Είναι αλήθεια περισσότεροι οι εκπαιδευτικοί από τα κενά όπως γράφει η Καθημερινή;
Τι πρέπει να ξέρει ο κ. Λακασάς της Καθημερινής

Χθες 28 Αυγούστου στην εφημερίδα Καθημερινή της  Κυριακής και στη σελίδα 12 , δημοσιεύεται ένα άρθρο, το οποίο προσπαθεί να αποδείξει ότι η Ελλάδα σύμφωνα με κάποια στοιχεία του ΟΟΣΑ έχει πολλούς εκπαιδευτικούς ανά μαθητή (τα στοιχεία είναι του Απριλίου Ιουνίου 2022).

 Να ξεκαθαρίσουμε ορισμένα πράγματα στο συντάκτη του άρθρου  για  την  αποκατάσταση  της αλήθειας

1.      στα στοιχεία τα οποία δημοσιεύονται στον ΟΟΣΑ ,  για τη  χώρα μας, προστίθενται στους μόνιμους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν και οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί. Ένα φαινόμενο -οι αναπληρωτές- το οποίο μόνο στη χώρα μας συναντάται σε τόσο μεγάλη έκταση και από αυτό και μόνο συμπεραίνει κάνεις ότι τα κενά στην εκπαίδευση είναι πάρα πολλά . Θα μπορούσε ο ίδιος συντάκτης να μας ενημερώσει πόσοι αναπληρωτές προσλαμβάνονται στις υπόλοιπες χώρες ; (στη  χώρα  μας, φτάσαμε  να  πανηγυρίζουμε ότι  προσλάβαμε  32.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικούς , για  αρχή, αντί  να  βλέπουμε  το  μεγάλο  πρόβλημα που  είναι  η  έλλειψη  εκπαιδευτικών).

2.     η χώρα μας όλοι γνωρίζουν, ότι έχει τα περισσότερα νησιά από κάθε άλλη ευρωπαϊκή χώρα καθώς και ότι υπάρχουν πολλές ορεινές περιοχές όπου οι μαθητές είναι ελάχιστοι .Αν στατιστικά προσθέσουμε το μεγάλο αριθμό μαθητών ανά δάσκαλο περίπου 25 σε κάθε τάξη στις  αστικές περιοχές, με αυτές τις περιοχές στις οποίες οι μαθητές είναι ελάχιστοι ,τότε έχουμε κάνει μεγάλο στατιστικό λάθος ,γιατί κανονικά θα έπρεπε να σταθμίσουμε το ποσοστό των πρώτον και το ποσοστό των δεύτερων εκπαιδευτικών  στο γενικό πληθυσμό ,ανά  μαθητή και όχι να βγάζουμε αβίαστα συμπεράσματα με τέτοιες έρευνες

3.      Στη συνέχεια ,ο συντάκτης του άρθρου αναφερόμενος στις μετακινήσεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων σε διάφορα σχολεία ,ισχυρίζεται ότι στέλεχος του Υπουργείου Παιδείας τον ενημερώσει ότι πολλοί αναπληρωτές ή μόνιμοι θα πρέπει να μετακινούνται σε διάφορα σχολεία ,αλλά αυτοί το αρνούνται όπως  τους συμβουλεύουν από τις ομοσπονδίες τους.

. Θα πρέπει να ενημερώσουμε τον συντάκτη ότι στο δικό μου τουλάχιστον σχολείο η εκπαιδευτικός των Γερμανικών με αρκετά χρόνια υπηρεσίας, μετακινείται σε πέντε σχολεία και εκπαιδευτικός των Γαλλικών σε 3 ,όπως και οι υπόλοιπες ειδικότητες διότι πολύ απλά, δεν μπορούν να αρνηθούν τη συμπλήρωση ωραρίου τους σε άλλα σχολεία

Αλλά και να υποθέσουμε ότι δεν ήθελαν να μετακινηθούν, τις μετακινήσεις και τις τοποθετήσεις δεν τις κάνουν ούτε οι ίδιοι εκπαιδευτικοί, ούτε η ομοσπονδία των εκπαιδευτικών όπως θεωρεί ο συντάκτης , τις κάνουν οι Διευθυντές Εκπαίδευσης, οι οποίοι κατά κάποιο τρόπο αντικαθιστούν σε περιφερειακό ή μικρότερο επίπεδο το Υπουργείο Παιδείας και είναι υπεύθυνοι βάσει του νόμου ναι εφαρμόζουν αυτά τα οποία ο νόμος προβλέπει.

