρολόγιο πρόγραμμα της ημέρας»
Η ΟΛΜΕ τονίζει πως το υπουργείο Παιδείας, αδιαφορεί για άλλη μία φορά για τα παιδιά που δε διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό (30% βρίσκεται κάτω από τα όρια της φτώχειας, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ) και όχι μόνο δεν τους τον παρείχε παρά τις ψευδείς εξαγγελίες αλλά τους τιμωρεί για τη φτώχεια τους με απουσίες. Ταυτόχρονα, προβλέπεται, όλως παρανόμως, ο αποκλεισμός από την τηλεκπαίδευση και άρα υποχρεωτική απουσία όσων μαθητών/τριών συνεχίσουν να αγωνίζονται.
Οι εκπαιδευτικοί το προηγούμενο διάστημα στάθηκαν δίπλα στους μαθητές και τις μαθήτριες τους κάνοντας εξ αποστάσεως εκπαίδευση με αποκλειστικά δικά τους μέσα, αφού το ΥΠΑΙΘ δεν παρείχε κανένα εξοπλισμό. Κανείς/καμία εκπαιδευτικός δεν είναι υποχρεωμένος ούτε να διαθέτει τέτοιο εξοπλισμό, ούτε να χρησιμοποιεί δικά του μέσα.
Η κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας αντί να λύσουν τα πραγματικά προβλήματα των σχολείων, αντί να ικανοποιήσουν τα δίκαια αιτήματα εκπαιδευτικών, γονιών και μαθητών/τριών επιλέγουν τον απαράδεκτο δρόμο των απειλών, των εκφοβισμών και της τρομοκρατίας.
«Είναι αυτονόητο ότι κανείς/καμία εκπαιδευτικός δεν πρόκειται να παίξει ρόλο καταδότη», αναφέρει χαρακτηριστικά η ανακοίνωση της ΟΛΜΕ.
Στην ανακοίνωση επαναλαμβάνεται δε ότι κανένας νόμος δεν προβλέπει υποχρέωση των εκπαιδευτικών να διαθέτουν τέτοιο εξοπλισμό ή να χρησιμοποιούν δικά τους μέσα.
«Είναι απαράδεκτος ο εκβιασμός σε συναδέλφους να κάνουν μαθήματα σε κλειστά σχολεία. Να αποκλείονται και να τιμωρούνται μαθητές/τριες επειδή αγωνίζονται», τονίζει η ΟΛΜΕ.
Το ΔΣ της ΟΛΜΕ καλεί τους εκπαιδευτικούς να μην επιτρέψουν να υλοποιηθούν οι απαράδεκτες, αντιδημοκρατικές και ανάλγητες αυτές ενέργειες του ΥΠΑΙΘ.
«Κανείς συνάδελφος να μην συμμετέχει σε τηλεκπαίδευση σε περίπτωση κατάληψης του σχολείου», αναφέρει η ανακοίνωση.
Η ΟΛΜΕ σε υλοποίηση της απόφασης της Συνέλευσης Προέδρων στις 25/9/2021, έχει ήδη δώσει εντολή στη νομική της σύμβουλο να προχωρήσει σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την κήρυξη απεργίας - αποχής από την τηλεκπαίδευση σε σχολικές μονάδες που τελούν υπό κατάληψη. Μόλις ολοκληρωθούν οι νομικές διαδικασίες και τεθεί σε ισχύ η απεργία αποχή θα υπάρξει άμεση ενημέρωση από το ΔΣ της ΟΛΜΕ.
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη