ΕΠΑΛ Μύρινας
Οι μαθητές του ΕΠΑΛ Μύρινας θα διδαχθούν για δέκα ώρες το μάθημα «Αρχές Ηλεκτρολογίας και Ηλεκτρονικής» προκειμένου να βαθμολογηθούν - Το μάθημα θα διδάξει ο διευθυντής του σχολείου λόγω έλλειψης εκπαιδευτικού της ειδικότητας

Μέχρι τις αρχές του Απριλίου δεν είχε διδαχθεί καμία ώρα από το μάθημα «Αρχές Ηλεκτρολογίας και Ηλεκτρονικής» της Α’ Λυκείου στο ΕΠΑΛ Μύρινας στη Λήμνο, λόγω λόγω έλλειψης εκπαιδευτικού της αντίστοιχής ειδικότητας, παρά τη γνωστοποίηση του προβλήματος από την αρχή της σχολικής χρονιάς στη ΔΙΔΕ Λέσβου.

«Με δεδομένο ότι εάν σε οποιοδήποτε μάθημα δεν υπάρχει βαθμός στα δύο τετράμηνα, τότε δεν είναι δυνατόν να εκδοθούν έλεγχοι, η ΔΙΔΕ Λέσβου αποφάσισε να αναθέσει στο τέλος της σχολικής χρονιάς το συγκεκριμένο μάθημα στο διευθυντή του σχολείου χωρίς καν ο ίδιος να το έχει ανάθεση» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΕΛΜΕ Λήμνου – Αγίου Ευστρατίου.

«Ούτε λίγο ούτε πολύ η ΔΙΔΕ Λέσβου απαιτεί τις 12 εργάσιμες μέρες που απομένουν με το άνοιγμα των σχολείων μετά τις διακοπές του Πάσχα, να διδαχθεί το μάθημα για 10 ώρες σε καθένα από τα τρία τμήματα της Α΄ Λυκείου με αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος του σχολείου για να πάρουν οι μαθητές μία… γεύση ηλεκτρολογίας, αλλά και να βαθμολογηθούν για τις επιδόσεις τους! Έτσι αντιλαμβάνονται την ουσία της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ως κουτάκι που πρέπει να σημειωθεί» προσθέτει.

Οι εκπαιδευτικοί αποδίδουν αυτή την απόφαση στην «πολιτική επιλογή της μη κάλυψης των εκπαιδευτικών κενών των σχολείων με μόνιμο προσωπικό που ακολουθεί τόσο η σημερινή όσο και οι προηγούμενες κυβερνήσεις».

Η ΕΛΜΕ καταδικάζει αυτές τις πρακτικές και καλεί τους εκπαιδευτικούς «να μην συμβιβαστούν με αυτή την πραγματικότητα που υποβαθμίζει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών».

Η ανακοίνωση των εκπαιδευτικών

Αναλυτικά, η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Λήμνου – Αγίου Ευστρατίου:

Για τη διδασκαλία του μαθήματος «Αρχές Ηλεκτρολογίας και Ηλεκτρονικής» της Α΄ Λυκείου του ΕΠΑΛ Μύρινας.

Μια ακόμα πράξη του κωμικοτραγικού έργου που ανεβάζει το Υπουργείο Παιδείας με τίτλο “Όλα λειτουργούν κανονικά… και ζήσαμε εμείς καλά κι εσείς καλύτερα” εκτυλίσσεται το τελευταίο διάστημα στο ΕΠΑΛ Μύρινας.

Συγκεκριμένα, το μάθημα “Αρχές Ηλεκτρολογίας και Ηλεκτρονικής” της Α΄ Λυκείου μέχρι τις αρχές Απριλίου δεν είχε διδαχθεί ούτε μία ώρα λόγω έλλειψης εκπαιδευτικού της αντίστοιχής ειδικότητας, παρά τη γνωστοποίηση του προβλήματος από την αρχή της σχολικής χρονιάς στη ΔΙΔΕ Λέσβου, τόσο από τον Διευθυντή και τον Σύλλογο Διδασκόντων του Σχολείου, όσο και από την ΕΛΜΕ Λήμνου & Αγ. Ευστρατίου.

