Κρίσεις Διευθυντών: Πώς η συνέντευξη ανέβασε έως ...67 θέσεις υποψήφιους της ΔΑΚΕ
Είναι φανερό ότι, όταν η διαδικασία της συνέντευξης μπορεί να φέρει τόσο μεγάλες αλλαγές στη σχετική κατάταξη, έχουμε μπροστά μας μια ωμή πολιτική παρέμβαση για τον έλεγχο των σχολείων

Το θέμα με τις επιλογές ημετέρων, δια της διαδικασίας της αναβάθμισης μέσω συνέντευξης, στις θέσεις Διευθυντών σχολείων, θίγουν οι ΣΥΝΕΚ Α' Αθήνας, αποκαλύπτοντας ότι  οι μετακινήσεις προς τα πάνω έφτασαν μέχρι τις 67 θέσεις (οι περισσότεροι υποψήφιοι σε ψηφοδέλτια της ΔΑΚΕ) και προς τα κάτω έως τις 89 θέσεις!

 «Ομολογούμε ότι παρουσίασαν υψηλά ποσοστά «αριστείας» σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες και τους ανεξάρτητους. Είναι αυτονόητο, βέβαια, να αναφέρουμε ότι  όσα παρατίθενται παραπάνω δεν αφορούν το σύνολο των υποψηφίων συναδέλφων και  κάποιοι εξ αυτών δικαίως βρίσκονται στη θέση που κατέχουν. Είναι φανερό ότι, όταν η διαδικασία της συνέντευξης μπορεί να φέρει τόσο μεγάλες αλλαγές στη σχετική κατάταξη, έχουμε μπροστά μας μια ωμή πολιτική παρέμβαση για τον έλεγχο των σχολείων», σημειώνει η παράταξη...

Η ανακοίνωση των ΣΥΝΕΚ Α' Αθήνας

Την προηγούμενη Πέμπτη ανακοινώθηκαν οι τοποθετήσεις των Διευθυντών στα σχολεία της ΔΔΕ Α΄ Αθήνας. Μετά τις αντιδράσεις που προκάλεσε η ανακοίνωσή τους, το υπουργείο Παιδείας, αντί να απολογηθεί για τη ρουσφετολογία που επικράτησε, τόνισε ότι η τελική κατάταξη των Δ/ντών προήλθε από τα τυπικά τους προσόντα!

Όμως, από τον πίνακα που δημοσιεύτηκε, αποκρύπτοντας τα μόρια των τυπικών προσόντων, προέκυψε πως η βαθμολογία της Συνέντευξης έπαιξε τον καθοριστικό ρόλο!

Η κυβέρνηση των «αρίστων» το πρώτο που έσπευσε ήταν να νομοθετήσει τον αποκλεισμό των αιρετών από την επιτροπή κρίσεων των Διευθυντών, καθώς επίσης και όλο το προηγούμενο πλαίσιο που αφορούσε κυρίως την αποτίμηση του Συλλόγου Διδασκόντων, που ουσιαστικά έδινε τη δυνατότητα σε κάθε συνάδελφο να εκφράσει την γνώμη του για το πώς λειτούργησε στο προηγούμενο διάστημα ο εκάστοτε υποψήφιος/α διευθυντής/τρια. Πέραν των μετρήσιμων και μοριοδοτούμενων τυπικών προσόντων, η αποτίμηση του ΣΔ αποτελούσε κρίσιμο δείκτη αντικειμενικότητας για την τελική συνολική βαθμολογία του υποψηφίου.

Η όλη αυτή μεθόδευση ολοκληρώθηκε με την αντικατάσταση του ανώτατου ορίου βαθμολόγησης στη διαδικασία της συνέντευξης από Άριστα 8 που ίσχυε μέχρι πρότινος σε Άριστα 20, γεγονός που οδήγησε σε μια διαβλητή και ρουσφετολογική διαδικασία κρίσης νέων διευθυντών.

