Καταγγελία: Η γνωριμία από το Instagram κατέληξε σε βιασμό στο Αιτωλικό
19χρονη κατήγγειλε 37χρονο για βιασμό στο Αιτωλικό

Ένας 37χρονος κατηγορείται ότι βίασε μια 19χρονη που γνώρισε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, σύμφωνα με καταγγελία στο Αιτωλικό

Όπως αναφέρει το newsbeast.gr, οι δυο τους είχαν κλείσει ραντεβού κοντά στο γυμνάσιο στην περιοχή της Κατοχής, ωστόσο, ο 37χρονος με το πρόσχημα ότι θα πάνε βόλτα οδήγησε την 19χρονη στο σπίτι. Εκεί, με απειλή χρήσης σωματικής βίας, την κράτησε για αρκετή ώρα και την εξανάγκασε σε συνουσία χωρίς τη θέλησή της.

Τελικά, μετά από αρκετές ώρες την άφησε ελεύθερη να επιστρέψει στο σπίτι της.

Την επόμενη μέρα, η νεαρή κοπέλα κατήγγειλε το περιστατικό στην ΕΛ.ΑΣ. και σε βάρος του 37χρονου σχηματίστηκε βαρύτατη ποινική δικογραφία.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»