 Αν λοιπόν θεωρήσουμε ότι οι κατανομές δεν είναι σωστές ή ότι κάποιοι εκπαιδευτικοί παρανομούν, κάνοντας λιγότερες ώρες από όσες τους  αναλογούν, ή δεν παρουσιάζονται στα σχολεία που πρέπει, τότε ας αναζητήσουμε τις ευθύνες, σε αυτούς που πραγματικά τις έχουν, τόσο για τις τοποθετήσεις των εκπαιδευτικών όσο και για τον ελεγκτικό μηχανισμό των οποίων διαθέτουν και αυτοί δεν είναι άλλοι αλλά οι  Διευθυντές Εκπαίδευσης σε τοπικό επίπεδο.

Τέλος το άρθρο κλείνει, λέγοντας ότι η απουσία αξιολόγησης λόγω συνδικαλιστικών αντιδράσεων δημιουργεί μεγάλο αριθμό εκπαιδευτικών που λόγω προβλημάτων υγείας δεν μπορούν να ασκήσουν το διδακτικό έργο, (αδυνατώ  να  καταλάβω  τη  σύνδεση  αυτή).

 Θα πρέπει ο συντάκτης να γνωρίζει ότι η απόφαση για το ποιος θα ασκεί το διδακτικό ή όχι έργο , δεν βγαίνει ούτε από τους συνδικαλιστές ούτε από τους ίδιους τους εκπαιδευτικούς. Είναι απόφαση της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας επιτροπής Υγείας , στην οποία προσφεύγουν όπως έχουνε νόμιμο δικαίωμα και  μετά  από  εξέταση των απαραίτητων γνωματεύσεων.

Κλείνοντας θέλω να υπογραμμίσω σε όλους πόσο σημαντικό είναι το έργο του εκπαιδευτικού το οποίο δεν είναι μόνο έργο διδασκαλίας και μεταφοράς των γνώσεων αλλά βασικά είναι έργο  που  στοχεύει  στις ψυχές  τόσο  των μαθητών μας αλλά και των οικογενειών  από την οποία προέρχονται , όσο και μία προσπάθεια εξισορρόπησης των ανισοτήτων οι οποίες υπάρχουν στην κοινωνία μας.

Είναι κρίμα να ακυρώνονται οι προσπάθειες των εκπαιδευτικών, από τον συντάκτη ενός άρθρου ο οποίος μεταφέρει απόψεις, όπως λέει στελεχών του Υπουργείου Παιδείας οι οποίες είναι ανώνυμες  (σας  θυμίζει  κάτι  αυτό; ) χωρίς να υπάρχει και μία παράθεση απόψεων από  τους εμπλεκομένους επώνυμα, για τα περιστατικά τα οποία παρουσιάζει στη σελίδα της εφημερίδας.

ΓΡΙΒΑΣ   ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ                      

  Δ/ΝΤΗΣ   18  Δ.Σ    ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Παραιτήθηκε διευθυντής σχολείου που απειλήθηκε με καθαίρεση και πειθαρχικές ποινές επειδή αντιτάχθηκε σε αυτή στην αξιολόγηση

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

pikantika-fagita.jpg
National Geographic: «Μαγειρέψτε σαν Έλληνες» - Ποιο σημείο της Ελλάδας ξεχωρίζει γαστρονομικά
Μαγειρέψτε σαν Έλληνες στην πατρίδα του Τσελεμεντέ - Ποιο σημείο της Ελλάδας ξεχώρισε γαστρονομικά το βρετανικό περιοδικό National Geographic
National Geographic: «Μαγειρέψτε σαν Έλληνες» - Ποιο σημείο της Ελλάδας ξεχωρίζει γαστρονομικά