ΝΙΚΟΣ ΤΣΟΥΛΙΑΣ

Δύο συγκρουόμενα παραδείγματα αξιολόγησης (β' μέρος)
Δύο συγκρουόμενα παραδείγματα αξιολόγησης (β' μέρος)
«Θέλουν απλά να περάσουν στο κομματικό τους ακροατήριο την άποψη ότι αξιολογεί τους εκπαιδευτικούς – με μια διαδικασία που απλά και μόνο θέτει τους...
Δύο συγκρουόμενα παραδείγματα αξιολόγησης (β' μέρος)
Η «πρόοδος» προάγει την ύβρη;
Η «πρόοδος» προάγει την ύβρη;
Η γνώση του ανθρώπου δεν γίνεται σοφία και δεν καλλιεργεί τις αρετές του για να μετασχηματίσει το περιεχόμενο της ζωής του, έτσι ώστε να αναζητήσει...
Η «πρόοδος» προάγει την ύβρη;
Όλη η ζωή μας αφηγήσεις είναι…
Όλη η ζωή μας αφηγήσεις είναι…
«Αλλά οι αφηγήσεις δεν είναι μόνο του παρελθόντος ίχνη και πατημασιές. Κάθε όνειρό μας, κάθε φαντασίωσή μας, κάθε μυθοπλασία μας εμπεριέχει...
Όλη η ζωή μας αφηγήσεις είναι…
Ο σεβασμός στο σχολείο και παντού
Ο σεβασμός στο σχολείο και παντού

Αν θελήσουμε να βρούμε τον ενδότερο πυρήνα της καταστατικής σύστασης του σχολείου, ως του θεμελιακού για κάθε κοινωνία και κάθε εποχή θεσμού...

Ο σεβασμός στο σχολείο και παντού