πανελλαδικες σχεδιο
Χιλιάδες υποψήφιοι εξετάζονται σε μαθήματα που δεν διδάσκονται στα σχολεία τους παρά μόνο ως ενισχυτική διδασκαλία σε κάποιες Διευθύνσεις της χώρας μετά τη μέση της σχολικής χρονιάς!

Στο Ελεύθερο Σχέδιο σήμερα Πέμπτη και στο Γραμμικό Σχέδιο αύριο Παρασκευή, διαγωνίζονται στις Πανελλήνιες Εξετάσεις χιλιάδες υποψήφιοι  για τα ΑΕΙ. Αλλά αυτό δεν είναι το περίεργο και το εξόχως ανήθικο..

Το περίεργο και το εξόχως ανήθικο είναι ότι αυτά τα μαθήματα στα οποία εξετάζονται στις Πανελλήνιες Εξετάσεις, δεν διδάσκονται στο Λύκειο! 

Το τραγικό είναι ότι το υπουργείο Παιδείας την τρέχουσα σχολική χρονιά προέτρεψε τους υποψηφίους, εφόσον το επιθυμούν,  να παρακολουθήσουν τα φροντιστηριακά μαθήματα (Ενισχυτική Διδασκαλία), τα οποίο το ίδιο διοργανώνει και τα οποία ξεκίνησαν σε λίγες Διευθύνσεις εκπαίδευσης στις 9 Ιανουαρίου του 2024, δηλαδή στη μέση της σχολικής χρονιάς!

Αλλά υπάρχει και άλλο παράδοξο και εξίσου τραγικό:

Ποιοι θα βαθμολογήσουν τελικά το Ελεύθερο και το Γραμμικό Σχέδιο στις Πανελλήνιες Εξετάσεις στην Αθήνα και σε όλη την Ελλάδα είναι το εύλογο ερώτημα της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων. Στο ερώτημα αυτό η απάντηση από τη μεριά του Υπουργείου, απλώς  αναφέρεται η πληροφορία ότι δεν διδάσκονται τα Καλλιτεχνικά μαθήματα στο Λύκειο (παρατίθενται οι γνωστές σχετικές αποφάσεις-ΦΕΚ), καθώς και ότι πραγματοποιούνται τμήματα ΕΔΕΜ. Καμία απάντηση δεν δόθηκε στο φλέγον ζήτημα των βαθμολογητών!

Η ανακοίνωση της Ένωσης Εκπαιδευτικών Εικαστικών Μαθημάτων

Απαξιωτική η απάντηση του ΥΠΑΙΘΑ στο ερώτημα

ποιοι θα βαθμολογήσουν το Ελεύθερο και το Γραμμικό σχέδιο φέτος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις

Με έκπληξη και λύπη διαβάσαμε την απάντηση του ΥΠΑΙΘΑ στην επιστολή της Ένωσής μας/δελτίο τύπου 4/3/2024, με θέμα Πανελλήνιες Εξετάσεις: Πρόσκληση σε βαθμολογητές φαντάσματα!

Για την ακρίβεια πρόκειται για  μη-απάντηση, στο ερώτημά μας «ποιοι θα βαθμολογήσουν το Ελεύθερο και το Γραμμικό σχέδιο φέτος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις. Στην «απάντησή» αυτή του Υπουργείου, απλώς  αναφέρεται η πληροφορία ότι δεν διδάσκονται τα Καλλιτεχνικά μαθήματα στο Λύκειο (παρατίθενται οι γνωστές σχετικές αποφάσεις-ΦΕΚ), καθώς και ότι πραγματοποιούνται τμήματα ΕΔΕΜ. Καμία απάντηση δεν δόθηκε στο φλέγον ζήτημα των βαθμολογητών!

Όλα τα παραπάνω είναι συνέπειες του εξοβελισμού της διδασκαλίας στου Σχεδίου από το Λύκειο.

Επειδή το ζήτημα των εξετάσεων όμως είναι σοβαρότατο για τους δύο περίπου  χιλιάδες υποψηφίους των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων Ελεύθερο Σχέδιο και Γραμμικό Σχέδιο και χρειάζεται άμεση απάντηση και δίκαιη λύση,

Επειδή ως επιστημονικός φορέας δεν μπορούμε να επιτρέψουμε να βαθμολογούνται τα γραπτά από ανθρώπους που πιθανόν να μην έχουν διδάξει τα μαθήματα ποτέ, ή να μην έχουν την επαρκή εμπειρία,

Επειδή και η Ορθή Ανακοινοποίηση της πρόσκλησης των βαθμολογητών της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α’ Αθήνας (Αρ Πρωτ 7564/ Ανακοινοποίηση 1-3-2024), δεν είναι στην πραγματικότητα ορθή, εφόσον  καλεί εκπαιδευτικούς ΠΕ08 που διδάσκουν Ιστορία Τέχνης στα ΕΠΑΛ να βαθμολογήσουν. Ποιο μάθημα να βαθμολογήσουν; Ιστορία της Τέχνης ως  Πανελλαδικά εξεταζόμενο μάθημα; Δεν υπάρχει τέτοιο μάθημα! Και ποιοι θα βαθμολογήσουν τελικά το Ελεύθερο και το Γραμμικό Σχέδιο στην Αθήνα και σε όλη την Ελλάδα;

Επειδή το αντικείμενό μας φαίνεται ότι δεν είναι γνωστό στη διοίκηση, εφόσον διαδοχικά φάνηκε ότι δεν μπορεί να δώσει μία ορθή λύση.

Επειδή έχουμε χρέος να διασφαλίσουμε την ακεραιότητα των εξετάσεων και το δικαίωμα των υποψηφίων σε ίση μεταχείριση:

ΖΗΤΑΜΕ ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΥΠΑΙΘΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ  ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΕΓΚΑΙΡΩΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΡΑΠΕΥΣΟΥΜΕ  ΤΙΣ ΧΡΟΝΙΕΣ ΠΑΛΙΝΩΔΙΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥΣ.

ΖΗΤΑΜΕ

Να σταματήσει ο χρόνιος διασυρμός /η χρόνια κακοποίηση των Καλλιτεχνικών Μαθημάτων στο Ελληνικό Σχολείο και να αντιμετωπιστούν από τη διοίκηση με τη σοβαρότητα που απαιτεί το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας.

Να σταματήσει ο επί σειρά ετών εμπαιγμός/ η υποτίμηση/απαξίωση από τη διοίκηση του κλάδου των Καλλιτεχνών Εκπαιδευτικών ΠΕ08, που υπηρετούν  ένα σημαντικό τομέα του πολιτισμού.

Να σταματήσει η απαξίωση και ταλαιπωρία χιλιάδων υποψηφίων και των οικογενειών τους.

Για το ΔΣ

Η Πρόεδρος 

Ζωή Χατζή

Η Γραμματέας 

Νίκη Παληοκώστα

Όλα τα νέα και οι ειδήσεις που αφορούν τις Πανελλήνιες

Που θα ανέβουν οι βάσεις

«Απογείωση» στις Πανελλαδικές: Η επιλοχίας των Απάτσι με 19.360 μόρια ανοίγει φτερά για το Πανεπιστήμιο

Μηχανογραφικό 2025: Αυτός είναι ο χάρτης των αντιστοιχιών για 96 Τμήματα - Οι μεγάλες αλλαγές

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

φωτια
Χαλκιδική: Σε εξέλιξη η φωτιά στη Βουρβουρού – Μήνυμα του 112 για εκκένωση

Σε εξέλιξη είναι φωτιά που εκδηλώθηκε στην περιοχή Λιβάρι στη Βουρβουρού Χαλκιδικής το μεσημέρι της Τετάρτης...

Χαλκιδική: Σε εξέλιξη η φωτιά στη Βουρβουρού – Μήνυμα του 112 για εκκένωση
kataskinoseis200220.jpg
Κατασκηνώσεις ΥΠΑΙΘΑ 2025: Πρόσκληση συμμετοχής για εκπαιδευτικούς και υπαλλήλους - Αρχίζουν οι αιτήσεις
Αρχίζουν από αύριο (3/7) οι αιτήσεις για διακοπές στα καταλύματα του Υπουργείου Παιδείας - Η λίστα με τους δικαιούχους
Κατασκηνώσεις ΥΠΑΙΘΑ 2025: Πρόσκληση συμμετοχής για εκπαιδευτικούς και υπαλλήλους - Αρχίζουν οι αιτήσεις
sxoleia_sigxonefsis
Αριθμοί που πονάνε: Τα στοιχεία για τις συγχωνεύσεις σχολείων το 2024–2025 - Ακόμα λιγότερες αίθουσες και περισσότεροι μαθητές τη νέα σχολική χρονιά
Όταν το σχολείο στενεύει - Οι συγχωνεύσεις που πνίγουν την εκπαίδευση
Αριθμοί που πονάνε: Τα στοιχεία για τις συγχωνεύσεις σχολείων το 2024–2025 - Ακόμα λιγότερες αίθουσες και περισσότεροι μαθητές τη νέα σχολική χρονιά
ypourgeio paideias
Εκπαιδευτικοί στο alfavita: «Το Υπουργείο Παιδείας να εξετάσεις άμεσα τις ενστάσεις αποσπάσεων 2025-2026»
Με επιστολή τους προς την Υπουργό Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη, οι εκπαιδευτικοί ζητούν την επίσπευση της διαδικασίας πριν την έναρξη της νέας σχολικής...
Εκπαιδευτικοί στο alfavita: «Το Υπουργείο Παιδείας να εξετάσεις άμεσα τις ενστάσεις αποσπάσεων 2025-2026»