Thumbnail
Ηλίας Ν. Σμήλιος, δάσκαλος

Επειδή δυο μέρες τώρα μας έχουν πρήξει, με τα φληναφήματα του Φίλη στον “Εθνικό Διάλογο για την Παιδεία” τη μια, με τους 10.000 διορισμούς μονίμων εκπαιδευτικών την άλλη, μερικές σύντομες (και προς το παρόν) αποσπασματικές παρατηρήσεις:

1.    “Διάλογο για την Παιδεία” (Ε.Σ.Υ.Π.) έκανε πριν ένα χρόνο περίπου και ο (γνωστός και μη εξαιρετέος) Λοβέρδος. Άρα ως προς το γεγονός, “σιγά τα ωά”. Στο περιεχόμενο είναι το ζήτημα…

2.    Κάποιες (λίγες) από τις ανακοινώσεις στο φετινό “Διάλογο” ακούγονται σαν να απαντούν σε εκπαιδευτικά αιτήματα. Το παράδειγμα Διαμαντοπούλου (και όχι μόνο…) δείχνει ότι ο τρόπος ερμηνείας και εφαρμογής είναι το ζήτημα κι αν τελικά πάλι “βαφτίσουν το κρέας ψάρι”…

3.    Διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών προβλέπονταν και στον προϋπολογισμό του 2015. Κι όταν ανέλαβε η “πρώτη φορά αριστερά” στο υπουργείο Παιδείας τους αριθμοποίησε: 4500 διορισμούς ανακοίνωσε στις πρώτες συναντήσεις με τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες, 3500 μετά από ένα μήνα, 3000 μετά από άλλον ένα, 2500…, 2000… Και τελικά “μηδέν εις το πηλίκον”…

4.    Με δεδομένο (και μη αμφισβητήσιμο) ότι τα κενά ότι φέτος τα κενά στην εκπαίδευση (που καλύφθηκαν από αναπληρωτές ή παραμένουν και μάλλον μέχρι το τέλος θα παραμείνουν κενά) αγγίζουν τις 27.000 και σ” αυτά θα προστεθούν περισσότερα από 3.000 λόγω των νέων συνταξιοδοτήσεων, όσο εύπιστοι κι αν θέλουμε να είμαστε σε μια κυβέρνηση που δεν τήρησε καμιά απολύτως από τις δεσμεύσεις της, οι 10.000 διορισμοί είναι “σταγόνα στον ωκεανό” και καταδικάζουν τα σχολεία σε νέα κενά για την επόμενη χρονιά, αφού δεν θα υπάρχουν ούτε τα αναγκαία κονδύλια για 20.000 αναπληρωτές…

Μ” άλλα λόγια, από πολιτικούς αγύρτες χορτάσαμε τόσα χρόνια. Το κίνημα που δεν θα επιτρέψει την παραχάραξη των αιτημάτων του και την υιοθέτηση των πιο μαύρων αντιεκπαιδευτικών πολιτικών (στο όνομα της “αριστεράς” πάντα…) και θα κερδίσει το ενιαίο 12χρονο δημόσιο δωρεάν σχολείο και τη 2χρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή (ο τονισμός στα επίθετα και όχι στους αριθμούς) και τους αναγκαίους για τη λειτουργία του σχολείου διορισμούς εκπαιδευτικών είναι το ζητούμενο!

Κίνημα εκπαιδευτικό μα και λαϊκό και πάντως ανατρεπτικό!

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 13/10

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

dimoi_1.jpg
Προσλήψεις σε Δήμους: Το Υπουργείο Εσωτερικών άναψε το “πράσινο φως” για νέες θέσεις
Με αποφάσεις της υφυπουργού Βιβής Χαραλαμπογιάννη εγκρίνεται η απασχόληση προσωπικού σε δήμους όλης της χώρας – Δείτε αναλυτικά τον πίνακα
Προσλήψεις σε Δήμους: Το Υπουργείο Εσωτερικών άναψε το “πράσινο φως” για νέες θέσεις
τεμπη
Τέμπη: Ορίστηκε η ημερομηνία έναρξης της δίκης για το δυστύχημα
Ορίστηκε η ημερομηνία που θα ανοίξει το μεγάλο κεφάλαιο της δικαστικής διερεύνησης της τραγωδίας με τους 57 νεκρούς
Τέμπη: Ορίστηκε η έναρξη της δίκης για το δυστύχημα - Ποιοι θα βρεθούν στο εδώλιο
ντουντουκα
Σκληρή αντίδραση εκπαιδευτικών στη ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης: «Κάτω τα χέρια από τα σωματεία και τους διωκόμενους συναδέλφους»
Μαζική κινητοποίηση ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ ενάντια στις διώξεις για τις εξετάσεις PISA – Στήριξη στα μέλη της Ε ΕΛΜΕ-Θ
Σκληρή αντίδραση εκπαιδευτικών στη ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης: «Κάτω τα χέρια από τα σωματεία και τους διωκόμενους συναδέλφους»
ΕΚΠΑ
9ος Μαθητικός Διαγωνισμός 2025-2026: «Τα εκθέματα του μουσείου μέσα από τα μάτια των μαθητών»
Το Μουσείο Ιστορίας του ΕΚΠΑ και η Βιβλιοθήκη της Σχολής Θετικών Επιστημών διοργανώνουν τον καθιερωμένο μαθητικό διαγωνισμό για μαθητές Γυμνασίου και...
9ος Μαθητικός Διαγωνισμός 2025-2026: «Τα εκθέματα του μουσείου μέσα από τα μάτια των μαθητών»