Πιερρακάκης
ΖΑΧΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ/INTIME NEWS
Οπως αναμενόταν παράνομη κρίθηκε από το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών, μετά από προσφυγή του ΥΠΑΙΘΑ, η Απεργία–Αποχή που κήρυξε η ΟΛΜΕ στις 21.10.2023, η οποία είχε να κάνει με τους Μέντορες και τους Ενδοσχολικούς Συντονιστές.

Γνωστό έγινε χθες ότι ο Κυριάκος Πιερρακάκης κατέθεσε στο Πρωτοδικείο Αθηνών αγωγή του Ελληνικού Δημοσίου εναντίον της ΟΛΜΕ.

agogi_kata_tis_olme

Σύμφωνα με το έγγραφο, η αγωγή του υπουργείου Παιδείας είναι κατά της Απεργίας/Αποχής που έχει κηρύξει η ΟΛΜΕ από τις διαδικασίες που συνδέονται με τους Μέντορες/Συντονιστές.

Πληροφορίες του alfavita.gr αναφέρουν ότι κρίθηκε παράνομη από το  Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών η απεργία-αποχή της ΟΛΜΕ.

Στην χθεσινοαπογευματινή συνεδρίαση του ΔΣ της ΟΛΜΕ αποφασίστηκε να μην  πραγματοποιηθεί η προγραμματισμένη για σήμερα Πέμπτη συνάντηση  με την υφυπουργό Παιδείας Ζέττα Μακρή.

Δείτε ΕΔΩ το έγγραφο της αγωγής

Η ανακοίνωση της  ΟΛΜΕ

Νέα δικαστική προσφυγή του ΥΠΑΙΘΑ εναντίον των εκπαιδευτικών

Δεν έχει τελειωμό ο αυταρχισμός!

Ο αντιδημοκρατικός κατήφορος του υπουργείου Παιδείας δεν έχει τέλος. Την ίδια ακριβώς ώρα που καλούσε το ΔΣ της ΟΛΜΕ για «διάλογο» για το νομοσχέδιο που αφορά στην επαγγελματική εκπαίδευση, έφτανε δικαστικός επιμελητής στα γραφεία της ΟΛΜΕ για να επιδώσει την νέα προσφυγή του ΥΠΑΙΘΑ εναντίον της ΟΛΜΕ. Η προσφυγή αφορά την απόφαση της ΓΣ των Προέδρων των ΕΛΜΕ για απεργία αποχή από μέντορες και συντονιστές/τριες. Η επίδοση έγινε στις 11πμ και η εκδίκαση δύο ώρες μετά. Για άλλη μία φορά η κυβέρνηση ακολουθεί διαδικασίες fasttrack, στερώντας από την ΟΛΜΕ ακόμα και το στοιχειώδες δικαίωμα να προετοιμαστεί για τη δίκη.

Είναι προφανές ότι το υπουργείο αδυνατεί να πείσει για την αντιεκπαιδευτική πολιτική τους και γι αυτό συνεχίζει να καταφεύγει ακόμα και στην  αμφισβήτηση του δικαιώματος στην απεργία.

Ο κ. Πιερρακάκης, που αποφεύγει την ΟΛΜΕ εδώ και δύο μήνες, παρότι στην μία και μοναδική συνάντηση που έγινε με την ανάληψη των καθηκόντων του, διαβεβαίωνε ότι ήθελε μία ουσιαστική επικοινωνία και συνεργασία με την Ομοσπονδία, αποφάσισε να ακολουθήσει την ίδια αντιδημοκρατική τακτική της προκατόχου του.

Η ίδια τακτική ακολουθήθηκε και την προηγούμενη εβδομάδα, μέσω του Γενικού Γραμματέα του ΥΠΑΙΘΑ, που έβγαλε μία εγκύκλιο μνημείο αυταρχισμού και αυθαιρεσίας. Απειλεί με την εγκύκλιο αυτή για δήθεν πειθαρχικά παραπτώματα και περικοπές μισθού, σε μία προσπάθεια παραπληροφόρησης και τρομοκράτησης όσων εκπαιδευτικών τολμούν να αντιστέκονται. Επισημαίνουμε ότι το δικαίωμα στην απεργία είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο και δεν μπορεί κανείς να το αμφισβητεί! Οι υφιστάμενες νομολογίες διευκρινίζουν ξεκάθαρα ότι η συμμετοχή σε νόμιμη απεργία σε καμία περίπτωση δε μπορεί να θεωρηθεί πειθαρχικό παράπτωμα και να επισύρει οποιαδήποτε ποινή.

