«Αντί η κυβέρνηση και το Υπουργείο, να «αξιολογήσουν» τα προγράμματα σπουδών, το περιεχόμενο των σπουδών, επιτίθενται στο πιο ευάλωτο κομμάτι της εκπαίδευσης, τους νεοδιόριστους»

Αναφερόμενη στην τροπολογία του υπουργείου Παιδείας που επισπεύδει τη διαδικασία έναρξης της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, η ΕΛΜΕ Λευκάδας υποστηρίζει ότι «δίνεται η δυνατότητα όπου έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής Συμβούλων να ξεκινήσουν άμεσα την «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών και μάλιστα πρώτα των νεοδιόριστων».

«Αντί η κυβέρνηση και το Υπουργείο, να «αξιολογήσουν» τα προγράμματα σπουδών, το περιεχόμενο των σπουδών, τα «νέα» αναλυτικά τους προγράμματα και συνολικά τα νομοθετήματά τους στην εκπαίδευση, επιτίθενται στο πιο ευάλωτο κομμάτι της εκπαίδευσης, τους νεοδιόριστους» επισημαίνει η ΕΛΜΕ Λευκάδας.

«Με μοχλό την «αξιολόγηση» θέλουν να προχωρήσουν πιο γρήγορα την ταξική διαφοροποίηση των σχολείων, την «αυτονομία και τις δεξιότητες», την «εξοικονόμηση πόρων και τις περικοπές». Παράλληλα ενισχύουν την εντατικοποίηση της δουλειάς μας, καθιερώνουν τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, ενώ στο βάθος έχει τη σύνδεση της αξιολόγησης με τους μισθούς ακόμα και τις απολύσεις» πρόσθεσε.

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Ακολουθεί η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Λευκάδας:

Διαδικασίες - εξπρές κυβέρνησης και Υπουργείου Παιδείας, να «τρέξουν» τη λεγόμενη ατομική «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών!

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Σε ένα άσχετο νομοσχέδιο του Υπουργείου Μεταφορών, όπως μας έχει πια συνηθίσει, το Υπουργείο Παιδείας φέρνει τροπολογία, ώστε να επισπεύσει τη διαδικασία έναρξης της ατομικής «αξιολόγησης» των εκπαιδευτικών. Με τη συγκεκριμένη τροπολογία δίνεται η δυνατότητα όπου έχουν ολοκληρωθεί οι διαδικασίες επιλογής Συμβούλων να ξεκινήσουν άμεσα την «αξιολόγηση» των εκπαιδευτικών και μάλιστα πρώτα των νεοδιόριστων, όπως ήδη είχε ανακοινωθεί.

Αντί η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ να απολογηθούν και να πάρουν μέτρα:

Για τα σχολεία, στα οποία η ΔΕΗ κόβει το ρεύμα εν ώρα μαθήματος (Άρτα).

Για τις άθλιες υποδομές που καταρρέουν και οδήγησαν μέχρι και σε τραγικό θάνατο μαθητή μας (Σέρρες).

Για την έξωση μαθητών από τα σχολεία τους εν μέσω σχολικής χρονιάς (Αιγάλεω).

Για τις ελλείψεις εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης ακόμα και στα μέσα της σχολικής χρονιάς.

Για την απουσία οποιασδήποτε στήριξης στους εκπαιδευτικούς και στους μαθητές, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα σοβαρά μαθησιακά, κοινωνικά και ψυχοσυναισθηματικά προβλήματα που οξύνονται απότομα τα τελευταία χρόνια.

Συνεχίζουν να εξαπατούν τους γονείς, τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς με τις κάλπικες διακηρύξεις περί «στήριξης και αναβάθμισης του εκπαιδευτικού έργου».

Αντί η κυβέρνηση και το Υπουργείο, να «αξιολογήσουν» τα προγράμματα σπουδών, το περιεχόμενο των σπουδών, τα «νέα» αναλυτικά τους προγράμματα και συνολικά τα νομοθετήματά τους στην εκπαίδευση, επιτίθενται στο πιο ευάλωτο κομμάτι της εκπαίδευσης, τους νεοδιόριστους συναδέλφους μας!

