Την τρίτη δόση του εμβολίου κατά του κορονοιού καλούνται να κάνουν οι πολίτες άνω των 50 ετών και τα άτομα με υποκείμενα νοσήματα που ανήκουν στην ομάδα Α και Β με δεδομένο ότι έχουν συμπληρωθεί 6 μήνες από την διενέργεια της δεύτερης δόσης.
Αυτό ανακοίνωσε ο γενικός γραμματέας Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, Μάριος Θεμιστοκλέους, κατά την καθιερωμένη ενημέρωση της Πέμπτης για τον κορονοϊό.
Σύμφωνα με τον ίδιο, η πλατφόρμα θα ανοίξει την Κυριακή 9 Οκτωβρίου τις απογευματινές ώρες.
Η ομάδα αυτή υπολογίζεται στην πρώτη της φάση γύρω στα 100.000 άτομα.