Τόσο το σύνταγμα όσο και η υπερνομοθεσία και οι έως τώρα αποφάσεις των δικαστηρίων συνηγορούν στο ότι η απεργία είναι κατοχυρωμένο δικαίωμα των εργαζομένων και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να παρακωλύεται με οποιονδήποτε τρόπο. Άλλωστε το άρθρο 56 του 4823/21, που επικαλείται η εγκύκλιος Κατσαρού, προβλέπει ποινές σε περίπτωση «παράλειψης καθήκοντος». Τα αρμόδια δικαστήρια έχουν ξεκάθαρα και τελεσίδικα αποφανθεί ότι η απεργία δεν συνιστά παράλειψη καθήκοντος. Συγκεκριμένα  έχει κριθεί, ότι «η συνδικαλιστική δραστηριότητα δεν μπορεί να αξιολογηθεί καθεαυτή αρνητικά για την εξέλιξη του υπαλλήλου, διότι συνιστά νόμιμη άσκηση του δικαιώματος της συνδικαλιστικής ελευθερίας, κατά το άρθρο 23 παρ. 1 του Συντάγματος και το άρθρο 30 του ν.1264/1982» (ΣτΕ 444/1996, 1907/2002) και «η άσκηση ενός νομίμου δικαιώματος δεν μπορεί να ερμηνευτεί ως παράλειψη καθήκοντος ή πειθαρχικό παράπτωμα ή να συνδεθεί έμμεσα ή άμεσα με την επιβολή οποιουδήποτε δυσμενούς διοικητικού ή άλλη μορφής μέτρου εις βάρος του υπαλλήλου, καθώς κάτι τέτοιο, θα έπληττε καίρια τον πυρήνα του δικαιώματος της απεργίας, θέτοντας υπέρμετρους περιορισμούς στην άσκησή του, συνιστώντας εκ του αποτελέσματος απαγορευμένη κατά τον ν. 1264/1982 ανταπεργία».

Όσο για το κάλεσμα σε διάλογο για το επικείμενο νομοσχέδιο για την επαγγελματική εκπαίδευση, το ΥΠΑΙΘΑ συνεχίζει την υποκριτική του στάση να καλεί σε «διάλογο» χωρίς να μας γνωστοποιεί το περιεχόμενο του νομοσχεδίου. Αν το υπουργείο Παιδείας επιζητά ουσιαστικό και δημοκρατικό διάλογο, οφείλει να αποστείλει στην ΟΛΜΕ το νομοσχέδιο άμεσα και πριν τη κατάθεσή του σε δημόσια διαβούλευση, ώστε η Ομοσπονδία να τοποθετηθεί ουσιαστικά και τεκμηριωμένα. Όσο εξακολουθεί την τακτική της προκατόχου του να πληροφορούμαστε το περιεχόμενο των νομοσχεδίων από τα ΜΜΕ και να οδηγούμαστε διαρκώς στα δικαστήρια, είναι προφανές ότι οι εξαγγελίες για «διάλογο και συνεργασία» δεν είναι τίποτα άλλο από προσχηματικές επικοινωνιακές πρακτικές!

Καλούμε όλες και όλους τους/τις εκπαιδευτικούς να συσπειρωθούν στην Ομοσπονδία και να συμμετέχουν μαζικά στον αγώνα υπεράσπισης του δημόσιου σχολείου και της Δημοκρατίας!.

Η ανακοίνωση των Παρεμβάσεων Εκπαιδευτικών ΔΕ

«Ο αυταρχισμός και η καταστολή της κυβέρνησης δε θα περάσουν!

το Υπουργείο Παιδείας προσφεύγει για μια ακόμη φορά στα δικαστήρια

Στην «παράδοση» της προκατόχου του ο «ψηφιακός» υπουργός Παιδείας έβγαλε το προσωπείο του διαλόγου και κατά τη συνηθισμένη πρακτική της κυβέρνησης προσέφυγε για μια ακόμη φορά στα δικαστήρια, για να κηρύξει παράνομη και καταχρηστική μια απεργιακή κινητοποίηση της ΟΛΜΕ. Αυτή τη φορά η προσφυγή έγινε ενάντια στην Απεργία –Αποχή από τους μέντορες και τους ενδοσχολικούς συντονιστές που κήρυξε η ομοσπονδία στις 21/10.

