Υπουργείο και ΜΜΕ επιχειρούν να χρεώσουν στους εκπαιδευτικούς όλες τις παθογένειες της κοινωνίας
Οι υπερβολές ή και τα ψεύδη που ακούγονται αυτή την περίοδο, οδηγούν σε «ανθρωποθυσίες» και σε ένα ιδιότυπο bulling σε βάρος των εκπαιδευτικών, ενώ παράλληλα συγκαλύπτονται έντεχνα οι κυβερνητικές ευθύνες. 

Το τελευταίο χρονικό διάστημα και ιδιαίτερα μετά τον αδόκητο θάνατο του 14χρονου Μάκη, οι εκπαιδευτικοί δέχονται μια αήθη και χωρίς αρχές επίθεση. Διατυπώνεται το επιχείρημα: «δεν μπορεί να μην γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί». Άρα αδιαφορούν, συγκαλύπτουν ή ακόμα και βιαιοπραγούν πάνω στους μαθητές. Οι υπερβολές ή και τα ψεύδη που ακούγονται αυτή την περίοδο, οδηγούν σε «ανθρωποθυσίες» και σε ένα ιδιότυπο bulling σε βάρος των εκπαιδευτικών, ενώ παράλληλα συγκαλύπτονται έντεχνα οι κυβερνητικές ευθύνες. 

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι οι εκπαιδευτικοί, τόσο των εμπλεκομένων σχολείων αυτή την περίοδο όσο και στο σύνολό τους, στέκονται στο πλευρό των μαθητών τους, παρόλες τις αδυναμίες που υπάρχουν και τα προσκόμματα που δέχονται. Να σημειώσουμε πως τα συγκεκριμένα σχολεία είναι «μεγάλα» από άποψη αριθμού μαθητών (430 και 340), ενώ το πιο μεγάλο από αυτά έχει προέλθει από συγχώνευση 2 σχολείων και κανείς «υπεύθυνος» δεν έλαβε τότε υπόψη τις αντιρρήσεις που υπέβαλλαν οι εκπαιδευτικοί, καθώς τόνιζαν από τότε τις αδυναμίες για τη σωστή παιδαγωγική λειτουργία ενός τόσο μεγάλου σχολείου. 

Η ανακοίνωση της Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε.  Αθήνας

ΔΕΝ ΘΑ ΧΡΕΩΘΟΥΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΙΣ ΠΑΘΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 


Το τελευταίο χρονικό διάστημα και ιδιαίτερα μετά τον αδόκητο θάνατο του 14χρονου Μάκη, οι εκπαιδευτικοί δέχονται μια αήθη και χωρίς αρχές επίθεση. Διατυπώνεται το επιχείρημα: «δεν μπορεί να μην γνωρίζουν οι εκπαιδευτικοί». Άρα αδιαφορούν, συγκαλύπτουν ή ακόμα και βιαιοπραγούν πάνω στους μαθητές. Οι υπερβολές ή και τα ψεύδη που ακούγονται αυτή την περίοδο, οδηγούν σε «ανθρωποθυσίες» και σε ένα ιδιότυπο bulling σε βάρος των εκπαιδευτικών, ενώ παράλληλα συγκαλύπτονται έντεχνα οι κυβερνητικές ευθύνες. 

Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι οι εκπαιδευτικοί, τόσο των εμπλεκομένων σχολείων αυτή την περίοδο όσο και στο σύνολό τους, στέκονται στο πλευρό των μαθητών τους, παρόλες τις αδυναμίες που υπάρχουν και τα προσκόμματα που δέχονται. Να σημειώσουμε πως τα συγκεκριμένα σχολεία είναι «μεγάλα» από άποψη αριθμού μαθητών (430 και 340), ενώ το πιο μεγάλο από αυτά έχει προέλθει από συγχώνευση 2 σχολείων και κανείς «υπεύθυνος» δεν έλαβε τότε υπόψη τις αντιρρήσεις που υποβάλλαμε, καθώς τονίζαμε από τότε τις αδυναμίες για τη σωστή παιδαγωγική λειτουργία ενός τόσο μεγάλου σχολείου. 

Ύστερα από την λανθασμένη παρέμβαση του υπουργού Γαβρόγλου, ο οποίος αφαίρεσε σημαντικές αρμοδιότητες από τους Συλλόγους διδασκόντων, ήρθε η σημερινή υπουργός, συνεχίζοντας την ίδια πολιτική, να υποβαθμίσει ακόμα περισσότερο τη λειτουργία και τις αρμοδιότητες των Συλλόγων διδασκόντων των καθηγητών. 

Η κυβέρνηση οφείλει να στηρίξει το δημόσιο σχολείο. Ο διορισμός για λίγους μήνες και μάλιστα καθυστερημένα – Φεβρουάριο και Μάρτιο -, ψυχολόγων ή κοινωνικών λειτουργών και σε αναλογία ένας (1) ψυχολόγος για περισσότερους από 1.000 μαθητές, αποτελεί «φτηνή» δικαιολογία για την απόσειση ευθυνών.

Παράλληλα αρνήθηκε να στηρίξει ουσιαστικά τα σχολεία, μετά την δοκιμασία που πέρασαν 
καθηγητές και μαθητές εξαιτίας της απουσίας για 1,5 χρόνο λόγω της πανδημίας. 
 Επίσης οι γονείς πρέπει να συνεργαστούν με τους εκπαιδευτικούς στα σχολεία για 
την πρόοδο και εξέλιξη των μαθητών. Πρέπει να επαναλειτουργήσουν οι σύλλογοι 
γονέων που έχουν αδρανοποιηθεί και να ενισχυθούν με τη συμμετοχή γονέων αυτοί 
που λειτουργούν. 

Ζητάμε από την κυβέρνηση 
• Ουσιαστική ενίσχυση του ρόλου του Συλλόγου διδασκόντων στα σχολεία 
• Διορισμό μόνιμων ψυχολόγων ή κοινωνικών λειτουργών και σε μικρή 
αναλογία προς τους μαθητές 
• Δημιουργία παρατηρητηρίου κατά της βίας 
• Διορισμό επιστάτη και φύλακα σε ΟΛΑ τα σχολεία. 

Για το ∆Σ
 Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραµµατέας
Στέφανος Παπαλέξης Θωµάς Γεωργιάδης 

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Απόλυτος θρίαμβος για μαθήτρια πολύτεκνης οικογένειας – 20 σε όλα τα μαθήματα στις Πανελλαδικές

750 ευρώ  σε 170.000 πολίτες - Πάρτε τα με μια μόνο αίτηση και όλα εξα αποστάσεως μέσω golearn

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό Τεχνητής Νοημοσύνης για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 30/6

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

akinita.jpg
Νέο Ψηφιακό Μητρώο Ακινήτων στην ΑΑΔΕ: Όλες οι αλλαγές που έρχονται για 7 εκατομμύρια ιδιοκτήτες αλλά και για τους ενοικιαστές
Τι αλλάζει για ιδιοκτήτες και ενοικιαστές - Υποχρεωτική πληρωμή ενοικίων μέσω τραπεζικών λογαριασμών – Ψηφιακός φάκελος για κάθε ακίνητο
Νέο Ψηφιακό Μητρώο Ακινήτων στην ΑΑΔΕ: Όλες οι αλλαγές που έρχονται για 7 εκατομμύρια ιδιοκτήτες αλλά και για τους ενοικιαστές
μαθητές
Έρχεται το 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος
«Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα» στο 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΠΕΕ σε συνεργασία με τη Σχολή Επιστημών της Αγωγής του ΕΚΠΑ
Έρχεται το 13ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος
2ο ΓΕΛ Αμαλιάδας : Πρόκριση της Ομάδας Ρομποτικής “Amabots” του Σχολείου και θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής 2025 στη Σιγκαπούρη
Από την Αμαλιάδα στη διεθνή σκηνή: Οι AMABOTS εκπροσωπούν την Ελλάδα στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής 2025
Η Ομάδα Ρομποτικής “AMABOTS” του 2ου ΓΕΛ Αμαλιάδας «Αθανάσιος Παπαγεωργίου» θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής 2025
Από την Αμαλιάδα στη διεθνή σκηνή: Οι AMABOTS εκπροσωπούν την Ελλάδα στην Παγκόσμια Ολυμπιάδα Ρομποτικής 2025