pirosvestiki
ΚΑΠΑΝΤΑΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ | INTIME
Πανελλήνιες 2022: Τη φετινή χρονιά υπάρχουν 3 σημαντικές αλλαγές τις οποίες είναι αναγκαίο να γνωρίζουν οι υποψήφιοι για την εισαγωγή τους στις πυροσβεστικές σχολές

Ξεκινούν οι αιτήσεις για τη διαδικασία εισαγωγής στις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας από Τετάρτη 23/03/2022 έως και το Σάββατο 09/04/2022 (συμπεριλαμβανομένου του Σαββατοκύριακου).

Τη φετινή χρονιά υπάρχουν 3 σημαντικές αλλαγές (ειδικότερα σε σχέση με τη διαδικασία που ακολούθησαν οι υποψήφιοι για τις άλλες σχολές των ενστόλων), τις οποίες είναι αναγκαίο να γνωρίζουν οι υποψήφιοι πριν ξεκινήσουν τη συμπλήρωση της αίτησης.

1. Οι υποψήφιοι συμπληρώνουν και καταχωρούν ηλεκτρονικά την αίτηση - υπεύθυνη δήλωση σε ηλεκτρονική εφαρμογή που θα λειτουργήσει ειδικά για το Διαγωνισμό, στην ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος, www.fireservice.gr. Όλα τα απαραίτητα δικαιολογητικά με τα οποία αποδεικνύονται τα προσόντα, κριτήρια - ιδιότητες που επικαλούνται οι υποψήφιοι, υποβάλλονται από την Τετάρτη 23/03/2022 έως και Κυριακή 10/04/2022 ως εξής:

  • Ταχυδρομικά με φάκελο αλληλογραφίας στη διεύθυνση της Πυροσβεστικής Ακαδημίας. Ο φάκελος αυτός πρέπει να αποσταλεί με συστημένη επιστολή έως την ημερομηνία που καθορίζεται παραπάνω.
  • Με αυτοπρόσωπη παρουσία του υποψηφίου, (όχι μέσω νομίμως εξουσιοδοτούμενου προσώπου) στην διεύθυνση της Πυροσβεστικής Ακαδημίας ενώπιον της Επιτροπής Παραλαβής δικαιολογητικών και ώρες από 08:00 ως 14:00 τις παραπάνω ημερομηνίες.

2. Προστέθηκε ένα νέο αγώνισμα στις Προκαταρκτικές Εξετάσεις:

Μεταφορά ανά χέρι αλτήρα με λαβή βάρους 25 κιλών έκαστος, σε απόσταση 100 μέτρων χωρίς διακοπή των κινήσεων και χωρίς επαφή των αλτήρων με το έδαφος σε χρόνο 50΄΄(μία προσπάθεια).

Τα υπόλοιπα αγωνίσματα είναι:

  • Δρόμος 100 μ. σε χρόνο 16΄΄ (μία προσπάθεια).
  • Δρόμος 1000 μ. σε χρόνο 4΄ και 20΄΄ (μία προσπάθεια).
  • Άλμα σε ύψος με φόρα τουλάχιστον 1,05 μ. (τρεις προσπάθειες).
  • Άλμα σε μήκος με φόρα τουλάχιστον 3,60 μ. (τρεις προσπάθειες).
  • Ρίψη σφαίρας (7,275 χλγ.) σε απόσταση τουλάχιστον 4,50 μ, ως μέσο όρο ρίψης με το δεξί και το αριστερό χέρι ανά προσπάθεια (τρεις προσπάθειες ανά χέρι).

3. Υποψήφιοι που θα δηλώσουν στην ηλεκτρονική αίτηση – υπεύθυνη δήλωση ότι θα υποβληθούν σε προκαταρκτικές εξετάσεις από Στρατιωτική, Αστυνομική ή Λιμενική Αρχή, δεν επιτρέπεται να εξεταστούν από τις αντίστοιχες επιτροπές (Π.Κ.Ε.) του Πυροσβεστικού Σώματος.

Εφόσον περάσουν τη διαδικασία και κριθούν ικανοί, προσέρχονται στις προκαταρκτικές εξετάσεις του Π.Σ. για να εξετασθούν στο νέο άθλημα που δεν αποτελεί αντικείμενο των προκαταρκτικών εξετάσεων των Στρατιωτικών, Αστυνομικών και Λιμενικών Αρχών (μεταφορά αλτήρων).

Επεξεργασία - Επιμέλεια:

kalaitzidis_diakrotima_0_0.jpg

Θεόδωρος Καλαϊτζίδης, Πρόεδρος Ομίλου ΔΙΑΚΡΟΤΗΜΑ – AFTER SCHOOL – Μαθηματικός, www.diakrotima.gr

Δημήτρης Μπαρλάκας, Σύμβουλος Σταδιοδρομίας LABORA.

Όλες οι σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις σήμερα

Προσκλητήριο Προσλήψεων Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Αφορά όλα τα πτυχία ΑΕΙ-ΤΕΙ

ΕΥΚΟΛΕΣ πιστοποιήσεις ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ - ΙΤΑΛΙΚΩΝ για ΑΣΕΠ για Εκπαιδευτικούς - Πάρτε τις ΑΜΕΣΑ μόρια 2ης ξένης γλώσσας

Παν.Πατρών: Tο 1ο στην Ελλάδα Πανεπιστημιακό Πιστοποιητικό ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ για εκπαιδευτικούς

Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Το κορυφαίο πρόγραμμα ειδικής αγωγής στην Ελλάδα - Αιτήσεις έως 17/11

Μοριοδοτούμενο σεμινάριο Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πατρών με μόνο 60 ευρώ 

Google news logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Google News Viber logo Ακολουθήστε το Alfavita στo Viber

σχετικά άρθρα

αυτισμός
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
Μια καθηγήτρια Δημόσιας Υγείας εξηγεί γιατί η διάδοση του μύθου περί “λίγου αυτισμού” υποβαθμίζει τις πραγματικές εμπειρίες και δυσκολίες των...
«Όχι, δεν είμαστε όλοι στο φάσμα»: Η αλήθεια πίσω από μια παρεξηγημένη φράση
ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
Το Πολυτεχνείο ως καθρέφτης: τι κερδήθηκε τότε, τι κινδυνεύει τώρα
Από το «Εδώ Πολυτεχνείο» στο «Εδώ Πειθαρχικό»: Πώς δοκιμάζεται σήμερα η ιστορική κληρονομιά του ΕΜΠ
aytismos_1.jpg
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»
Ένα παιδί κλειστό, παραμελημένο, σχεδόν αόρατο στους άλλους· μια εκπαιδευτικός κουρασμένη, εγκλωβισμένη στις πρώτες της εντυπώσεις.
«Εσύ ήσουν ο πιο ξεχωριστός μου μαθητής, γιατί με έκανες να γίνω δασκάλα»