, παρότι η εκπαιδευτική κοινότητα τους προειδοποίησε να μην τολμήσουν να φέρουν το νεοφιλελεύθερο νομοσχέδιο εν μέσω πανδημίας και κοινωνικού αποκλεισμού με τους εκπαιδευτικούς φορείς «στο σπίτι», επέλεξαν τελικά το αντίθετο. Το φανέρωσαν σήμερα για να το φέρουν προς ψήφιση άμεσα. Να φέρουν προς ψήφιση νομοσχέδιο που περιλαμβάνει διατάξεις αντιδραστικές, βαθιά νεοφιλελεύθερες- συνέχεια του νόμου που αναγνωρίζει τους τίτλους των κολεγίων ως πανεπιστημιακά πτυχία - που θα γυρίσουν την εκπαίδευση στον καιρό των μνημονίων, των αγαπημένων τους χρόνων 2012-2014 και ακόμη πιο πίσω με αναχρονιστικές διατάξεις βγαλμένες από το «πειθαρχικό» οπλοστάσιο προ του 1980.
- Επιδιώκουν να αλλάξουν την ίδια τη φιλοσοφία του νηπιαγωγείου δίνοντάς του χαρακτηριστικά Γυμνασίου με εκτεταμένη εισαγωγή ξεχωριστών διδακτικών αντικειμένων, αγνοώντας τα αναλυτικά προγράμματα και τα περί διαθεματικότητας και ολιστικής γνώσης.
- Επαναφέρουν την τιμωρητική προσωπική αξιολόγηση στο πνεύμα του Π.Δ. 152 της συγκυβέρνησης Ν.Δ. - ΠΑΣΟΚ και προχωράνε και στην εξωτερική αξιολόγηση-κατηγοριοποίηση των σχολείων εμπλέκοντας μάλιστα και τους δήμους ως αξιολογητές!
- Αυξάνουν τον ανώτερο αριθμό μαθητών/τριών ανά τμήμα από 22 στους 26. Έτσι σκέφτονται να καλύψουν τις ανάγκες της εκπαίδευσης: Να μειώσουν τα τμήματα , να ¨τσουβαλιάσουν¨τους μαθητές αλλά και να αφήσουν χιλιάδες αναπληρωτές στην ανεργία.
- Η ΝΔ του κ. Μητσοτάκη με αυτό το νομοσχέδιο βρήκε τι λείπει σήμερα από το εκπαιδευτικό σύστημα, βρήκε την αιτία των όποιων προβλημάτων συμπεριφοράς των μαθητών και εφαρμόζοντας "παιδαγωγική από το ...μέλλον" δίνει τη λύση: Να "χαρακτηρίζονται" οι μαθητές και οι μαθήτριες με καταγραφή της "διαγωγής" τους. «Κοσμιοτάτη», «Κοσμία», «επίμεμπτη» με ολίγον λεκτικό εκσυγχρονισμό, σε Εξαιρετική, Καλή, Μεμπτή. Για τη βέργα πάντως δεν κάνουν λόγο στο παρόν νομοσχέδιο.
- Με το παρόν νομοσχέδιο επιδιώκουν να θεσμοθετήσουν τον εκπαιδευτικό «εμπιστοσύνης», δηλαδή εκπαιδευτικό που θα έχει ως αρμοδιότητα να παρέχει συμβουλές και παιδαγωγική υποστήριξη σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς/κηδεμόνες με στόχο τη διαχείριση εκπαιδευτικών και κοινωνικών προβλημάτων. Οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί, οι εκπαιδευτικοί της τάξης που χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους μαθητές καθημερινά προφανώς για το Υπουργείο Παιδείας και τη Ν.Δ. θα λογίζονται ως εκπαιδευτικοί χαμηλής εμπιστοσύνης! Ο σύλλογος διδασκόντων τους ενοχλεί. Δεν θέλουν να αντιμετωπίζει τα όποια προβλήματα προκύπτουν. Έχουν δυσανεξία στο ¨συλλογικό¨!!!
- Θέλουν κυρίως το Γυμνάσιο και το Λύκειο να τα μετατρέψουν σε εξεταστικά κέντρα με τράπεζες θεμάτων με επαναφορά της βάσης του 10 καθιστώντας την εκπαίδευση πιο εντατική και πιο ανταγωνιστική, με αύξηση της μαθητικής διαρροής και των ταξικών φραγμών.
- Επιδιώκουν να «δώσουν» μαθητές στην ιδιωτική εκπαίδευση με θεσμοθέτηση βάσης για την εισαγωγή στα Πανεπιστήμια. Με αυτόν τον τρόπο θα αποκλείεται μεγάλος αριθμός μαθητών ως μη ικανοί. Θα είναι, όμως, «ικανοί» να πληρώσουν οι οικογένειές τους στις ιδιωτικές σχολές και στα κολέγια, που πρόσφατα και σε μια νύχτα τα βάφτισαν πανεπιστήμια, καθώς και στα «Σκοιλ Ελικικού».
- Το ενδιαφέρον τους εστιάζεται στα πρότυπα σχολεία και όχι στην «πρότυπη» εκπαίδευση για όλα τα παιδιά χωρίς διακρίσεις, αποκλεισμούς και ταξικούς φραγμούς.
O Σύλλογος Δασκάλων και Νηπιαγωγών Βόνιτσας καλεί την εκπαιδευτική κοινότητα, από το νηπιαγωγείο μέχρι το πανεπιστήμιο μαζί με τους γονείς να αντιδράσουν δυναμικά ώστε να μην κατατεθεί τελικά το νομοσχέδιο.
ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΟΥΝ ΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΟΥΝ ΤΗΝ ΠΑΝΔΗΜΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΝ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα
ΕΛΜΕΠΑ: Το κορυφαίο πρόγραμμα Ειδικής Αγωγής στην Ελλάδα για διπλή μοριοδότηση
Το 1ο στην Ελλάδα Πρόγραμμα επιμόρφωσης Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς με Πιστοποιητικό
ΑΣΕΠ: Η πιο Εύκολη Πιστοποίηση Αγγλικών για μόρια σε 2 ημέρες (δίνεις από το σπίτι σου με 95 ευρώ)
Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 14/12
ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ - ΓΑΛΛΙΚΩΝ - ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ
2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη