Thumbnail

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ

ΑΡΙΣΤΕΡΗ
ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΕκπαιδευτικών ΠΕ-ΔΕ  
Αθήνα 26/4/13
 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
 
Η  ΔΗΑΡΜΕ εκπαιδευτικών με αφορμή τις προωθούμενες διατάξεις του Υπουργείου Παιδείας σε σχέση με το ωράριο των Εκπ/κων και τις μεταθέσεις δηλώνει την κάθετη αντίθεσή της στις μεθοδεύσεις του Υπουργείου ,που για άλλη μια φορά λαμβάνονται χωρίς διάλογο και πριν παρουσιαστεί ένα ολοκληρωμένο σχέδιο οργανο-διοικητικής μεταρρύθμισης της Γενικής Εκπαίδευσης, το οποίο και θεωρούμε παραπάνω από αναγκαίο. 
Υπενθυμίζουμε ότι έχουμε ζητήσει να σταματήσει το απαράδεκτο καθεστώς των αποσπάσεων των Εκπαιδευτικών σε διοικητικές ή άλλες θέσεις του Δημοσίου και ταυτόχρονα να γίνει ορθολογική κατανομή του πλεονάζοντος προσωπικού εντός του ίδιου ΠΥΣΠΕ-ΠΥΣΔΕ ή,σε ακραίες περιπτώσεις,του ίδιου Νομού. .
Οι οποιεσδήποτε ελλείψεις που ενδεχομένως θα προκύψουν μετά την εφαρμογή των προηγουμένων, θα μπορούσαν να αντιμετωπισθούν με υπερωριακή ανάθεση, το κόστος της οποίας είναι αμελητέο, καθώς και με τη διεκδίκηση πρόσληψης περισσότερων αναπληρωτών με επαναπροσδιορισμό των κονδυλίων ΕΣΠΑ που αναφέρονται στην Εκπαίδευση, ώστε, έστω και με αυτό τον ατελή τρόπο, να συνεχίσει η ανανέωση του εκπαιδευτικού προσωπικού, αναγκαία συνθήκη για την ευρωστία των εκπαιδευτικών συστημάτων, την οποία πλήττει καταφανώς η εκπαιδευτική κρίση. 
Η ΔΗΑΡΜΕ τονίζει για άλλη μια φορά ότι αποφάσεις που δεν λαμβάνουν υπ’ όψιν τις συνθήκες άσκησης του εκπαιδευτικού  λειτουργήματος σε σχέση με τον λοιπό δημόσιο τομέα, καθώς και τη δυσχερή θέση που έχουν περιπέσει οι εκπαιδευτικοί,  μετά και τις μειώσεις των αποδοχών τους, ανεξάρτητα των όποιων προθέσεών τους, θα έχουν ως μοναδικό αποτέλεσμα την τελειωτική αποδιοργάνωση του σχολείου. 
Τέλος, επειδή όπως είναι γνωστό καμία εκπαιδευτική μεταρρύθμιση δεν μπορεί να γίνει χωρίς ή πολύ περισσότερο ενάντια στους εκπαιδευτικούς, θα συνεχίσουμε τον αγώνα για μεταρρύθμιση του συστήματος, αλλά θα σταθούμε ενάντια στη θεσμοθέτηση προτάσεων  που υποβαθμίζουν ακόμα περισσότερο την Εκπαίδευση περισσότερο στη χώρα μας, από οποιοδήποτε και αν προέρχονται.
 
Από το Συντονιστικό της ΔΗΑΡΜΕ
 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Η ύλη για 70.000 υποψήφιους ως 14/5 με τις λύσεις

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 15/05

ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

saek
Ηχηρό «όχι» από τους Διευθυντές ΣΑΕΚ στις αλλαγές του ΥΠΑΙΘΑ - Αντίθετοι σε συγχωνεύσεις και περικοπές ειδικοτήτων
Θέσεις της Πανελλήνιας Ένωσης Διευθυντών ΣΑΕΚ για τις πρόσφατες εγκυκλίους και εξαγγελίες του Υπουργείου Παιδείας
Ηχηρό «όχι» από τους Διευθυντές ΣΑΕΚ στις αλλαγές του ΥΠΑΙΘΑ - Αντίθετοι σε συγχωνεύσεις και περικοπές ειδικοτήτων
peripoliko
Μητροκτονία στη Λάρισα: «Μου έλεγε ότι δεν δουλεύω και είμαι τεμπέλης» – Απαθής ο 21χρονος δολοφόνος της μητέρας του
Σύμφωνα με τα όσα κατέθεσε στους αστυνομικούς, το έγκλημα έγινε έπειτα από καβγά με τη μητέρα του σχετικά με την απουσία σταθερής δουλειάς
Μητροκτονία στη Λάρισα: «Μου έλεγε ότι δεν δουλεύω και είμαι τεμπέλης» – Απαθής ο 21χρονος δολοφόνος της μητέρας του
epidomata kratos
ΔΥΠΑ: Επίδομα έως 1.000 ευρώ για ανέργους που συμμετέχουν σε προγράμματα κατάρτισης
Χιλιάδες άνεργοι μπορούν να επωφεληθούν από νέο πρόγραμμα κατάρτισης της ΔΥΠΑ, αποκτώντας σύγχρονες δεξιότητες και οικονομική ενίσχυση έως 1.000 ευρώ
ΔΥΠΑ: Επίδομα έως 1.000 ευρώ για ανέργους που συμμετέχουν σε προγράμματα κατάρτισης
iep
Ανοιχτή πρόσκληση σε εκπαιδευτικούς για συμμετοχή στο διεθνές πρόγραμμα "SYNAPSES International Course 2025"
Πρόσκληση εκπαιδευτικών και διευθυντών σχολικών μονάδων για συμμετοχή στο διεθνές επιμορφωτικό πρόγραμμα SYNAPSES International Course 2025”
Ανοιχτή πρόσκληση σε εκπαιδευτικούς για συμμετοχή στο διεθνές πρόγραμμα "SYNAPSES International Course 2025"