Καταγγελία: Αυτοαξιολόγηση σχολικών μονάδων «από την πίσω πόρτα» από το 5ο ΠΕΚΕΣ Αττικής
Καταγγελία της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών Α΄Ανατολικής Αττικής

Δεν πρόλαβε καλά καλά να ψηφιστεί το κατάπτυστο πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, που σαρώνει ό,τι έχει απομείνει όρθιο από τα εργασιακά μας δικαιώματα αλλά και συνολικότερα από τη μόρφωση των παιδιών μας, και ορισμένοι συντονιστές του 5ου ΠΕΚΕΣ Αττικήςέτρεξαν να περάσουν την αυτοαξιολόγηση-αξιολόγηση από την «πίσω πόρτα»! Αποστέλλοντας στους διευθυντές ορισμένων σχολείων της Α΄ Ανατολικής Αττικής ερωτηματολόγια σχετικά με τον απολογισμό της χρονιάς που πέρασε (υπάρχουν ερωτήσεις για το πόσοι εκπαιδευτικοί ΠΕ70, ειδικοτήτων  αξιοποίησαν την e-me, πόσοι την eclass, πόσοι τη webex, ενώ με άλλες ερωτήσεις οι συντονιστές και το Υπουργείο Παιδείας κάνουν πως δεν ξέρουν για το αν υπήρχε ελλιπής επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην ασύγχρονη και σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση  ή αν υπήρχε ελλιπής υλικοτεχνική υποδομή των μαθητών) προσπαθούν στην ουσία να αξιολογήσουν σχολικές μονάδες και εκπαιδευτικούς.

Ως Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών καταγγέλουμε με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο τις προσπάθειες αυτές ορισμένων συντονιστών καιδηλώνουμε για άλλη μια φορά την αντίθεσή μας στους σχεδιασμούς για αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και για ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Όπως έχουμε κατ’ επανάληψη δηλώσει, η αξιολόγηση που θέλει να περάσει τόσο η σημερινή όσο και οι προηγούμενες κυβερνήσεις είναι μια αντιδραστική, αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση που καμία σχέση δεν έχει με την ανάγκη των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονιών να γίνει το σχολείο καλύτερο. Και αυτό γιατί και με αυτό το νομοσχέδιο αυτό που επιδιώκεται είναι από τη μία να φορτωθούν οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς την ευθύνη για τη μόρφωση των παιδιών(προτείνουν δείκτης αξιολόγησης του εκπαιδευτικού να είναι τα «εκπαιδευτικά αποτελέσματα»! Θα φταίει δηλαδή ο εκπαιδευτικός αν τα παιδιά δεν έχουν καλούς βαθμούς λες και οι μαθητές στην Εκάλη έχουν ίσες ευκαιρίες με τους μαθητές στο Πέραμα ή στα ακριτικά νησιά, όπου οι καθηγητές μπορεί να φτάνουν μετά τα Χριστούγεννα ...) και από την άλλη επιδιώκεται η κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη μόρφωση των παιδιών και τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Στην ουσία αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να απαλλαγεί το κράτος από την ευθύνη για καθολική δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά. Και αυτό που θελουν να κρύψουν είναι ότι η πολιτική των κυβερνήσεων διαχρονικά έχει «αξιολογηθεί» και παίρνει κάτω από τη βάση!

Με βάση όλα τα παραπάνω καλούμε:

  • την πλειοψηφία του ΔΣ του Συλλόγου «Αλ. Δελμούζος» να συμπαραταχθεί με τα υπόλοιπα 77 σωματεία που έχουν πάρει αποφάσεις για απεργία-αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης υπογράφοντας το ανάλογο κείμενο και όχι να αρκείται στο να περιμένει τη ΔΟΕ πότε θα πάρει αντίστοιχη απόφαση
  • τα Δ.Σ. της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ να κηρύξουν ΑΜΕΣΑ απεργία-αποχή στη βάση και της αντίστοιχης απόφασης της ΑΔΕΔΥ και να προχωρήσουν σε όλα τα οργανωτικά μέτρα προετοιμασίας του κλάδου για τη μάχη αυτή.

Η αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση πρέπει να μείνει στα χαρτιά!

 

Ακολουθήστε μας στο GoogleNews για να μάθετε πρώτοι μόνο τις ειδήσεις που σας ενδιαφέρουν

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Η πρώτη αργία του Σεπτεμβρίου για όλες τις τάξεις τη νέα σχολική χρονιά

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 27/8

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

κινητ
Τι έγινε όταν ένας καθηγητής απαγόρευσε κινητά και υπολογιστές στην τάξη: Πώς αντέδρασαν οι φοιτητές και τι άλλαξε στη μάθηση;
Παρά το γεγονός ότι δεν άλλαξε το περιεχόμενο ούτε το στυλ διδασκαλίας, οι πρόσφατες αξιολογήσεις του μαθήματος ήταν εντυπωσιακά πιο θετικές από κάθε...
Τι έγινε όταν ένας καθηγητής απαγόρευσε κινητά και υπολογιστές στην τάξη: Πώς αντέδρασαν οι φοιτητές και τι άλλαξε στη μάθηση;
Συνταξιούχος σε τράπεζα κοιτάει μέσα από το τζάμι
Ξεχάστε τη σύνταξη στα 62: Οι σημερινοί 55άρηδες θα δουλέψουν περισσότερο από ό,τι φαντάζονταν
Το ασφαλιστικό «ρολόι» χτυπά: Το 2030 οι συντάξεις θα έρχονται πιο αργά για όλους - Σε αδιέξοδο οι 55άρηδες, τα νέα μέτρα τους κρατούν στη δουλειά...
Ξεχάστε τη σύνταξη στα 62: Οι σημερινοί 55άρηδες θα δουλέψουν περισσότερο από ό,τι φαντάζονταν
Στέφανος Αρετάκης
Στέφανος Αρετάκης: Ποιος είναι ο Μαθηματικός φαινόμενο από το Παγκράτι με θεώρημα που φέρει το όνομά του
Από την Ελλάδα στο Κέμπριτζ και το University of Toronto, ο Στέφανος Αρετάκης ανοίγει νέους δρόμους στη μαθηματική επιστήμη, με την ανακάλυψη της...
Στέφανος Αρετάκης: Ποιος είναι ο Μαθηματικός φαινόμενο από το Παγκράτι με θεώρημα που φέρει το όνομά του