Παραμένει η χρήση μάσκας για κορονοϊό στους εξωτερικούς χώρους καθώς η επιτροπή των ειδικών που συνεδρίασε σήμερα, Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου, δεν άναψε το πράσινο φως για να καταργηθεί από τους εξωτερικούς χώρους.
Το συγκεκριμένο μέτρο αναμένεται να τεθεί εκ νέου επί τάπητος από την Επιτροπή στη συνεδρίαση της επόμενης εβδομάδας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτό που αναμένεται να απασχολήσει, είναι αυτό που εφαρμόστηκε και πέρσι το καλοκαίρι, δηλαδή, σύσταση για χρήση μάσκας σε εξωτερικούς χώρους όπου υπάρχει συνωστισμός.