Μετά από καταγγελίες συνάδελφων υποψηφίων διευθυντών, τα «άριστα» συμβούλια έδρασαν προς όφελος της αριστείας των στελεχών της ΔΑΚΕ Α Αθήνας. Συγκεκριμένα οι μετακινήσεις προς τα πάνω έφτασαν μέχρι τις 67 θέσεις (οι περισσότεροι υποψήφιοι σε ψηφοδέλτια της ΔΑΚΕ) και προς τα κάτω έως τις 89 θέσεις! Για του λόγου το αληθές παραθέτουμε μερικά ακόμη ενδεικτικά στοιχεία: Στις τελευταίες εκλογές για το ΠΥΣΔΕ Α Αθήνας η ΔΑΚΕ είχε 23 υποψηφίους. Οι 15 από αυτούς είναι υποψήφιοι διευθυντές. Κατά την διαδικασία της συνέντευξης οι 5 εξ αυτών έλαβαν βαθμό 20, οι 3 βαθμό 19,80, οι 2 βαθμό 19,60, άλλοι 4 εξ αυτών βαθμό 18,80 κι ένας βαθμό 16,80, ο οποίος και έπεσε 3 θέσεις στον τελικό πίνακα. Οι υπόλοιποι ανέβηκαν από 7 έως και 51 θέσεις!

Ομολογούμε ότι παρουσίασαν υψηλά ποσοστά «αριστείας» σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες και τους ανεξάρτητους. Είναι αυτονόητο, βέβαια, να αναφέρουμε ότι  όσα παρατίθενται παραπάνω δεν αφορούν το σύνολο των υποψηφίων συναδέλφων και  κάποιοι εξ αυτών δικαίως βρίσκονται στη θέση που κατέχουν.

Είναι φανερό ότι, όταν η διαδικασία της συνέντευξης μπορεί να φέρει τόσο μεγάλες αλλαγές στη σχετική κατάταξη, έχουμε μπροστά μας μια ωμή πολιτική παρέμβαση για τον έλεγχο των σχολείων. 

Πιστεύουμε, λοιπόν, πως χρησιμοποιήθηκαν πολιτικά κριτήρια σε επιλεγμένα άτομα από συγκεκριμένο πολιτικό χώρο.

Τέλος, θεωρούμε σημαντικό ζήτημα ηθικής και τυπικής τάξης οι κριτές που είχαν επιλεγεί στο συμβούλιο κρίσεων να έχουν ίσως λιγότερα προσόντα από τους κρινόμενους!

Συνεχίζουμε να αγωνιζόμαστε:

  • Για την κατάργηση όλων των αντιδραστικών και αντιεκπαιδευτικών νόμων (Νόμος Χατζηδάκη, Νόμος Κεραμέως για την ατομική αξιολόγηση κλπ).

  • Για την επαναφορά του νομοθετικού πλαισίου με το οποίο ο Σύλλογος Διδασκόντων διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στη διοίκηση του σχολείου και στη γενικότερη λήψη των αποφάσεων.

  • Για κατάργηση του Νόμου Κεραμέως και την επαναφορά των αιρετών σε όλα τα Συμβούλια Επιλογής (Διευθυντών, Προϊσταμένων Διευθύνσεων κλπ).

  • Για τον αποφασιστικό ρόλο της εκφρασμένης άποψης του Συλλόγου Διδασκόντων στην επιλογή των Διευθυντών.

  • Για μαζικούς διορισμούς όλων των ειδικοτήτων, με σκοπό την κάλυψη όλων των κενών των σχολικών μονάδων.

Νέες κρίσεις πρέπει να είναι η απάντηση, με συμμετοχή των Συλλόγων Διδασκόντων, περιορισμό της βαθμολογίας της συνέντευξης και αιρετούς στα Συμβούλια κρίσης.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι πολύ σοβαρό θεραπεύουν οι τηγανητές πατάτες;

ΕΛΜΕΠΑ: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής για εκπαιδευτικούς

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα