ζαχαρακη παπαιωαννου βλασης
Τι είπε για ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-Σχολικούς Νοσηλευτές η Υπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη στη Βουλή κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων.

Κατά την τρίτη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, στο πλαίσιο της συζήτησης του πολυθεματικού νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας, η Υπουργός ΠΑΙΘΑ κα Σοφία Ζαχαράκη τοποθετήθηκε για μια σειρά θεμάτων με έμφαση στις υποστηρικτικές δομές της εκπαίδευσης: ΚΕΔΑΣΥ, ΕΔΥ και Σχολικούς Νοσηλευτές.

Η Υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε εκτενώς στα Κέντρα Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής & Υποστήριξης (ΚΕΔΑΣΥ), ανακοινώνοντας τη σύσταση 700 νέων οργανικών θέσεων για εκπαιδευτικούς και μέλη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ). Ταυτόχρονα, εξήγγειλε την δημιουργία ψηφιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική υποβολή και παρακολούθηση των αιτημάτων γονέων, με στόχο τη μείωση των καθυστερήσεων στις αξιολογήσεις.

Ενδεικτικά μέτρα:

  • Παροχή τεχνολογικού εξοπλισμού και διαγνωστικών εργαλείων.

  • Προγραμματισμός για την άμεση επιλογή Προϊσταμένων στα ΚΕΔΑΣΥ.

  • Βελτίωση διαδικασιών ώστε να εξαλειφθούν τα φαινόμενα αναμονής στις αξιολογήσεις.

ΕΔΥ: Ενίσχυση με 1.200 νέες οργανικές θέσεις

Η κα Ζαχαράκη ανακοίνωσε ότι ενισχύονται οι Επιτροπές Διεπιστημονικής Υποστήριξης (ΕΔΥ) με:

  • 600 νέες θέσεις Ψυχολόγων ΠΕ23 και

  • 600 νέες θέσεις Κοινωνικών Λειτουργών ΠΕ30.

Οι νέες θέσεις, μαζί με τις ήδη υπάρχουσες, θα εξυπηρετούν 5.750 σχολικές μονάδες, αν και στην 1η συνεδρίαση είχε γίνει λόγος για 3.000 μονάδες, γεγονός που δημιουργεί ερωτήματα για την αναλογικότητα και την πραγματική κάλυψη.

Σχολικοί Νοσηλευτές: Κοινή επιτροπή Παιδείας & Υγείας για προτεραιότητες

Αναφερόμενη στο πρόβλημα επάρκειας Σχολικών Νοσηλευτών (ΠΕ25), η Υπουργός τόνισε ότι 600 μαθητές παρέμειναν χωρίς κάλυψη τη σχολική χρονιά 2024-25, εξαιτίας ανεπάρκειας διαθέσιμων υποψηφίων από τους πίνακες ΑΣΕΠ.

Με το νέο νομοσχέδιο, ένας Σχολικός Νοσηλευτής θα μπορεί να καλύπτει έως και δύο σχολεία σε απόσταση 100 μέτρων μεταξύ τους, ώστε να επεκταθεί η κάλυψη.

Η ρύθμιση αυτή έχει προκαλέσει αντιδράσεις από φορείς και συνδικάτα, ωστόσο η κα Ζαχαράκη υπογράμμισε πως:

  • Στόχος είναι η ευρύτερη κάλυψη αναγκών.

  • Έχει ήδη συσταθεί κοινή επιτροπή Υπουργείων Παιδείας και Υγείας για την καταγραφή παθήσεων και προτεραιοτήτων που θα καθορίζουν τις μελλοντικές προσλήψεις.

Ερωτήματα

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Η διεφθαρμένη διαδικασία εισαγωγής των πλούσιων γόνων σε ελίτ Πανεπιστήμια

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 29/7

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

aristoteleio panepistimio thessalonikis
Απόφοιτοι Φιλοσοφικής ΑΠΘ: «Τελικά ποιος αποφασίζει για τη διδακτέα ύλη στο ελληνικό σχολείο;»
Έντονες αντιδράσεις έχει προκαλέσει στον εκπαιδευτικό και φιλολογικό κόσμο η προτεινόμενη μείωση κατά μία ώρα του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών...
Απόφοιτοι Φιλοσοφικής ΑΠΘ: «Τελικά ποιος αποφασίζει για τη διδακτέα ύλη στο ελληνικό σχολείο;»
kdap.jpg
Χρηματοδότηση 755 εκατ. ευρώ σε Βρεφονηπιακούς Σταθμούς, ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠ ΑμεΑ
Σταθερή πρόσβαση σε βρεφονηπιακούς σταθμούς και ΚΔΑΠ για δύο χρόνια χωρίς νέα αίτηση – Λιγότερη γραφειοκρατία, περισσότερη στήριξη στις οικογένειες
Χρηματοδότηση 755 εκατ. ευρώ σε Βρεφονηπιακούς Σταθμούς, ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠ ΑμεΑ
παπει
ΠΑΠΕΙ: Δεξιότητες ηγεσίας και στρατηγικής απο το ΠΜΣ Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων
Οικονομία και Διοίκηση στην Εκπαίδευση: Από τη Στρατηγική στην Πράξη
ΠΑΠΕΙ: Δεξιότητες ηγεσίας και στρατηγικής απο το ΠΜΣ Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων