Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία υποβολής αιτήσεων σε δύο φορείς του ευρύτερου δημοσίου τομέα.
Παράλληλα ετοιμάζεται η έκδοση προκήρυξης σε τρίτο φορέα.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν τώρα να υποβάλουν αίτηση σε θέσεις που προσφέρουν ΔΕΗ και ΕΥΔΑΠ και το αμέσως προσεχές διάστημα στον ΟΣΕ.
Δείτε παρακάτω αναλυτικά τις προκηρύξεις: