Εκπαιδευτικοί: «Ενισχυτική» κοροϊδία στα καλλιτεχνικά μαθήματα
Το υπουργεί Παιδείας, αφού κατάργησε τα καλλιτεχνικά μαθήματα από το Λύκειο, συνεχίζει να εμπαίζει εκπαιδευτικούς και μαθητές με την προσχηματική ένταξη των καλλιτεχνικών μαθημάτων  στην ενισχυτική διδασκαλία, υπονομεύοντας ταυτόχρονα τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών

Έντονη είναι η διαμαρτυρία των εκπαιδευτικών μετά την ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας για την έναρξη της ενισχυτικής διδασκαλίας στα καλλιτεχνικά μαθήματα.

Η Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης κατηγορεί την κυβέρνηση και το υπουργείο Παιδείας, ότι εκτός του ότι αποκλείει χιλιάδες μαθητές από την εκπαιδευτική διαδικασία υπονομεύει ταυτόχρονα και τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών που καλούνται από τους Διευθυντές Εκπαίδευσης να «αναπληρώσουν» την ενισχυτική διδασκαλία των μαθημάτων αυτών.

Οι εκπαιδευτικοί ζητούν να επανέλθουν τα καλλιτεχνικά μαθήματα στο σχολείο. Διαφορετικά μοναδική υποχρεωτικά «λύση» για τους μαθητές είναι τα ιδιωτικά φροντιστήρια με τα  τσουχτερά δίδακτρα.

Η ανακοίνωση της Γ΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Εντός ενός  Σαββατοκύριακου (15 έως 18/1) οι  μαθητές και οι γονείς τους κλήθηκαν να δηλώσουν ενδιαφέρον  για την παρακολούθηση της «ενισχυτικής διδασκαλίας» των Ειδικών Πανελλαδικώς Εξεταζόμενων Μαθημάτων και των σχολικών μονάδων για τη συγκρότηση των ειδικών τμημάτων.

Είναι αμφίβολο αν είχαν προλάβει να ενημερωθούν έστω και ελάχιστοι μαθητές, γονείς ή σχολικές μονάδες.

Με ανύπαρκτα τα κατηργημένα καλλιτεχνικά μαθήματα σε όλες τις λυκειακές τάξεις δημιουργείται μεγάλο γνωστικό κενό ως και τη Γ τάξη, το οποίο δεν μπορεί να καλύψει ΚΑΜΙΑ ενισχυτική διδασκαλία. Επιπρόσθετα, η ένταξη τους σε πρόγραμμα  ενισχυτικής, μετά το πέρας των μαθημάτων, καθιστά χρονικά απαγορευτική, άρα πρακτικά ανεφάρμοστη την παρακολούθηση, ειδικά μαθητές της Γ΄ Λυκείου. Το πιθανότερο είναι να λειτουργήσουν ελάχιστα τμήματα σε μεγάλα μόνο αστικά κέντρα, κάτι το οποίο δεν θα αντικατοπτρίζει τις πραγματικές μορφωτικές ανάγκες των μαθητών για τη διδασκαλία αυτών διδακτικών αντικειμένων .

Η διαφαινόμενη αναγκαστική μετακίνηση αρκετών μαθητών σε μεγάλες αποστάσεις (ακόμα και από νομό σε νομό) λειτουργεί αποτρεπτικά στην ουσιαστική και απρόσκοπτη παρακολούθηση. Κρίνεται δε χρονικά απαγορευτική η συμμέτοχή μαθητών που φοιτούν σε ειδικά Λύκεια (Μουσικά, Καλλιτεχνικά, Πειραματικά) καθώς οι πρωινές διδακτικές δραστηριότητες επεκτείνονται και κατά την μεσημεριανή ζώνη.

Η όλη μεθόδευση του ΥΠΑΙΘ  προδικάζει την αποτυχία ακόμα και αυτών των υποαντισταθμιστικών μέτρων, η οποία  θα επιχειρηθεί  να χρεωθεί στο  μειωμένο ενδιαφέρον των μαθητών για τα Καλλιτεχνικά Μαθήματα ,αθωώνοντας τις κατά συρροή εγκληματικές επιλογές της ηγεσίας του υπουργείου παιδείας και αφήνοντας ως μοναδική υποχρεωτικά «λύση» για τους μαθητές τα ιδιωτικά φροντιστήρια με τα  τσουχτερά δίδακτρα.

Για την εφαρμογή αυτής της κουτσουρεμένης ενισχυτικής το Υπουργείο επιστράτευσε τους Διευθυντές Εκπαίδευσης  που προσπαθούν να  στελεχώσουν κάποια σκόρπια Τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας, παραβιάζοντας εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών. Καλούν συνάδελφους-ισσες εκτάκτως, μόνιμους ή αναπληρωτές για δύο ώρες που τους υπολείπονται να συμπληρώσουν ωράριο στην «ενισχυτική», αντί της πρόσληψης τουλάχιστον αναπληρωτών, όπως γίνεται με την ενισχυτική διδασκαλία στα Γυμνάσια.

Πρόκειται για νέα παραβίαση των μορφωτικών αναγκών των μαθητών και των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών. Ετοιμάζουν το δρόμο, μετά τον εξοστρακισμό συγκεκριμένων μαθημάτων από τα σχολεία, οι εκπαιδευτικοί να χρησιμοποιηθούν για εξωδιδακτική απασχόληση. Είναι δοκιμασμένη πρακτική και την ακολούθησαν για τεχνικές ειδικότητες, μετά την  περίοδο της διαθεσιμότητας που έστελναν τους εκπαιδευτικούς στα ΙΕΚ. Σε κάθε περίπτωση δηλώνουμε πως δεν πρόκειται να δεχτούμε  παραβίαση του  ωραρίου των εκπαιδευτικών και απαιτούμε να τηρηθούν τα κριτήρια της διαφάνειας, ισονομίας  και αντικειμενικότητας στις διαδικασίες που θα ακολουθηθούν.

Απαιτούμε από το Υπουργείο Παιδείας να σταματήσει να εμπαίζει μαθητές και εκπαιδευτικούς με  φθηνές και εκ προοιμίου υπονομευμένες διαδικασίες υποτιθέμενων αντισταθμιστικών μέτρων.

Να επαναφέρει τα Καλλιτεχνικά Μαθήματα στο κανονικό-υποχρεωτικό σχολικό πρόγραμμα του Λυκείου, ώστε να διασφαλιστεί πραγματικά η απρόσκοπτη συνέχεια της διδασκαλίας τους και η δυνατότητα όλων των μαθητών για εισαγωγή τους στις καλλιτεχνικές σχολές της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

εκπαιδευτικοσ
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
«Θα ήταν σοβαρή παράλειψη η μη συμμετοχή και εκπαιδευτικών ΠΕ71 οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε θέματα προσαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων όλων των...
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
eidiki_agogi_4.jpg
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
«Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα...
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
papei_9.jpg
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Πανεπιστημίου Πειραιώς
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών
Υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης
ΑΣΕΠ 3Κ/2020: Τα προσωρινά αποτελέσματα για το υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
Οι πίνακες με τα προσωρινά αποτελέσματα για μόνιμη πρόσληψη στο υπουργείο Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων
ΑΣΕΠ 3Κ/2020: Τα προσωρινά αποτελέσματα για το υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων