Στις 2 και 3 Σεπτεμβρίου η συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ για τις αποσπάσεις
Να πραγματοποιηθεί και η Β΄φάση αποσπάσεων πριν το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς ζητά ο αιρετός Νεκτάριος Κορδής - 5 ερωτήματα για το άνοιγμα των σχολείων

Την Τετάρτη και την Πέμπτη (2 και 3 Σεπτεμβρίου) θα πραγματοποιηθεί η συνεδρίαση του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΚΥΣΔΕ), σύμφωνα με ενημέρωση του αιρετού Νεκτάριου Κορδή.

Ο Ν. Κορδής ζητά να πραγματοποιηθεί και η Β΄φάση αποσπάσεων πριν το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς, ενώ καταλογίζει χαμμένο πολύτιμο χρόνο στο υπουργείο Παιδείας, καθώς μια σειρά από ζητήματα σχετικά με το άνοιγμα των σχολείων δεν έχουν ακόμη διευθετηθεί.

Αναλυτικά το ενημερωτικό σημείωμα:

  1. πότε θα ξεκινήσουν τα μαθήματα; Στις 7 Σεπτέμβρη, στις 14 ή και αργότερα;
  2. πόσοι εκπαιδευτικοί και μαθητές δεν θα μπουν στην τάξη λόγω ένταξης τους σε ευπαθείς ομάδες;
  3. πόσοι επιπλέον εκπαιδευτικοί θα χρειαστούν ως αναπληρωτές τη στιγμή που τα κενά της Α φάσης καλύφθηκαν κατά 70% περίπου;
  4. με ποιο θεσμικό πλαίσιο θα εργαστούν οι εκπαιδευτικοί στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση;
  5. ποιες θα είναι οι ευθύνες και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών;

Σχετικά με τις εξελίξεις για τη Β΄ φάση αποσπάσεων εκπαιδευτικών 2020

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι           

 

   Το ΚΥΣΔΕ –με σοβαρή καθυστέρηση στη συγκρότησή του- θα συνεδριάσει τελικά στις 2 & 3 Σεπτεμβρίου με τα εξής θέματα:

1.ΕΞΕΤΑΣΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ, ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ, ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΣΕ ΣΜΕΑΕ ΚΑΙ Κ.Ε.Σ.Υ. ΕΤΟΥΣ 2020-2021.

2. ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΣΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΤΩΝ Κ.Ε.Σ.Υ.ΕΤΟΥΣ 2020-2021.

3. ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΕΩΝ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Δ.Ε. ,ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-21.

4. ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-21.

5. ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΚΑΤΑ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-2021.

6. ΕΞΕΤΑΣΗ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ, ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΟ ΠΥΣΔΕ ΣΕ ΠΥΣΔΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-21.

7. ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ, ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ ΑΠΟΣΠΑΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ 2020-21.

8. ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ ΤΟΥ.

9. ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΑΠΟ ΤΗ Δ/ΘΜΙΑ ΣΤΗΝ Π/ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ.

10. ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΝΑΚΛΗΣΗΣ ΑΙΤΗΣΗΣ ΜΕΤΑΤΑΞΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΑΠΟ ΤΗ Δ/ΘΜΙΑ ΣΤΗΝ Π/ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ.

11. ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΕΤΑΤΑΞΗΣ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΜΕΣΩ ΕΣΚ.

12. ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΜΕΤΑΤΑΞΗ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.

13. ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΈΡΓΟΥ.

14. ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΧΟΡΗΓΗΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΜΕ ΑΜΟΙΒΗ.

15. ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ.  

   Δυστυχώς οι 400 εκπαιδευτικοί που εμπλέκονται στη διαδικασία των αποσπάσεων αύριο Τρίτη 1η Σεπτεμβρίου θα πρέπει να παρουσιαστούν στις θέσεις που κατέχουν σήμερα μετά την Α΄ φάση αποσπάσεων! Είναι προφανής η αγωνία αλλά και η ταλαιπωρία όλων αυτών των εκπαιδευτικών και των οικογενειών τους! Πώς θα προγραμματίσουν στοιχειωδώς τη ζωή τους με τις συνθήκες αυτές; Σε κάθε περίπτωση θα επιδιώξουμε να συζητηθούν ΟΛΕΣ οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών που σχετίζονται με τις αποσπάσεις και φυσικά ζητάμε να γίνει έστω και τώρα Β΄ φάση αποσπάσεων πριν το ξεκίνημα της νέας σχολικής χρονιάς! Παρά την ικανοποίηση στην Α΄ φάση, ενός μεγάλου αριθμού αποσπάσεων, εξακολουθεί να υπάρχει μεγάλος αριθμός εκπαιδευτικών με σοβαρότατα προβλήματα υγείας, οικογενειακά και οικονομικά. Υπάρχουν ζευγάρια εκπαιδευτικών και τρίτεκνες οικογένειες που δεν έχουν αποσπαστεί! Οι εκπαιδευτικοί αυτοί παραμένουν εγκλωβισμένοι για πολλά χρόνια σε διάφορες περιοχές της χώρας μακριά από το τόπο κατοικίας τους και τις οικογένειες τους, μέσα στις συνθήκες της κρίσης που πλήττει όλη την ελληνική κοινωνία. Αποσπάσεις μπορούν να γίνουν –παράλληλα- και από πλεονασματικές σε πλεονασματικές περιοχές. Εξάλλου μην ξεχνάμε ότι είχαμε προσλήψεις αναπληρωτών σε περιοχές που δεν ικανοποιήθηκε αίτηση απόσπασης εκπαιδευτικών και στις ίδιες ειδικότητες!

