mathimata_ellinikwn
Ανακοινώθηκε το 1ο Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό με μονάδες ECTS πάνω στην Διδασκαλία της Ελληνικής ως 2ης/Ξένης Γλώσσας που εξειδικεύει εκπαιδευτικούς και τους μοριοδοτεί στον ΑΣΕΠ - Ξεκινάει 29 Απριλίου εξ αποστάσεως

Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου ξεκινάει στις 29 Απριλίου (ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΚΤΕΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ) το 1ο Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό πάνω στην Διδασκαλία της Ελληνικής Γλώσσας ως 2ης/Ξένης Γλώσσας το οποίο μοριοδοτεί εκπαιδευτικούς σύμφωνα με τη νομοθεσία και παρέχει Πιστωτικές μονάδες ECTS

Η Πανεπιστημιακή εξειδίκευση στην Διδασκαλία της Ελληνικής ως 2ης Γλώσσας παρέχεται με το Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό το οποίο θα λάβει ο εκπαιδευτικός στο τέλος του 9μηνου μοριοδοτούμενου σεμιναρίου.

Πανεπιστημιακή εξειδίκευση - Τι καλύπτει το πρόγραμμα με μονάδες ECTS

To επιμορφωτικό πρόγραμμα αναδεικνύει ποικίλες πτυχές της διδασκαλίας της πρώτης και δεύτερης/ξένης γλώσσας εστιάζοντας τόσο σε ειδικότερα μεθοδολογικά ζητήματα όσο και στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά διαφορετικών ομάδων διδασκομένων. Αρχικά, ύστερα από τον ορισμό της πρώτης, δεύτερης και ξένης γλώσσας και την ανάλυση της επίδρασης που ασκεί στη διαμόρφωση της εκπαιδευτικής πραγματικότητας προσδιορίζονται σύγχρονες τάσεις της γλωσσικής διδασκαλίας με άξονα, μεταξύ άλλων, τη δημιουργική αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών, τις αρχές της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης και τη διγλωσσία στην ατομική και κοινωνική της διάσταση.

Που μοριοδοτεί τους εκπαιδευτικούς

  • 2 Μόρια στο σύστημα διορισμών
  • 2 Μόρια στις προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών
  • 10 μόρια για διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΕ και ΔΕ
  • 1 μόριο για τα στελέχη εκπαίδευσης 

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται στις ακόλουθες ομάδες ενδιαφερομένων:

  • Σε όσους αναπληρωτές και αδιόριστους εκπαιδευτικούς θέλουν να συγκεντρώσουν μόρια για το σύστημα διορισμών ή τις προσλήψεις στους πίνακες
  • Σε εργαζόμενους και σε όσους θέλουν να εργαστούν σε ΜΚΟ
  • Σε εν ενεργεία εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων και όλων των βαθμίδων οι οποίοι ενδιαφέρονται να διεκδικήσουν θέσεις διοικητικών στελεχών της εκπαίδευσης (διευθυντές σχολικών μονάδων, συντονιστές εκπαιδευτικού έργου, διευθυντές Εκπαίδευσης, κλπ) ή εργάζονται ήδη σε  αυτές τις θέσεις.
  • Σε αποφοίτους ΑΕΙ-ΤΕΙ οι οποίοι επιθυμούν να ακολουθήσουν το επάγγελμα του/της εκπαιδευτικού
  • Σε παιδαγωγούς, κοινωνικούς λειτουργούς, ψυχολόγους, κοινωνιολόγους και απόφοιτους σχολών κοινωνικών και πολιτικών επιστημών
  • Σε όσους φοιτούν ή έχουν ολοκληρώσει ΠΜΣ στην ΕΑΕ και άλλα πάνω στις επιστήμες της αγωγής και στα παιδαγωγικά
  •  σε Πτυχιούχους ΑΕΙ Παιδαγωγικών τμημάτων, Καθηγητικών σχολών, ΤΕΙ: Κοινωνικής Εργασίας, ΙΕΚ: Ειδικής Προσχολικής Αγωγής, ΙΕΚ: Προσχολικής αγωγής, δραστηριοτήτων δημιουργίας & έκφρασης)
  • Σε Έλληνες εκπαιδευτικούς που διαμένουν μόνιμα στο εξωτερικό και διδάσκουν εκεί την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη ή ξέν
  • Σε Διερμηνείς
  • Σε όσους επιθυμούν να επιμορφωθούν σε θεωρητικά και πρακτικά θέματα διδασκαλίας της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας με στόχο τη δυναμική τους ένταξη σε προσφυγικές δομές και «Κέντρα φιλοξενίας Αιτούντων Άσυλο»

Το πρόγραμμα είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στους απόφοιτους φιλολογικών τμημάτων

Το 2023 το πρόγραμμα έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές στην εκπαιδευτική κοινότητα. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον πέρα από τη μοριοδότηση έδειξαν οι απόφοιτοι φιλολογικών τμημάτων

Πότε ξεκινάει - Έκπτωση έως 1 Μαΐου. 

Για αιτήσεις που θα πραγματοποιηθούν έως 1 Μαΐου το πρόγραμμα παρέχει μεγάλη έκπτωση 

Η εγγραφή γίνεται με μόνο 60 ευρώ!

