μαθητες καλλιτεχνικα μεταφορά
Τίθεται θέμα ασφάλειας, κυρίως για την σωματική ακεραιότητα των ίδιων των μαθητών, όσο και για φθορές που μπορούν να προκληθούν στα αντικείμενα που μεταφέρουν

Την κατάργηση των χιλιομετρικών περιορισμών στις μετακινήσεις μαθητών των Καλλιτεχνικών σχολείων ζητά με επιστολή της προς την κ.Κεραμέως και όλους τους συναρμόδιους υπουργούς,  η Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων.

Οι γονείς τονίζουν ότι με τους σημερινους περιορισμούς ( 3.000 και 5.000 μέτρων για Γυμνάσια και Λύκεια αντίστοιχα) οι μαθητές, οι οποίοι συνηθως  μεταφέρουν ογκώδη αντικείμενα όπως καβαλέτα, τελάρα, σκηνικά, πινέλα, είδη ένδυσης και υπόδησης κλπ, μαζί με τις σχολικές τους τσάντες με βιβλία και τετράδια για τα μαθήματα γενικής παιδείας ταλαιπωρούνται καθώς ο όγκος των αντικειμένων δεν μπορεί να μεταφερθεί ούτε πεζή, ούτε όμως και με τα ΜΜΜ

Η επιστολή των γονέων

Το ΔΣ της Πανελλήνιας Ένωσης Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών σχολείων, σχετικά με τις μετακινήσεις των Καλλιτεχνικών σχολείων, αποφάσισε ΟΜΟΦΩΝΑ και απαιτεί την κατάργηση των χιλιομετρικών περιορισμών των 3.000 και 5.000 μέτρων για Γυμνάσια και Λύκεια αντίστοιχα για τους εξής λόγους:

1. Είναι προφανές ότι οι αποστάσεις (6.000 και 10.000 μέτρων καθημερινά) δεν μπορούν να διανύονται πεζή από τους μαθητές. Για πολλούς από αυτούς η πρόσβασή τους στα σχολεία μπορεί να επιτευχθεί μόνο με περισσότερα του ενός ΜΜΜ. Λαμβάνοντας υπόψη τον απαιτούμενο χρόνο για την προσέλευση και επιστροφή των μαθητών σε συνδυασμό με τις αυξημένες υποχρεώσεις του ωρολογίου προγράμματος καθίσταται προβληματική η επιμελής παρακολούθηση των μαθημάτων.

2. Οι μαθητές μεταφέρουν ογκώδη αντικείμενα: καβαλέτα, τελάρα, σκηνικά, πινέλα, είδη ένδυσης και υπόδησης κλπ, μαζί με τις σχολικές τους τσάντες με βιβλία και τετράδια για τα μαθήματα γενικής παιδείας. Είναι αυτονόητο ότι ο όγκος αυτών των αντικειμένων δεν μπορεί να μεταφερθεί ούτε πεζή, ούτε όμως και με τα ΜΜΜ.

3. Τίθεται θέμα ασφάλειας, κυρίως για την σωματική ακεραιότητα των ίδιων των μαθητών, όσο και για φθορές που μπορούν να προκληθούν στα αντικείμενα που μεταφέρουν.

Για τους παραπάνω λόγους:

1. Απαιτούμε την κατάργηση των χιλιομετρικών περιορισμών των 3.000 και 5.000 μέτρων για Γυμνάσια και Λύκεια αντίστοιχα των Καλλιτεχνικών Σχολείων

2. Αιτούμαστε την παρουσία συνοδού στα σχολικά λεωφορεία και την δημιουργία δημοσίου φορέα, που θα εξασφαλίζει τα παραπάνω.

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Γραπτός ΑΣΕΠ: Οδηγίες για να κάνετε την αίτηση εύκολα και γρήγορα με λίγα κλικ

ΕΠΙΣΗΜΟ: Βγήκε η κατανομή θέσεων για το Διαγωνισμό του ΑΣΕΠ - 5124 οι ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ (Πίνακας - Αιτήσεις)

Νέο σύστημα διορισμών Εκπαιδευτικών: Tο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ που μοριοδοτεί και στους 2 ΠΙΝΑΚΕΣ

Παν.Πατρών: Υποτροφίες σε Μεταπτυχιακά Ειδικής Αγωγής και Διαπολιτισμικής - Αιτήσεις μέσω alfavita.gr

ΑΣΕΠ: Το ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ στην Ελλάδα online Lower - Proficiency για Ενήλικες σε 2 ημέρες Μόνο 111 ευρώ

Απαραίτητο τυπικό προσόν ECDL - Πιστοποίηση Υπολογιστών μόνο με 95 ευρώ

νέα από το Ethnos logo

σχετικά άρθρα

ειδική αγωγή, μαρκαδόροι, παιδί, μαθητής
Η συμπερίληψη στην εκπαίδευση είναι κάτι περισσότερο από ό,τι πιστεύουν πολλοί
«Ας σταθούμε στα παιδιά με απώλειες, ως Άνθρωποι, γιατί η μεγαλύτερη μορφή αναπηρίας είναι η απαξίωση των ατόμων με αναπηρία»
Η συμπερίληψη στην εκπαίδευση είναι κάτι περισσότερο από ό,τι πιστεύουν πολλοί
filologoi_2.jpg
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία: «Είθε η Ημέρα αυτή…»
«Ως Πρωτοβουλία Φιλολόγων ΕΑΕ έχουμε επισημάνει πολλές φορές τις ελλείψεις του κλάδου μας, οι οποίες ακόμα και τώρα, 20 μέρες πριν τα Χριστούγεννα,...
Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία: «Είθε η Ημέρα αυτή…»
diek
Σπουδαστές ΔΙΕΚ: Δεν φτάνει που για τουλάχιστον 6 μήνες εργαζόμαστε τσάμπα, αλλά μας κοροϊδεύουν κιόλας
Τι καταγγέλλει ο Σύλλογος Σπουδαστών Δημοσίων ΙΕΚ Αττικής (ΣΥ.Σ.Δ.Ι.Ε.Κ.): Επιστολή για την πληρωμή της πρακτικής άσκησης
Σπουδαστές ΔΙΕΚ: Δεν φτάνει που για τουλάχιστον 6 μήνες εργαζόμαστε τσάμπα, αλλά μας κοροϊδεύουν κιόλας