Υπουργείο και ΜΜΕ επιχειρούν να χρεώσουν στους εκπαιδευτικούς όλες τις παθογένειες της κοινωνίας
Οι υπερβολές ή και τα ψεύδη που ακούγονται αυτή την περίοδο, οδηγούν σε «ανθρωποθυσίες» και σε ένα ιδιότυπο bulling σε βάρος των εκπαιδευτικών, ενώ παράλληλα συγκαλύπτονται έντεχνα οι κυβερνητικές ευθύνες. 

Το τελευταίο χρονικό διάστημα και ιδιαίτερα μετά τον αδόκητο θάνατο του 14χρονου Μάκη, οι εκπαιδευτικοί δέχονται μια αήθη και χωρίς αρχές επίθεση. Διατυπώνεται το επιχείρημα: «δεν μπορεί να μην γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί». Άρα αδιαφορούν, συγκαλύπτουν ή ακόμα και βιαιοπραγούν πάνω στους μαθητές. Οι υπερβολές ή και τα ψεύδη που ακούγονται αυτή την περίοδο, οδηγούν σε «ανθρωποθυσίες» και σε ένα ιδιότυπο bulling σε βάρος των εκπαιδευτικών, ενώ παράλληλα συγκαλύπτονται έντεχνα οι κυβερνητικές ευθύνες. 

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι οι εκπαιδευτικοί, τόσο των εμπλεκομένων σχολείων αυτή την περίοδο όσο και στο σύνολό τους, στέκονται στο πλευρό των μαθητών τους, παρόλες τις αδυναμίες που υπάρχουν και τα προσκόμματα που δέχονται. Να σημειώσουμε πως τα συγκεκριμένα σχολεία είναι «μεγάλα» από άποψη αριθμού μαθητών (430 και 340), ενώ το πιο μεγάλο από αυτά έχει προέλθει από συγχώνευση 2 σχολείων και κανείς «υπεύθυνος» δεν έλαβε τότε υπόψη τις αντιρρήσεις που υπέβαλλαν οι εκπαιδευτικοί, καθώς τόνιζαν από τότε τις αδυναμίες για τη σωστή παιδαγωγική λειτουργία ενός τόσο μεγάλου σχολείου. 

Η ανακοίνωση της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε.  Αθήνας

ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΩΘΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΙΣ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 


Το τελευταίο χρονικό διάστημα και ιδιαίτερα μετά τον αδόκητο θάνατο του 14χρονου Μάκη, οι εκπαιδευτικοί δέχονται μια αήθη και χωρίς αρχές επίθεση. Διατυπώνεται το επιχείρημα: «δεν μπορεί να μην γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί». Άρα αδιαφορούν, συγκαλύπτουν ή ακόμα και βιαιοπραγούν πάνω στους μαθητές. Οι υπερβολές ή και τα ψεύδη που ακούγονται αυτή την περίοδο, οδηγούν σε «ανθρωποθυσίες» και σε ένα ιδιότυπο bulling σε βάρος των εκπαιδευτικών, ενώ παράλληλα συγκαλύπτονται έντεχνα οι κυβερνητικές ευθύνες. 

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι οι εκπαιδευτικοί, τόσο των εμπλεκομένων σχολείων αυτή την περίοδο όσο και στο σύνολό τους, στέκονται στο πλευρό των μαθητών τους, παρόλες τις αδυναμίες που υπάρχουν και τα προσκόμματα που δέχονται. Να σημειώσουμε πως τα συγκεκριμένα σχολεία είναι «μεγάλα» από άποψη αριθμού μαθητών (430 και 340), ενώ το πιο μεγάλο από αυτά έχει προέλθει από συγχώνευση 2 σχολείων και κανείς «υπεύθυνος» δεν έλαβε τότε υπόψη τις αντιρρήσεις που υποβάλλαμε, καθώς τονίζαμε από τότε τις αδυναμίες για τη σωστή παιδαγωγική λειτουργία ενός τόσο μεγάλου σχολείου. 

Ύστερα από την λανθασμένη παρέμβαση του υπουργού Γαβρόγλου, ο οποίος αφαίρεσε σημαντικές αρμοδιότητες από τους Συλλόγους διδασκόντων, ήρθε η σημερινή υπουργός, συνεχίζοντας την ίδια πολιτική, να υποβαθμίσει ακόμα περισσότερο τη λειτουργία και τις αρμοδιότητες των Συλλόγων διδασκόντων των καθηγητών. 

Η κυβέρνηση οφείλει να στηρίξει το δημόσιο σχολείο. Ο διορισμός για λίγους μήνες και μάλιστα καθυστερημένα – Φεβρουάριο και Μάρτιο -, ψυχολόγων ή κοινωνικών λειτουργών και σε αναλογία ένας (1) ψυχολόγος για περισσότερους από 1.000 μαθητές, αποτελεί «φτηνή» δικαιολογία για την απόσειση ευθυνών.

Παράλληλα αρνήθηκε να στηρίξει ουσιαστικά τα σχολεία, μετά την δοκιμασία που πέρασαν 
καθηγητές και μαθητές εξαιτίας της απουσίας για 1,5 χρόνο λόγω της πανδημίας. 
 Επίσης οι γονείς πρέπει να συνεργαστούν με τους εκπαιδευτικούς στα σχολεία για 
την πρόοδο και εξέλιξη των μαθητών. Πρέπει να επαναλειτουργήσουν οι σύλλογοι 
γονέων που έχουν αδρανοποιηθεί και να ενισχυθούν με τη συμμετοχή γονέων αυτοί 
που λειτουργούν. 

Ζητάμε από την κυβέρνηση 
• Ουσιαστική ενίσχυση του ρόλου του Συλλόγου διδασκόντων στα σχολεία 
• Διορισμό μόνιμων ψυχολόγων ή κοινωνικών λειτουργών και σε μικρή 
αναλογία προς τους μαθητές 
• Δημιουργία παρατηρητηρίου κατά της βίας 
• Διορισμό επιστάτη και φύλακα σε ΟΛΑ τα σχολεία. 

Για το ∆Σ
 Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραµµατέας
Στέφανος Παπαλέξης Θωµάς Γεωργιάδης 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Τι σημαίνει «επιτερπής»

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 17 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 17/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

ekdromi.jpg
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
Οι καταστάσεις που καλούνται να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί είναι δύσκολες. Κανείς δεν τους καλύπτει, η ευθύνη είναι όλη δική τους.
«Επικίνδυνη αποστολή» οι σχολικές εκδρομές για τους καθηγητές που συνοδεύουν
panelladikes 2023
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
Πανελλήνιες - πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία από τον Όμιλο Φροντιστηρίων Μέσης Εκπαίδευσης ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Οικονομία
ypaith3.jpg
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...
Τώρα κατάλαβαν ότι η φοίτηση στην υποχρεωτική εκπαίδευση είναι...υποχρεωτική και δεν μπορεί να μην εγγραφεί σε σχολείο μαθητής μέχρι το Γυμνάσιο...
Υπουργείο Παιδείας: Eπανεξετάζουν τις εξαγγελίες περί μη εγγραφής μαθητών στα σχολεία αν οι γονείς δεν υπογράψουν τα καταστατικά...