Το Πιστοποιητικό

panepistimio_aigaioy

Θεματικές ενότητες

1. Εισαγωγή στη διδασκαλία της γλώσσας ως δεύτερης/ ξένης    

  • Η διδασκαλία της δεύτερης και ξένης γλώσσας: Ζητήματα Ορολογίας
  • Ανάπτυξη δεξιοτήτων στη δεύτερη και ξένη γλώσσα
  • Ο ρόλος των ατομικών διαφορών στην εκμάθηση της δεύτερης ή ξένης γλώσσας
  • Περιγραφή των ατομικών διαφορών κατά την εκμάθησης της δεύτερης ή ξένης γλώσσας

2. Διδακτική της ελληνικής γλώσσας

  • Ελληνική γλώσσα και Γλωσσολογία
  • Διδακτικές προσεγγίσεις στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας
  • Σύγχρονες προσεγγίσεις στη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας
  • Εφαρμογή διδακτικών στρατηγικών στη διδασκαλία της Ελληνικής

3. Η διδασκαλία της γλώσσας σε παιδιά με μεταναστευτικό υπόβαθρο

  • Η διγλωσσική κατάσταση των παιδιών υπό μετακίνηση 
  • Γλωσσική εκπαίδευση των παιδιών με μεταναστευτικό υπόβαθρο
  • Η γλωσσικά κατάλληλη πρακτική (LAP)
  • Ζητήματα δίγλωσσης εκπαίδευσης

4. Ζητήματα διδασκαλίας γλώσσας και γραμματισμού των παιδιών Ρομά

  • Η παρουσία των Ρομά στον ελλαδικό και ευρωπαϊκό χώρο
  • Εκπαίδευση Ρομά/Τσιγγάνων: Τα προγράμματα εθνικής εμβέλειας
  • Εκπαίδευση και εμπειρίες γραμματισμού των Ρομά
  • Καλές πρακτικές στη γλωσσική εκπαίδευση των παιδιών Ρομά

5. Γλωσσική διδασκαλία σε ενήλικες πρόσφυγες

  • Έρευνα για τους πρόσφυγες με τους πρόσφυγες
  • Διαγλωσσικότητα και εκπαίδευση προσφύγων
  • Γλωσσική Εκπαίδευση παιδιών προσφύγων
  • Γλωσσική διδασκαλία σε ενήλικες πρόσφυγες

6. Η διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας στη διασπορά

  • Η ελληνική γλώσσα στη διασπορά: Ιστορική επισκόπηση -
  • Κατάκτηση και χρήση της ελληνικής γλώσσας στη διασπορά: Κοινωνικοπολιτισμικές προϋποθέσεις, γλωσσικές ανάγκες και προφίλ ελληνομάθειας
  • κπαιδευτικό υλικό για την εκμάθηση της Ελληνικής ως Γ2 σε έντυπη και ψηφιακή μορφή
  • Εκπαιδευτικό υλικό για την εκμάθηση της Ελληνικής ως Ξένης Γλώσσας σε έντυπη και ψηφιακή μορφή. Το
  • Περιβάλλον Ηλεκτρονικής Μάθησης του ΕΔΙΑΜΜΕ.

7.Διδάσκοντας την ελληνική γλώσσα ως δεύτερη/ξένη

  • Η διγλωσσία ως ατομικό και κοινωνικό φαινόμενο
  • Η χάραξη των διδακτικών στόχων στη γλωσσική διδασκαλία
  • Διδακτικές προσεγγίσεις για τη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης γλώσσας
  • Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης/ξένης: προκλήσεις και αναστοχασμός

8. Βασικές αρχές της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης

  • Ζητήματα Ορολογίας στη Διαπολιτισμική Εκπαίδευση
  • Το Τρίπτυχο: Πολιτισμός και Κουλτούρα, Επικοινωνία και η διαπολιτισμική σχέση
  • Βασικές Αρχές της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και η
  • Αναγνώριση και Διαχείριση της Ετερότητας: Συνοχή, Ισότητα και Δικαιοσύνη
  • Καλές πρακτικές: Σχεδιασμός και Υλοποίηση Διαπολιτισμικών προγραμμάτων

9. Όψεις της διαγλωσσικότητας

  • Προσεγγίζοντας εννοιολογικά τηΔιαγλωσσικότητα
  • Διαγλωσσικότητα και επικοινωνία σε πολυγλωσσικά πλαίσια
  • Η διαγλωσσικότητα στην τάξη: Εκπαιδευτικές εφαρμογές
  • Η διαγλωσσικότητα στη γλωσσική εκπαίδευση των προσφύγων

10. Η χρήση νέων τεχνολογιών στη διδασκαλία της δεύτερης/ ξένης γλώσσας

  • Τεχνολογικά Υποβοηθούμενη Γλωσσική Εκμάθηση (ΤΥΓΕ)
  • Διδασκαλία της πρόσληψης γραπτού λόγου με τη βοήθεια ψηφιακών μέσων
  • Διδασκαλία πρόσληψης προφορικού λόγου με τη βοήθεια ψηφιακών μέσων
  • Η συμβολή των ψηφιακών μέσων στην ανάπτυξη του προφορικού και του γραπτού λόγου

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 29 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 29/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ktel-patra
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών: Αποζημίωση στα ΚΤΕΛ για μειωμένο κόμιστρο σε ΑμεΑ και πολύτεκνους
Αποζημίωση των ΚΤΕΛ για μειωμένο κόμιστρο σε ΑμεΑ και πολύτεκνους
Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών: Αποζημίωση στα ΚΤΕΛ για μειωμένο κόμιστρο σε ΑμεΑ και πολύτεκνους
Κυριάκος Μητσοτάκης
Μητσοτάκης: Οι δικαστικές υποθέσεις θα τελεσιδικούν σε 600-650 μέρες
«Η σωστή και γρήγορη απονομή της δικαιοσύνης αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο της φιλελεύθερης δημοκρατίας», τόνισε ο Κυρ. Μητσοτάκης
Μητσοτάκης: Οι δικαστικές υποθέσεις θα τελεσιδικούν σε 600-650 μέρες