Με μοχλό την «αξιολόγηση» θέλουν να προχωρήσουν πιο γρήγορα την ταξική διαφοροποίηση των σχολείων, την «αυτονομία και τις δεξιότητες», την «εξοικονόμηση πόρων και τις περικοπές». Παράλληλα ενισχύουν την εντατικοποίηση της δουλειάς μας, καθιερώνουν τις ελαστικές σχέσεις εργασίας, ενώ στο βάθος έχει τη σύνδεση της αξιολόγησης με τους μισθούς ακόμα και τις απολύσεις. Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας θέλουν να απεμπολήσουν την ευθύνη που τους αναλογεί και να μεταθέσουν τις δικές τους ευθύνες για τα «χάλια» του εκπαιδευτικού συστήματος στους ίδιους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές.

Όλοι γνωρίζουμε από «πρώτο χέρι» τα «έργα και τις ημέρες» κυβέρνησης και Υπουργείου Παιδείας. Αν πρόθεσή τους ήταν να στηρίξουν τη λειτουργία των σχολείων, θα είχαν ικανοποιήσει τις δίκαιες διεκδικήσεις μας. Θα είχαν για παράδειγμα προχωρήσει σε μαζικούς μόνιμους διορισμούς, θα είχαν μειώσει τον αριθμό των μαθητών στις τάξεις, θα είχαν αυξήσει τη χρηματοδότηση των σχολείων, θα είχαν προχωρήσει σε ουσιαστικές επιμορφώσεις των εκπαιδευτικών, θα είχαν αντιμετωπίσει όλες τις αρνητικές επιπτώσεις στο μορφωτικό και κοινωνικό-ψυχολογικό επίπεδο των παιδιών από την πανδημία, αλλά και την οικονομική κρίση.

Η επίσημη έναρξη της λεγόμενης αξιολόγησης των εκπαιδευτικών πρέπει να βρει όλο τον κλάδο σε θέση μάχης! Είναι αιτία πολέμου για όλους τους συναδέλφους!

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Λευκάδας

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Αποκτήστε όλη την ύλη μαζι με εξπρες προετοιμασία μόνο 200 ευρώ

ΝΕΟ ΕΚΤΑΚΤΟ 400 ευρώ επίδομα σε 150000 εργαζόμενους - Αιτήσεις ΕΔΩ

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής του Παν.Πατρών με μόνο 20 ευρώ το μήνα

Παν.Πατρών: Υποτροφίες σε Μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής - Αιτήσεις μέσω alfavita.gr

ΑΣΕΠ - Προλάβετε προκηρύξεις: Πάρτε σε 2 μόνο ημέρες online Πιστοποίηση Αγγλικών με 111 ευρώ

Απαραίτητο τυπικό προσόν ECDL - Πιστοποίηση Υπολογιστών μόνο με 100 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

elas-peripoliko
Εύβοια: Συνελήφθη ο θείος του 3χρονου αγοριού - Αναζητείται και ο παππούς του
Για ανθρωποκτονία από αμέλεια συνελήφθη ο θείος του 3χρονου αγοριού, που πέθανε από την πτώση κολώνας
Εύβοια: Συνελήφθη ο θείος του 3χρονου αγοριού - Αναζητείται και ο παππούς του
στε-ste
ΣτΕ: Αντισυνταγματικές οι διατάξεις με τις οποίες δεν μοριοδοτείται η προϋπηρεσία εκπαιδευτικών στον ιδιωτικό τομέα
Αντισυνταγματικότητα των διατάξεων του άρ. 53 ν. 4589/2019 με τις οποίες δεν μοριοδοτείται η προϋπηρεσία εκπαιδευτικών στον ιδιωτικό τομέα -...
ΣτΕ: Αντισυνταγματικές οι διατάξεις με τις οποίες δεν μοριοδοτείται η προϋπηρεσία εκπαιδευτικών στον ιδιωτικό τομέα
koritsaki
Καταδικάστηκαν δύο ένοικοι πολυκατοικίας για καγκελόπορτα που καταπλάκωσε 4χρονη στο Κορδελιό
Η μητέρα του παιδιού περιέγραψε στο δικαστήριο τις σοκαριστικές στιγμές που βίωσε όταν, συνοδεύοντας τα δύο ανήλικα παιδιά της, είδε την βαριά...
Καταδικάστηκαν δύο ένοικοι πολυκατοικίας για καγκελόπορτα που καταπλάκωσε 4χρονη στο Κορδελιό