Εξώδικο στο ΠΥΣΔΕ Α' Αθήνας για απόρριψη απόσπασης
Ανακοίνωση συμπαράστασης της Ζ'ΕΛΜΕ Αθήνας

Μας κοινοποιήθηκε από το συνάδελφο Ανδρέα Μπάλλα η εξώδικη δήλωση-πρόσκληση-διαμαρτυρία που έκανε προς το ΠΥΣΔΕ Α’ Αθήνας, για την απόρριψη της φετινής αίτησης απόσπασής του, από το 1ο ΓΕΛ Καισαριανής σε  Εσπερινό ΓΕΛ της Αθήνας για σοβαρούς προσωπικούς λόγους.

Γνωρίζουμε από την αρχή της σχολικής χρονιάς τις δυσκολίες του συναδέλφου, την αναγκαιότητα της απόσπασής του και γι’ αυτό πραγματοποιήσαμε παράσταση διαμαρτυρίας στο ΠΥΣΔΕ Α’ Αθήνας, όταν απορρίφθηκε η αίτησή του, χωρίς όμως να λάβουμε καθαρή απάντηση σχετικά με τις διαδικασίες που ακολουθήθηκαν για την τοποθέτηση άλλου συναδέλφου ΠΕ02 στο σχολείο που ζητούσε.

Στην εξώδικη δήλωση-πρόσκληση-διαμαρτυρία αναφέρονται σημαντικά στοιχεία που δείχνουν ότι για τη συγκεκριμένη τοποθέτηση δεν υπήρξε διαφάνεια και ίση αντιμετώπιση, αλλά δρομολογήθηκε μεθόδευση εις βάρος τελικά του συναδέλφου

Ανδρέα Μπάλλα.

Το κείμενο που ακολουθεί είναι τμήμα της εξώδικης δήλωσης-πρόσκλησης-διαμαρτυρίας:

«Κατά συνέπεια, δηλώνω τη διαμαρτυρία μου επειδή:

α) απορρίψατε την αίτηση απόσπασής μου με την αιτιολογία «απορρίπτει όχι κενό», ενώ υπήρχε κενό, όπως φαίνεται από το γεγονός ότι το δώσατε σε άλλο συνάδελφο με την ίδια πράξη,

β) εκδώσατε τον πίνακα των αποσπάσεων των φιλολόγων χωρίς να φαίνονται τα μόρια των συναδέλφων, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα ελέγχου από τους ενδιαφερόμενους και προκαλώντας εύλογες απορίες για το με ποια κριτήρια έγιναν οι τοποθετήσεις,

γ) δεν υπολογίσατε ορθά τα μόριά μου, αμελώντας να προσθέσετε τα φετινά, παρόλο που εγώ είχα κάνει αίτηση βελτίωσης το 2019 (διαδικασία κατά την οποία επικαιροποιούνται τα μόρια), είχα ενημερώσει για τις αλλαγές στην οικογενειακή μου κατάσταση στην ίδια την αίτηση και αμέσως μετά, πριν την εκδίκαση της ένστασης, είχα καταθέσει αυτοβούλως τα σχετικά πιστοποιητικά για ενημέρωση του φακέλου μου (21944/2-10-2019),

δ) απορρίψατε την ένστασή μου χωρίς αιτιολογία και χωρίς να λάβω γραπτή απάντηση, όπως είχα ζητήσει με αυτήν,

ε) αμελήσατε να μου δώσετε τα πρακτικά των σχετικών συνεδριάσεων του ΠΥΣΔΕ, όπως σας είχα ζητήσει με την αίτησή μου από τις 25-10-2019, ξεπερνώντας κατά πολύ τα χρονικά περιθώρια που δίνει το ίδιο το Σύνταγμα (άρθρο 10 παρ. 3) και ο Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας (ν. 2690/1999, άρθρο 4),

ς) εγκρίνατε με τη διαδικασία της «αμοιβαίας αλλαγής σχολείου» την επιστροφή του πρώτου συναδέλφου στο Εσπερινό ΓΕΛ Αθήνας, ενώ γνωρίζατε ότι υπάρχει εκπαιδευτικός με περισσότερα μόρια που ενδιαφέρεται για το σχολείο αυτό.»

Καταγγέλλουμε τη στάση του ΠΥΣΔΕ Α’ Αθήνας, δηλώνουμε την αλληλεγγύη μας προς τον Ανδρέα Μπάλλα και ζητάμε από τους αιρετούς στο ΠΥΣΔΕ να πάρουν άμεσα θέση με δήλωσή τους.

Απαιτούμε από το ΠΥΣΔΕ Α’ Αθήνας διαφάνεια σε όλες τις διαδικασίες τοποθέτησης, δημοσιοποίηση όλων των μορίων σε όλους τους πίνακες και άμεση και πλήρη απάντηση στα ερωτήματά των ενδιαφερόμενων συναδέλφων.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Κατάρτιση 500.000 ενηλίκων: 10.000 προσλήψεις εκπαιδευτών ενηλικών με έως 22 ευρώ την ώρα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - Ξεκινάει 28 Μαρτίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 28/3

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aksoniki_tomografia
Ακτινολόγοι που δεν ξέρουν να διαβάζουν αξονικές και άλλα παράδοξα...
Γιατί δεν λειτουργεί όλες τις μέρες ο αξονικός τομογράφος στο νοσοκομείο Κιλκίς, παρόλο που υπάρχει πάντα ακτινολόγος σε βάρδια;
Ακτινολόγοι που δεν ξέρουν να διαβάζουν αξονικές και άλλα παράδοξα...
σχολικοι σεισμογραφοι
Οταν οι σχολικοί σεισμογράφοι καταγράφουν έγκαιρα σεισμό, αλλά το πρόγραμμα καθυστερεί
Αυτού του τύπου οι σχολικοί σεισμογράφοι είναι πολύ εύκολο να κατασκευαστούν και μπορούν να αξιοποιηθούν εκπαιδευτικά
Οταν οι σχολικοί σεισμογράφοι καταγράφουν έγκαιρα σεισμό, αλλά το πρόγραμμα καθυστερεί