Είσοδος σχολείου
ΤΖΑΜΑΡΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ/INTIME NEWS
Σε συνθήκες κοντά στους 40ο Κελσίου και μέσα σε καθεστώς εξελισσόμενης πανδημίας είναι διπλά απαράδεκτο οι συνάδελφοι και οι συναδέλφισσες να συνωστίζονται εν είδει τιμωρίας έξω από τη ΔΙΔΕ (αλλά και κατόπιν μέσα σε αυτήν) για να στηριχτεί ο κυβερνητικός μύθος ότι είμαστε «λουφαδόροι και τεμπέληδες»

Διοίκηση και ΥΠΑΙΘ επέβαλλαν πρώτα την παραλαβή βιβλίων από τα σχολεία εκτός των ημερών της θερινής υπηρεσίας και παρά τις αντιδράσεις κάποιων ΕΛΜΕ.  Η παραλαβή γίνεται από τους υπευθύνους συναδέλφους σε μέρα που τα σχολεία είναι κλειστά, χωρίς την αποζημίωση που θα έπρεπε να τους καταβάλλουν για μη χρήση της θερινής άδειας για την ημέρα αυτή, όπως γίνεται και για τα μηχανογραφικά. Όταν όμως δεν αντιδρούμε μαζικά αποθρασύνονται. Δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς για την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Γ΄ Αθήνας που δημιουργεί ένα κλίμα έντονου ετσιθελισμού και αυταρχισμού. Θέλει να υποβάλλει σε καψόνια τους συναδέλφους/ισσες.

Την Τετάρτη 14 Ιούλη οι συνάδελφοι που είχαν εφημερία στην Γ΄ Αθήνας αντίκρισαν ένα πρωτοφανές σκηνικό στις 14:00, όταν προσήλθαν από τις γύρω περιοχές (από Αιγάλεω, Αγ. Βαρβάρα έως Καματερό, Αγ. Αναργύρους κλπ) στην ΔΙΔΕ στο Περιστέρι για να επιστρέψουν τα κλειδιά του σχολείου τους. Οι πόρτες ήταν κλειστές, θα άνοιγαν μετά τις 14:00 και οι εκπαιδευτικοί σχημάτισαν ουρές. Η επίσημη αιτιολόγηση από τα χείλη υπαλλήλου ήταν ότι γίνονται παράπονα ότι κάποια σχολεία κλείνουν πριν τις 2 και ότι έχει σταλεί μέιλ προς τα σχολεία ότι η εφημερία είναι 8 με 2.

Να ενημερώσουμε προς πάσα κατεύθυνση ότι το εργασιακό ωράριο του εκπαιδευτικού είναι 8 έως 2. Ο εκπαιδευτικός εκτελεί διοικητικό έργο στις θερινές εφημερίες. Η παραλαβή και η παράδοση κλειδιών, αλληλογραφίας κλπ, και όποια άλλη εργασία προκύψει γίνεται μέσα στον ίδιο χρόνο και όχι εκτός αυτού. Το εργασιακό ωράριο του εκπαιδευτικού είναι απαραβίαστο. Αν η διοίκηση θέλει τα σχολεία να παραμένουν ανοιχτά ως τις 2 ακριβώς θα πρέπει να βρει άλλους τρόπους για να ελέγξει εν προκειμένω την προσέλευση-αποχώρηση και όχι τα κλειδιά των σχολείων, αφού υπάρχουν και συνάδελφοι που χρειάζεται να κάνουν μεγάλες αποστάσεις σε όλη αυτή την διαδικασία. Θα πρέπει να ξεχάσει η Διοίκηση ότι δεν θα χρησιμοποιούμε τα δικαιώματά μας, έτσι ώστε να τα εξαλείψει στο πλαίσιο του γενικότερου αυταρχισμού και διοικητισμού που αποζητά η κυβερνητική πολιτική στην εκπαίδευση.

Σε συνθήκες κοντά στους 40ο Κελσίου και μέσα σε καθεστώς εξελισσόμενης πανδημίας είναι διπλά απαράδεκτο οι συνάδελφοι και οι συναδέλφισσες να συνωστίζονται εν είδει τιμωρίας έξω από τη ΔΙΔΕ (αλλά και κατόπιν μέσα σε αυτήν) για να στηριχτεί ο κυβερνητικός μύθος ότι είμαστε «λουφαδόροι και τεμπέληδες». Οι εκπαιδευτικοί έχουν αξιοπρέπεια και με αλληλεγγύη θα είναι παρόντες στις μικρές και στις μεγάλες μάχες που έρχονται.

Γιάννης Μαρίνης, από την Αγωνιστική ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ Γ΄ΕΛΜΕ Δυτ. Αθήνας

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 8/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 8/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ypoyrgeio paideias
Λύκεια: 4 μέρες μαθημάτων και μετά εξετάσεις -Οι έλεγχοι προόδου και η έκδοση των αποτελεσμάτων
Η αξιολόγηση των μαθητών, οι έλεγχοι προόδου του δευτέρου τετραμήνου, το πρόγραμμα των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων, η εξεταστέα ύλη, η...
Λύκεια: 4 μέρες μαθημάτων και μετά εξετάσεις -Οι έλεγχοι προόδου και η έκδοση των αποτελεσμάτων
αρχαιοι
Είναι "αωρόλειος" και "γυναικοπίπης": Τι σημαίνουν αυτές οι παράξενες λέξεις που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες
Ποιος χαρακτηριζόταν στην αρχαιότητα «γυναικοπίπης» ή αωρόλειος;
Είναι "αωρόλειος" και "γυναικοπίπης": Τι σημαίνουν αυτές οι παράξενες λέξεις που χρησιμοποιούσαν οι αρχαίοι Έλληνες