   Την ίδια στιγμή οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές και η προσπάθεια υποβάθμισης της Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας δεν σταματούν ούτε αυτή τη δύσκολη περίοδο της Πανδημίας στη χώρα μας.  Πρόσφατα η κ. Κεραμέως, παρουσιάζοντας το «σχέδιο» για το άνοιγμα των σχολείων, αφού παραδέχτηκε έμμεσα, ευχαριστώντας διάφορες εταιρείες και ιδρύματα, ότι το Υπουργείο δεν έχει διαθέσει μέχρι στιγμής ούτε ένα ευρώ για τη αντιμετώπιση της πανδημίας, μεταθέτει πλέον την ευθύνη σε γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικούς! Η προετοιμασία για το άνοιγμα των σχολείων εξαντλήθηκε στη χορήγηση δύο μη ιατρικών πάνινων μασκών σε κάθε μέλος της εκπαιδευτικής κοινότητας για ολόκληρη τη σχολική χρονιά!  Με τα σημερινά δεδομένα είναι εξαιρετικά αμφίβολο πότε θα ολοκληρωθεί η παράδοση των μασκών! Αύριο πάντως οι  150.000 εκπαιδευτικοί θα χρησιμοποιήσουν δικά τους ατομικά μέσα προστασίας! Παράλληλα με την επιστροφή των εκπαιδευτικών στα σχολεία, και ενώ χάθηκε ο πολύτιμος χρόνος της καλοκαιρινής περιόδου, δεν γνωρίζουμε:

  1. πότε θα ξεκινήσουν τα μαθήματα; Στις 7 Σεπτέμβρη, στις 14 ή και αργότερα;
  2. πόσοι εκπαιδευτικοί και μαθητές δεν θα μπουν στην τάξη λόγω ένταξης τους σε ευπαθείς ομάδες;
  3. πόσοι επιπλέον εκπαιδευτικοί θα χρειαστούν ως αναπληρωτές τη στιγμή που τα κενά της Α φάσης καλύφθηκαν κατά 70% περίπου;
  4. με ποιο θεσμικό πλαίσιο θα εργαστούν οι εκπαιδευτικοί στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση;
  5. ποιες θα είναι οι ευθύνες και οι αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών;

Αυτά όμως που γνωρίζουμε με βεβαιότητα είναι ότι:

  1. δεν έγινε καμία προσπάθεια για την μείωση των μαθητών ανά τμήμα, όπως έγινε στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, διασφαλίζοντας τις επιπλέον αναγκαίες προσλήψεις.
  2. δεν έγινε καμία προσπάθεια για την αύξηση του αριθμού των αιθουσών μέσω της εκμετάλλευσης όλων των πιθανών πηγών (χιλιάδες ανενεργές σχολικές μονάδες σε όλη την επικράτεια, κενές αίθουσες σε σχολεία που λειτουργούν, κενά ιδιωτικά εκπαιδευτήρια κ.ά.).
  3. δεν έχει γίνει καμία ειδικότερη πρόβλεψη για τους /τις συναδέλφους της ειδικής αγωγής που εργάζονται κάτω από ιδιαίτερες συνθήκες.

   Σε ένα τόσο αβέβαιο και ευμετάβλητο περιβάλλον ζητάμε το αυτονόητο: Την πλήρη προστασία της υγείας όλων των μελών της σχολικής κοινότητας! Τα περί «ατομικής ευθύνης» δεν έχουν θέση στο χώρο της εκπαίδευσης με 1.000.000 μαθητές να στοιβάζονται σε τμήματα 18-27 μαθητών!

Με συναδελφικούς – αγωνιστικούς  χαιρετισμούς

Αθήνα 31/8/2020

Διαβάστε Επίσης:


ΑΣΕΠ: Tο ΚΟΡΥΦΑΙΟ Σεμινάριο στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ με ανοικτές αιτήσεις

Νέες Προσλήψεις Φιλολόγων (όλες οι ειδικότητες) σε όλη την Ελλάδα

Μοριοδότηση - Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Π.Ε. και Δ.Ε. στη Σχολική Ψυχολογία

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ Η/Υ ΣΕ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΜΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΣ ΔΩΡΕΑΝ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

 

 

σχετικά άρθρα

Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Δράσεις της Ελληνικής Προεδρίας της Επιτροπής Υπουργών του Συμβουλίου της Ευρώπης
Διαδικτυακή προσομοίωση συνάντησης Υπουργών Παιδείας του Συμβουλίου της Ευρώπης με τη συμμετοχή φοιτητών
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση ή αναμετάδοση μαθημάτων από την αίθουσα διδασκαλίας για τους μαθητές που απουσιάζουν - Έγγραφο της Περιφερειακής...
Οδηγίες για τη συγκρότηση διαδικτυακών τμημάτων και την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης