πανελλαδικές εξετάσεις, πανελλήνιες
Ακόμα μια επιστολή διαμαρτυρίας μητέρας υποωηφίου με το παλαιό σύστημα για τα ποσοστά που δόθηκαν Αυτή τη φορά η επιστολή αναφέρεται στο ποσοστό για τα τμήματα Μουσικών Σπουδών των Πανεπιστημίων Μακεδονίας, Ιονίου και Ιωαννίνων

Πριν προβώ σε αυτή την επιστολή, σήμερα 23/07/2020 επικοινώνησα με την Προϊστάμενη του Τμήματος των Πανελλαδικών Εξετάσεων Γενικών Λυκείων και Εξετάσεων ΑΣΕΠ του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Ο λόγος ήταν να μου επιβεβαιώσει αυτά που εγώ ως μητέρα ενός υποψήφιου με το Παλαιό Σύστημα έχω εκτιμήσει.

Μου επιβεβαίωσε ότι το ποσοστό συμμετοχής των υποψηφίων με το Παλαιό Σύστημα από το 1ο πεδίο, για τα τμήματα Μουσικών Σπουδών των Πανεπιστημίων Μακεδονίας, Ιουνίου και Ιωαννίνων, είναι 9,51% .

Οι υποψήφιοι, παλαιού και νέου συστήματος, για την εισαγωγή τους στις παραπάνω σχολές έδωσαν εξετάσεις στην  Έκθεση και στα ειδικά μαθήματα Μουσικής Αντίληψης και Μουσικής Εκτέλεσης και Γνώσης.

Συνεπώς «Παλαιοί και Νέοι» υποψήφιοι δώσανε σε τρία μαθήματα εκ των οποίων τα δύο ήταν απολύτως ίδια.

Ο γιός μου συμμετείχε στις Πανελλήνιες από το 1Ο πεδίο με το Παλαιό σύστημα και συνεπώς αντιστοιχεί στο ποσοστό του 9,51%, που αναλογεί στο πεδίο του.

Και τώρα τα θαυμαστά νούμερα που αποδεικνύουν περίτρανα πως ένα ποσοστό που γίνεται αναγωγή σε χιλιάδες υποψηφίους ανά πεδίο, δεν έχει καμία απολύτως εφαρμογή και σχέση σε μικρότερη κλίμακα.

Ο συνολικός αριθμός των θέσεων στο Τμήμα Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης και τα Τμήματα Μουσικών σπουδών των Πανεπιστημίων Μακεδονίας, Ιονίου και Ιωαννίνων είναι 352.

Οι θέσεις που αναλογούν στους υποψήφιους με το Παλαιό Σύστημα είναι (352 Χ 9,51%) 33,47 θέσεις.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχουν αναρτηθεί στα φοιτητικά νέα (τα οποία επισυνάπτω), το σύνολο των υποψηφίων για τις συγκεκριμένες σχολές ήταν 740 εκ των οποίων οι 152 με το Παλαιό σύστημα.

Συνεπώς οι υποψήφιοι με το Παλαιό σύστημα είναι το 20,21% και όχι το 9,51% και οι θέσεις που αντιστοιχούν στην πραγματικότητα βάση των υποψηφίων είναι 71,14 θέσεις και όχι 33,47.

Από τις 352 οι 318,53 θέσεις στα Πανεπιστήμια είναι για τους Υποψηφίους με το Νέο σύστημα που αντιστοιχεί, 1 θέση ανά 1,8 υποψήφιους (588 υποψήφιοι / 318,5 θέσεις).

Από τις 352 θέσεις οι 33,47 θέσεις στα Πανεπιστήμια είναι για τους Υποψηφίους με το Παλαιό σύστημα που αντιστοιχεί 1 θέση ανά  4, 54 υποψηφίους(152 υποψήφιοι / 33,47 θέσεις).

Τα νούμερα είναι πάντα αδιάσειστα και δείχνουν την πραγματικότητα.

Και η πραγματικότητα δείχνει ότι η αναλογία των χιλιάδων δεν λειτουργεί δίκαια και ισόνομα σε πολύ μικρότερα μεγέθη.

Παρακαλώ όποιος θεωρεί τον εαυτό του συν-υπεύθυνο για την διασφάλιση της ισονομίας προς τους υποψηφίους που προσπαθούν για 2η φορά να πετύχουν τα «ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥΣ», ας κάνει ότι θεωρεί απαραίτητο για να διορθωθεί αυτό το «στατιστικό λάθος».

Μην υποθηκεύσουμε το μέλλον των παιδιών μας , Παλαιού και Νέου Συστήματος, απλώς για ένα στατιστικό λάθος.

Με εκτίμηση και ελπίδα για μία ισόνομη και δίκαιη διαχείριση του θέματος.

Κ.Νάνου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Πανελλαδικές 2024: Τι σημαίνει η ήπια αύξηση του αριθμού εισακτέων που ανακοίνωσε ο Κυριάκος Πιερρακάκης

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 22 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 22/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

smartphone_apps.jpg
5 εφαρμογές επεξεργασίας φωτογραφιών για να κατεβάσεις στο smartphone σου
Δεν έχει σημασία πόσο φανατικός φωτογράφος είσαι με το κινητό σου, κάθε σου λήψη μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερη με λίγη επεξεργασία
5 εφαρμογές επεξεργασίας φωτογραφιών για να κατεβάσεις στο smartphone σου
σχολεία
Η παιδεία στον «γύψο» της χούντας
«Στα τριάντα εννιά χρόνια από τη δικτατορία της 21ης Aπριλίου ουδείς νοήμων και λογικός άνθρωπος έχει βρεθεί να πει έναν καλό λόγο για την...
Η παιδεία στον «γύψο» της χούντας