Προφανώς, με δεδομένο ότι εάν σε οποιοδήποτε μάθημα δεν υπάρχει βαθμός στα δύο τετράμηνα, τότε δεν είναι δυνατόν να εκδοθούν έλεγχοι, η ΔΙΔΕ Λέσβου αποφάσισε να αναθέσει στο τέλος της σχολικής χρονιάς το συγκεκριμένο μάθημα στο διευθυντή του σχολείου χωρίς καν ο ίδιος να το έχει ανάθεση. Ούτε λίγο ούτε πολύ η ΔΙΔΕ Λέσβου απαιτεί τις 12 εργάσιμες μέρες που απομένουν με το άνοιγμα των σχολείων μετά τις διακοπές του Πάσχα, να διδαχθεί το μάθημα για 10 ώρες σε καθένα από τα τρία τμήματα της Α΄ Λυκείου με αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος του σχολείου για να πάρουν οι μαθητές μία… γεύση ηλεκτρολογίας, αλλά και να βαθμολογηθούν για τις επιδόσεις τους! Έτσι αντιλαμβάνονται την ουσία της εκπαιδευτικής διαδικασίας, ως κουτάκι που πρέπει να σημειωθεί.

Αναζητώντας ποιες μπορεί να είναι αυτές οι “ιδιαίτερες συνθήκες” που επικαλείται η ΔΙΔΕ Λέσβου στην απόφασή της, δεν μπορούμε να καταλήξουμε αλλού, παρά στην πολιτική επιλογή της μη κάλυψης των εκπαιδευτικών κενών των σχολείων με μόνιμο προσωπικό που ακολουθεί τόσο η σημερινή όσο και οι προηγούμενες κυβερνήσεις.

Αποτέλεσμα αυτής της πολιτικής είναι κάθε χρόνο τα σχολεία να ανοίγουν με τεράστια κενά που καλύπτονται με συμβασιούχους ελαστικά εργαζόμενους εκπαιδευτικούς, ενώ πολλά από αυτά δεν καλύπτονται καθόλου όπως αποδεικνύει η πραγματικότητα. Ως ΕΛΜΕ Λήμνου και Αγίου Ευστρατίου καταδικάζουμε αυτές τις πρακτικές και καλούμε τους συναδέλφους να μην συμβιβαστούν με αυτή την πραγματικότητα που υποβαθμίζει τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας και συλλογικά να διεκδικήσουμε κάλυψη όλων των κενών σε όλα τα σχολεία με μόνιμο εκπαιδευτικό προσωπικό όλων των ειδικοτήτων από την αρχή της σχολικής χρονιάς.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Σχολεία: Αλλάζουν οι ώρες αποχώρησης των μαθητών

Παν.Πατρών: Μοριοδοτούμενο σεμινάριο ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗΣ με μόνο 65Є εγγραφή - έως 24 Απριλίου

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής (ΕΛΜΕΠΑ) με μόνο 50Є εγγραφή- αιτήσεις ως 24/4

2ος Πανελλήνιος Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ: Τα 2 μαθήματα εξέτασης και η ύλη

Proficiency και Lower μόνο 95 ευρώ σε 2 μόνο ημέρες στα χέρια σας (ΧΩΡΙΣ προφορικά, ΧΩΡΙΣ έκθεση!)

ΕΥΚΟΛΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ και ΙΤΑΛΙΚΩΝ για εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις άμεσα

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

kleista sxoleia 2022
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
Ο διευθυντής αφού εντόπισε τη βολίδα αγνώστου διαμετρήματος, την παρέδωσε στο τοπικό αστυνομικό τμήμα
Συναγερμός στα Άνω Λιόσια: Βρέθηκε αδέσποτη σφαίρα σε προαύλιο Δημοτικού Σχολείου
εκπαιδευτικοσ
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
«Θα ήταν σοβαρή παράλειψη η μη συμμετοχή και εκπαιδευτικών ΠΕ71 οι οποίοι είναι εξειδικευμένοι σε θέματα προσαρμογής αναλυτικών προγραμμάτων όλων των...
ΣΑΤΕΑ: «Αποκλεισμός των εκπαιδευτικών ΠΕ71 από την πρόσκληση του ΙΕΠ»
eidiki_agogi_4.jpg
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
«Είναι η καλύτερη απόδειξη ότι είναι και η ΔΔΕ συνυπεύθυνη για το γεγονός ότι οι μαθητές, και μάλιστα της Ειδικής Αγωγής, δε διδάσκονται όλα τα...
Σχετικά με την μετακίνηση εκπαιδευτικού από τη Γενική στην Ειδική Αγωγή
papei_9.jpg
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα «Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων» του Πανεπιστημίου Πειραιώς
Ο ρόλος των εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών προγραμμάτων στη δημιουργία ίσων ευκαιριών