Το υπουργείο και η δήθεν ανεξάρτητη δικαιοσύνη πλέον δεν τηρούν ούτε τα προσχήματα: η προσφυγή έφτασε στα γραφεία της ομοσπονδίας στις 11:20 το πρωί, ενώ επρόκειτο να εκδικαστεί στις 13:00 με τη διαδικασία του «κατεπείγοντος»! Για μια ακόμα φορά αξιοποιείται ο νόμος Χατζηδάκη και το σκεπτικό της προσφυγής είναι τέτοιο που με τη λογική του μπορεί να απαγορευτεί κάθε απεργιακή κινητοποίηση: η απεργία θεωρείται «πολιτική» απεργία μια και στρέφεται ενάντια σε αποφάσεις της κυβέρνησης! Παράλληλα το υπουργείο αξιοποιώντας το Ν. Χατζηδάκη και αποδεικνύοντας γιατί ψηφίστηκε, καταγγέλλει την ΟΛΜΕ επειδή δεν προσέφυγε πρώτα στον Οργανισμό Μεσολάβησης Διαιτησίας! Βέβαια, εδώ και τρία συνεχόμενα χρόνια που επιχειρείται η επιβολή της αξιολογικής διαδικασίας από την κυβέρνηση, τα δείγματα «διαλόγου» γι’ αυτά τα θέματα είναι εμφανήχτύπημα της απεργίας, προσφυγή στα δικαστήρια χαρακτηρίζοντας οποιαδήποτε απεργία ως πολιτική απεργία, αφού στρέφεται εναντίον του νόμου -λες και υπάρχει απεργία στην εκπαίδευση που δεν αντιπαλεύει νόμους, ειδικά αυτούς που διαλύουν τα μορφωτικά δικαιώματα μαθητών και μαθητριών και εργασιακά δικαιώματα εκπαιδευτικών.  

Η προσφυγή εντάσσεται στο πλαίσιο της επιχείρησης τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών που ξεκίνησε με τις απειλές του Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘΑ, του υπουργού Παιδείας αλλά και του ίδιου του πρωθυπουργού και συνεχίζεται τώρα με τη συνηθισμένη μέθοδο των δικαστικών προσφυγών.

Η νέα προσφυγή δείχνει ότι η διαδικασία της αξιολόγησης καρκινοβατεί αφού οι εκπαιδευτικοί δεν την υλοποιούν αλλά αντίθετα υλοποιείται από την πλειοψηφία των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης η Απεργία -Αποχή. Η προσπάθεια της κυβέρνησης για την κατηγοριοποίηση των εκπαιδευτικών και των σχολείων οδηγεί την κυβέρνηση να δείξει τον πραγματικό της εαυτό: τον αυταρχισμό και την καταστολή που είναι ο μόνος τρόπος για να επιβληθεί η πολιτική της που έχει στόχο την διάλυση του δημόσιου σχολείου.

Αυτή η πολιτική μπορεί να ανατραπεί μόνο με αποφασιστικούς αγώνες: η συνέχιση της Απεργίας -Αποχής, η επαναπροκήρυξη από ΑΔΕΔΥ, ΟΛΜΕ και από τα πρωτοβάθμια σωματεία είναι ο μόνος τρόπος να συγκροτηθεί μέτωπο σύγκρουσης και αντίστασης στην πολιτική της κυβέρνησης.

Η άμεση απεργιακή απάντηση απέναντι στην πολιτική της διάλυσης του δημόσιου σχολείου είναι αναγκαία όσο ποτέ άλλοτε!

Ούτε βήμα πίσω!

Απέναντι στη συντονισμένη και ενιαία προσπάθεια της κυβέρνησης για την επιβολής της αξιολογικής διαδικασίας χρειάζεται ενιαία απάντηση: επαναπροκήρυξη της Απεργίας Αποχής!

Συνεχίζουμε συντονισμένα να οργανώσουμε την αντίσταση και τον αγώνα ενάντια στην προσπάθεια της κυβέρνησης να αλλάξει το DNA του δημόσιου σχολείου!

Κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου για την αξιολόγηση!

Άμεση απεργιακή απάντηση!»

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με 65Є εγγραφή - έως 10/5

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 10/5

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

poreia_idiotika_panepistimia
ΠΟΣΕΕΔΙΠ: «Στεκόμαστε στο πλευρό των φοιτητών που αγωνίζονται για το μέλλον τους»
«Η Πανεπιστημιακή κοινότητα οφείλει να βρίσκεται πραγματικά δίπλα στους φοιτητές και όχι απέναντί τους»
ΠΟΣΕΕΔΙΠ: «Στεκόμαστε στο πλευρό των φοιτητών που αγωνίζονται για το μέλλον τους»