εντομο
Στην συγγραφή της εργασίας συμμετείχαν επιστήμονες από εφτά Ιδρύματα της Ευρώπης, της Ασίας και της Αμερικής

Το δημοσίευμα με τίτλο “Current status of biology – biotechnic, agronomic and biological control of Rhynchophorus ferrugineus: a review”, 2024, με συγγραφείς τους Waqas Wakil, Maria C. Boukouvala, Nickolas G. Kavallieratos, Constantin S. Filintas, Nikoleta Eleftheriadou, Muhammad Usman Ghazanfar, Muhammad Yasin, Mirza Abdul Qayyum, Pasco B. Avery (https://www.mdpi.com/2075-4450/15/12/955) επιλέχθηκε να κοσμήσει το εξώφυλλο του Τεύχους 12, του Τόμου 15, Αριθμός 955 (https://www.mdpi.com/2075-4450/15/12) του έγκριτου διεθνούς περιοδικού Insects (Impact Factor = 2.7, Q1 in Entomology) (https://www.mdpi.com/journal/insects). Αξίζει να σημειωθεί ότι η επιλογή της εν λόγω εργασίας από τους Συντάκτες (Editors) του Insects έγινε μεταξύ των 112 εργασιών οι οποίες δημοσιεύονται στο τεύχος του Δεκεμβρίου 2024.

Η μελέτη επισκοπήσεως αφορά στο εισβλητικό είδος Rhynchophorus ferrugineus (Olivier) (Coleoptera: Curculionidae), κόκκινο σκαθάρι του φοίνικα, το οποίο αποτελεί σημαντικό έντομο εχθρό διαφόρων φοινικοειδών οικονομικής σημασίας. Προκαλεί τεράστιες οικονομικές απώλειες σε φυσικά οικοσυστήματα και οργανωμένες φυτείες. Το R. ferrugineus έχει εξαπλωθεί από την περιοχή της καταγωγής του (ΝΑ Ασία) στην Ευρώπη, την Αφρική, την Ευρώπη και την Ωκεανία. Έχει εγκατασταθεί δε σε περισσότερες από τις μισές χώρες οι οποίες καλλιεργούν το Phoenix dactylifera L. και περισσότερες από το 15% χώρες οι οποίες καλλιεργούν καρύδες παγκοσμίως. Προκειμένου να εμποδιστεί η περαιτέρω εξάπλωση του εντόμου, πολλές χώρες έχουν θεσπίσει αυστηρό νομοθετικό πλαίσιο και αυστηρούς ελέγχους στην διακίνηση του φυτικού υλικού το οποίο προέρχεται από περιοχές όπου έχουν διαπιστωθεί προσβολές. Η εργασία εστιάζει στην βιολογία του R. Ferrugineus (ιστορία ζωής, ανάπτυξη), το φάσμα των ξενιστών του, την γεωγραφική εξάπλωσή του και την διαχείρισή του με βιοτεχνικές και καλλιεργητικές μεθόδους, την χρήση φυσικών εχθρών και μικροοργανισμών.

Στην συγγραφή της εργασίας συμμετείχαν επιστήμονες από εφτά Ιδρύματα της Ευρώπης, της Ασίας και της Αμερικής: University of Agriculture Faisalabad, Senckenberg German Entomological Institute, Agricultural University of Athens, University of Sargodha, The Islamia University of Bahawalpur, University of Agriculture Multan, University of Florida.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Νέο Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ - Πιστοποιηθείτε άμεσα

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 14/9

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

καθηγητής ΕΠΑΛ στέκεται σε μέσα σε σχολική τάξη
Υπουργείο Παιδείας: Εγκρίθηκαν 25 νέα ολιγομελή τμήματα ΕΠΑΛ - ΠΕΠΑΛ
Το Υπουργείο Παιδείας εγκρίνει τη λειτουργία ολιγομελών τμημάτων ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ. για το 2025-2026 - Αναλυτικά η κατανομή
Υπουργείο Παιδείας: Εγκρίθηκαν 25 νέα ολιγομελή τμήματα ΕΠΑΛ - ΠΕΠΑΛ
anapiria-sxoleio-eidiki-agogi
Δημοτικά Σχολεία: Μαθητές με αναπηρία αποκλείονται λόγω έλλειψης μεταφοράς
Δεκάδες παιδιά με ειδικές ανάγκες μένουν εκτός σχολείου: Μόλις 2 από τα 10 δρομολόγια στο ΕΛΕΠΑΠ πραγματοποιήθηκαν, ενώ στο Ρόζα Ιμβριώτη 4 από 6...
Δημοτικά Σχολεία: Μαθητές με αναπηρία αποκλείονται λόγω έλλειψης μεταφοράς
1ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο ΠΕΣΥΕ
1ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο της ΠΕΣΥΕ: Στο επίκεντρο οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης και οι νέες προκλήσεις στη διδασκαλία
Το Συνέδριο της ΠΕΣΥΕ στις 19-20 Σεπτεμβρίου στον Πειραιά φέρνει στο προσκήνιο τον ρόλο των Συμβούλων Εκπαίδευσης, την αξιολόγηση, την επιμόρφωση...
1ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο της ΠΕΣΥΕ: Στο επίκεντρο οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης και οι νέες προκλήσεις στη διδασκαλία