Πώς θα γίνεται το μάθημα της Πληροφορικής εν μέσω κορονοϊού; Αποκαλυπτική επιστολή
Ή, πως να διδάξεις υπολογιστές χωρίς υπολογιστές: Οταν η πραγματικότητα συγκρούεται με την εικόνα που φτιάχνουμε γι αυτήν, τόσο το χειρότερο για την πραγματικότητα

Μια επιστολή που αποκαλύπτει πλήρως την πραγματικότητα πίσω από τις διακηρύξεις για τα σχολεία, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά το μάθημα της Πληροφορικής και τα μέτρα για τον κορονοϊό, έλαβε και δημοσιοποιεί το alfavita.gr. Η επιστολή όπως τη λάβαμε (οι υπογραμμίσεις δικές μας):

Είμαι καθηγήτρια πληροφορικής και διδάσκω στο δημοτικό. Θέλω να σας μεταφέρω τον προβληματισμό μου.

Τον Ιούνιο αντιμετωπίσαμε σοβαρό πρόβλημα όσον αφορά στο μάθημα της Πληροφορικής και τα μέτρα προστασίας από τον κορωνοιό. Το μάθημα είναι εργαστηριακό δεν υπάρχει σχολικό εγχειρίδιο, γίνεται αποκλειστικά στο εργαστήριο πληροφορικής. Κάθε διδακτική ώρα εισέρχεται στο εργαστήριο διαφορετικό τμήμα, μέσα στο τμήμα 2,3 ή και παραπάνω μαθητές κάθονται μαζί και μοιράζονται τον ίδιο υπολογιστή και μάλιστα στοιβαγμένοι ο ένας πάνω στον άλλο γιατί τα περισσότερα εργαστήρια στα δημοτικά σχολεία είναι πρώην αποθήκες, βοηθητικοί χώροι κτλ που εξελίχθηκαν μετέπειτα σε εργαστήρια πληροφορικής.

Τα τμήματα διαδέχονται το ένα το άλλο χωρίς διάλειμμα στο πρώτο και στο δεύτερο διδακτικό δίωρο, και ειδικά αν το κάθε τμήμα ακολουθεί διαφορετικό διάλειμμα πότε θα γίνεται ο αερισμός της αίθουσας;Τον Ιούνιο δεν υπήρξε καμία εξειδικευμένη οδηγία για το πώς θα λειτουργήσουν τα εργαστήρια πληροφορικής και τι μέτρα θα πάρουμε για τον κορωνοιό και για την προστασία τη δική μας και των μαθητών μας.

Οι οδηγίες έλεγαν όχι κοινή χρήση αντικειμένων (μολύβια, τετράδια, μπάλες κτλ), οι υπολογιστές; Έλεγαν όχι κοινή χρήση αιθουσών, το εργαστήριο πληροφορικής; Έλεγαν απόσταση μεταξύ των θρανίων, στους υπολογιστές; Ήταν ένας.... μήνας προσαρμογής....Καταλήξαμε να μην κάνουμε μάθημα στο εργαστήριο πληροφορικής. Πώς διδάσκεις υπολογιστές χωρίς υπολογιστές και χωρίς βιβλίο έστω για θεωρία;

Τώρα που ξεκινά νέα σχολική χρονιά πώς θα λειτουργήσουν τα εργαστήρια πληροφορικής;

Πότε θα γίνεται αερισμός της αίθουσας και απολύμανση αν δεν μεσολαβεί κάποιος χρόνος αφού την αίθουσα τη χρησιμοποιεί όλο το σχολείο διαδοχικά και συνεχόμενα;ποιος και πώς και πότε θα απολυμαίνει πληκτρολόγια και ποντίκια των οποίων γίνεται κοινή χρήση από μαθητές διαφορετικών τμημάτων;το πληκτρολόγιο δεν είναι μια απλή λεία επιφάνεια...

Σε αυτές τις δύσκολες στιγμές που περάσαμε και θα συνεχίσουμε να περνάμε σαν εκπαιδευτική κοινότητα το Υπουργείο Παιδείας βασίστηκε πλήρως στις Νέες Τεχνολογίες και αξιοποίησε στο έπακρο τους εκπαιδευτικούς πληροφορικής. Γιατί στα μέτρα προστασίας και στις οδηγίες δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη και καμία σκέψη για τους εκπαιδευτικούς πληροφορικής και τη διδασκαλία των Νέων Τεχνολογιών που τόσο προωθούμε και αξιοποιούμε τώρα τελευταία;


Συγνώμη αν σας κούρασα αλλά σαν εκπαιδευτικός πληροφορικής και μητέρα παιδιού που φέτος θα φοιτήσει στην Ά Δημοτικού είμαι εξαιρετικά απογοητευμένη και αγχωμένη. Υπάρχουν πρακτικές δυσκολίες, απορίες και προβλήματα που τα συζητώ και με άλλους συναδέλφους για τα οποία πρέπει να δοθούν ειδικές οδηγίες ώστε να είμαστε ασφαλείς.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό

ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 11/12

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

tsakiroglou.jpg
Η γενοκτονική πολιτική του Ισραήλ και η υποκρισία της Δύσης
«Τα μέλη της Χαμάς εξομοιώθηκαν με τους ναζί, η 7η Οκτωβρίου παρουσιάστηκε σαν Ολοκαύτωμα, ενώ ο πρέσβης του Ισραήλ στον ΟΗΕ εμφανίστηκε δημόσια με...
Η γενοκτονική πολιτική του Ισραήλ και η υποκρισία της Δύσης
sxoleia d
Απίστευτο: Ο Γιωργάκης συμπληρώνει σχεδόν... 2,5 μήνες εκτός σχολείου! - Τι απαντά ο Διευθυντής Π.Ε. Ανατ. Αττικής
Η αδιανόητη περίπτωση του μικρού Γιώργου που ευτελίζει κάθε έννοια κρατικής πρόνοιας: Εκαναν και ...«συστάσεις ως προς την υποχρεωτικότητα της...
Απίστευτο: Ο Γιωργάκης συμπληρώνει σχεδόν... 2,5 μήνες εκτός σχολείου! - Τι απαντά ο Διευθυντής Π.Ε. Ανατ. Αττικής
EKPA
Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια: Η Σύγκλητος του ΕΚΠΑ ζητά αναστολή απόσπασής της από τα πτυχία για ένα έτος
Και τονίζει ότι η ΠΔΕ πρέπει να παρέχεται εντός της διάρκειας του πρώτου κύκλου σπουδών  και με την παροχή της δυνατότητας συμμετοχής όλων των...
Παιδαγωγική και Διδακτική Επάρκεια: Η Σύγκλητος του ΕΚΠΑ ζητά αναστολή απόσπασής της από τα πτυχία για ένα έτος
katalipsi
Τι απαντά η ΔΔΕ Αν.Θεσσαλονίκης για την εισαγγελική παρέμβαση στην κατάληψη του ...περασμένου Φεβρουαρίου
Η Εισαγγελία Θεσσαλονίκης, ζήτησε από τη διεύθυνση του 2ου Γυμνασίου Καλαμαριάς τα ονόματα των μαθητών, οι οποίοι ήταν μέλη του 15μελούς κατά τη...
Τι απαντά η ΔΔΕ Αν.Θεσσαλονίκης για την εισαγγελική παρέμβαση στην κατάληψη του ...περασμένου Φεβρουαρίου