kapravelos
«Δεν ξέρουμε πώς θα λειτουργήσουν τα self test και πώς θα γίνει η ιχνηλάτηση στα πολλά κρούσματα που θα προκύψουν - Αν η μόλυνση μπει μέσα στις σχολικές μονάδες, είναι δεδομένο ότι θα έχουμε μεγαλύτερη πίεση στο σύστημα υγείας»

Αντίθετος με την αλλαγή της υγειονομικής στρατηγικής αυτό το διάστημα για τη Θεσσαλονίκη, δηλαδή με το άνοιγμα των Λυκείων από τις 12 Απριλίου και μετά, εμφανίζεται ο συντονιστής – διευθυντής της Β΄ Μονάδας Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου «Παπανικολάου», Νίκος Καπραβέλος.

Σημειώνει δε ότι αυτή τη στιγμή δεν έχουμε περάσει ακόμα τη θύελλα.

Μιλώντας στο ethnos.gr ο κ. Καπραβέλος δήλωσε συγκεκριμένα πως: «η εικόνα που έχουμε αυτή τη στιγμή από τα νοσοκομεία, είναι ότι υπάρχει μία αύξηση στις νοσηλείες, αλλά δεν είναι ιδιαίτερα επιθετική και δεν ασκείται τρομακτική πίεση. Ωστόσο, έχουμε το πρώτο απαγορευτικό από τα λύματα για να βγει το… καράβι στη θάλασσα και γι’ αυτό η εκτίμησή μου είναι ότι δεν πρέπει να αλλάξουμε υγειονομική στρατηγική» και συνέχισε:

«Έχει ανακοινωθεί ότι τα Λύκεια θα ανοίξουν στις 12 Απριλίου, χωρίς αυτήν τη στιγμή να ξέρουμε πώς θα λειτουργήσουν τα self test και χωρίς να ξέρουμε πώς θα γίνει η ιχνηλάτηση στα πολλά κρούσματα που θα προκύψουν από τα τεστ. Αν η μόλυνση μπει μέσα στις σχολικές μονάδες, είναι δεδομένο ότι θα έχουμε μεγαλύτερη πίεση στο σύστημα υγείας. Δεν έχουμε πολλά περιθώρια για περαιτέρω πίεση στη Θεσσαλονίκη και η στρατηγική μας πρέπει να αλλάξει, μόνο όταν κοπάσει η θύελλα».

Ο συντονιστής - διευθυντής της Β΄ Μονάδας Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου «Παπανικολάου», δεν αποκλείει το ενδεχόμενο το άνοιγμα των Λυκείων να επαναφέρει τη Θεσσαλονίκη στα επίπεδα του περασμένου Νοεμβρίου.

«Η περαιτέρω πίεση θα αποδιοργανώσει το σύστημα, όπως το Νοέμβριο και αν φτάσουμε τους 1.000 διασωληνωμένους, όπως είπε ο κ. Τσιόδρας, θα είναι αδύνατο να βοηθηθούν οι ηλικιωμένοι ασθενείς. Το άνοιγμα των Λυκείων ενδεχομένως να μας οδηγήσει στις μέρες του Νοεμβρίου. Αν κάνουμε πως δεν καταλαβαίνουμε, στο τέλος του Απριλίου θα έχουμε καταρρεύσει», τονίζει ο κ. Καπραβέλος.

Ο ίδιος επιβεβαιώνει το γεγονός ότι σήμερα στη Θεσσαλονίκη οι περισσότεροι από αυτούς που νοσηλεύονται είναι άτομα ηλικίας από 40 έως 65 ετών.

«Το Νοέμβριο οι περισσότεροι από τους νοσηλευόμενους ήταν ηλικιωμένοι και δεν υπήρχαν πολλά περιθώρια. Τώρα οι εμβολιασμοί στους ηλικιωμένους και μία σχετική ανοσία που έχει αναπτυχθεί, έπαιξαν το ρόλο τους. Το αποτέλεσμα είναι να έχουμε πολύ μικρότερη θνητότητα τώρα στη Θεσσαλονίκη σε σχέση με τον περασμένο Νοέμβριο. Ωστόσο, σε σύγκριση με τότε υπάρχει σχετικά υψηλότερη θνητότητα στις ηλικίες μεταξύ 40 – 65 ετών και φοβερή νοσηρότητα σε αυτήν την ηλικιακή κατηγορία. Άνθρωποι βγαίνουν από τα νοσοκομεία με μεγάλες αναπηρίες. Αυτά οφείλονται στη βρετανική μετάλλαξη», τονίζει ο κ. Καπραβέλος.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kyriakos-pierrakakis
Πιερρακάκης: Εισαγωγή μέσω του διεθνούς Baccalaureate στα δημόσια Πανεπιστήμια
Οι κάτοχοι Διεθνούς Απολυτηρίου,  Έλληνες και αλλοδαποί  εξετάζεται να εισάγονται (χωρίς Πανελλαδικές) και στα δημόσια ελληνικά Πανεπιστήμια, εκτός...
Πιερρακάκης: Εισαγωγή μέσω του διεθνούς Baccalaureate στα δημόσια Πανεπιστήμια
amfitheatro-aei-foitites
ΕΚΠΑ: Ζητά νέα παράταση για την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια
ΕΚΠΑ: Να δοθεί παράταση ενός χρόνου στη διάταξη του νόμου - πλαίσιο που οδηγεί στην απόσπασή της από τα πτυχία των καθηγητικών σχολών.
ΕΚΠΑ: Ζητά νέα παράταση για την Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια